[mk2]uklad zaplonowy a wilgotnosc powietrza ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
spiochu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn lut 13, 2006 18:22
Lokalizacja: słubice
Kontakt:

[mk2]uklad zaplonowy a wilgotnosc powietrza ??

Post autor: spiochu » sob lut 25, 2006 11:54

Witam ... Niewiem czy moze ktos sie spotkal z takim zjawiskiem jak u mnie a mianowicie zauwazylem dziwna zaleznosc. Moj MK2 na zimnym silniku niechcial palic na wszytskie gary, wiedz wymienilem swiece, przewody, kopulke i palec, i nic nie pomoglo jak bylo tak zostalo ;( Wtedy byla temperatura dodatnia i wilgotnosc powietrza wieksza, dwa dni przyszedl lekki przymrozek w nocy i z rana pali bez problemu !!! pali na dotyk na wszytkie gary !!! a dzis temp juz jest kolo +2 i problem znow powraca ;( gdzie moze byc przebicie , ze iska zanika ?? Jesli ktos sie spotkal z takim przypadkiem to prosze o podpowiedz, gdzie szukac przyczyny ?? Z gory dzieki, Pozdro...
Ostatnio zmieniony sob lut 25, 2006 12:24 przez spiochu, łącznie zmieniany 1 raz.



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob lut 25, 2006 11:56

Pozostała jeszcze cewka , może mieć gdzieś przebicie.



Awatar użytkownika
spiochu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn lut 13, 2006 18:22
Lokalizacja: słubice
Kontakt:

Post autor: spiochu » sob lut 25, 2006 12:37

cewke juz wymienialem bo poprzednia mi padla, i na tej bo mam tez MK2 jezdzil bez problemu ;-( moze cos z czujnikiem HALLA w aparacie lub mogule elektronicznym ktory jest na podszybiu ??



fibolek

Post autor: fibolek » sob lut 25, 2006 20:46

spiochy jak HALLA czy moduł elektroniczny kolego.Ty masz zwykły gaźnik Pierburg 2E2 bez elektroniki i bez sterowania kompem.Ten moduł to jest moduł ale elektryczny do gaźnika.My nie mamy z tego co wiem czujnika Halla
A patrzałeś na wszystkie kable w komorze silnika zobacz przy aku tam jest na wsówkę taki przewodzik pojedyńczy może to ta złączka się rozpada.Sprawdź też przewody przy gaźniku.
Bo wydaje mi się że masz gaźnik PIERBURG 2E2 bo inne do RF nie były stosowane.wyczyść przewody przy alternatorze.



pepo7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 16:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: pepo7 » sob lut 25, 2006 20:58

Witam! mam ten sam problem co SPIOCHU tele ze w 1.3 2G gaźnik rano nie poli na wszystkich
wymieniłem przewody , świece , kopułka itd. jak lekki mrozik jest OK . Ale dzieje sie
tak od kąd wymieniłem regulator w alternatorze nie wiem czy to jest z tym związane
i nie ma znaczenia czy z gazu odpalam czy z benzyny ale zaobserwowałem takie zjawisko
ze kiedy po przekręceniu kluczyka wcisne pedał gazu i puszcze a następnie odpale jest
OK moze to siłownik w gaźniku pada gdzieś kiedyś juz ktoś coś o tym pisał i to nie tak dawno.
Chyba ze coś z zapłonem ? Pozdro !


lubie wiedziec co mam i czym jadę
GG 6546710
GOLFIK MK III 1.8 ADZ + LPG
Passata B5 1.6 AHL+LPG

fibolek

Post autor: fibolek » sob lut 25, 2006 21:03

Być może gaźnik lub zapłon jak twierdzisz.Ja tak zbańki nie jestem w stanie powiedzieć.



Awatar użytkownika
spiochu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn lut 13, 2006 18:22
Lokalizacja: słubice
Kontakt:

Post autor: spiochu » pn lut 27, 2006 17:38

Witam ... u mnie na podszybiu mam sterownik elektorniczny na bodejrze 7 pinow (nieliczylem) i jest polaczony 3 prawodami z aparatem zaplonowym po kopulka, wiedz do czego sa one podlaczone ?? Wydaje mi sie ze to wlasnie czujnik HALLA. Alternatow wymienilem a problem pozostal ;( czy moze ktos ma jeszcze jakies sugestie co do problemu ?? z gorzy dzieki

I mam jeszcze jedno pytanko, mialem taki problem z tym ganzikiem ze wskakiwal na 4000 obr i trzymal niezaleznie od tego czy jechalem czy na postoju, z tym tylko ze czesciej wkakiwal podczas zimy a mniej latem i tak przez jakies 1-2 min i obr spadaly, znalazlem przyczne, problem tkwil w elektrozaworze na gazniku ktory steruje podcisnieniem dla silownika 3-stopniowego przepustnicy. Ten elektrozawol ma wtyczke ( 15(+) i 30(-) )na ktorej pojawia sie napiecie 12V po wlaczeniu zaplonu a jak tam tego produ po prostu niemialem. Moje pytanie to czy ktos wie gdzie idzie ten przewod ?? Bo ja niemoglem znales gdzie idzie i musialem paciagnac dodatkowy z cewki. Jesli ktos wie lub pasiada jakis schemat instalacji to prosze o info. Pozdro...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości