Ładowanie zdechło...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz lis 22, 2009 18:41

Paweł Marek pisze:Pomiędzy końcówkami stojana 0,1-0,2 koma.
ale nie do masy.a tu piszemu o braku masy do stojana wiec... jak wyrzej pisalem (chyba) :bajer:
Ostatnio zmieniony ndz lis 22, 2009 18:42 przez Duber, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 22, 2009 18:42

duber pisze:ale nie do masy
wiem, kolega prosił o opis jak sprawdzać więc w skrócie napisałem


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz lis 22, 2009 18:47

Paweł Marek, tak,ok. ale stojan niemoze miec masy.tzn uzwojenie stojana.wiec pomalowanie wewnatrz raczej niewplynie na to w takim razie.chyba ze pomalowal łapy altern farbą co odizolowalo alternator od masy,ale caly altern.
Ostatnio zmieniony ndz lis 22, 2009 18:47 przez Duber, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 22, 2009 19:59

Chłopaki,ale chodzi o to,że wszystkie kable ze stojana są podłączone do mostka prostowniczego,który jest umiejscowiony w tyle altka tzn.tam gdzie podpina się kable itd.
Jeżeli przez pierścień stojana nie będzie mogła przepłynąć masa,to nie dostanie się ona na silnik i tym samym nie będzie ładowania aku.
Czy dobrze myślę?
Mam taki altek
Obrazek
Polakierowałem obudowy tylko z zewnątrz,a pierścień stojana też tylko z zewnątrz,ale miejsce styku z pozostałymi częściami jest na 100% polakierowane...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » ndz lis 22, 2009 20:08

Nie do końca, bo przecież są jeszcze śruby 14 ściągające obie części obudowy, z pierścieniem stojana pomiędzy sobą;; przejście jest na 100%!
Pozostaje rozbiórka i staranne, najpierw wzrokowe sprawdzenie; czy gdzieś nie puściło lutowanie, czy przeciwnie, rozlana cyna nie robi zwarć, na końcu całkowita rozbiórka płytki z diodami i sprawdzenie każdej z nich z osobna :cry:
Ostatnio zmieniony ndz lis 22, 2009 20:15 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 22, 2009 20:32

Zico63b, niestety masz rację...
Przed chwilą byłem miernikiem sprawdzić i faktycznie przejście masy na silnik jest.O tych śrubach jakoś nie pomyślałem he,he.
Nie pozostaje mi nic innego,niż zrobić jak piszesz.Dzięki :pub:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
adikus7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw kwie 19, 2007 21:43
Lokalizacja: Chorzów (Schwarzenborn)
Kontakt:

Post autor: adikus7 » ndz lis 22, 2009 22:53

Michaś_1977 pisze:Zico63b, niestety masz rację...
Przed chwilą byłem miernikiem sprawdzić i faktycznie przejście masy na silnik jest.O tych śrubach jakoś nie pomyślałem he,he.
Nie pozostaje mi nic innego,niż zrobić jak piszesz.Dzięki :pub:
Od począdku by nie ładował a jak napisałeś że ładowanie było.
Ostatnio zmieniony ndz lis 22, 2009 22:55 przez adikus7, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn lis 23, 2009 15:55

Dzisiaj rozbebeszyłem altka jeszcze raz i niestety okazało się po sprawdzeniu miernikiem,że wirnik powiedział papa...
Kupiłem na szrocie drugi altek i to większy-65A (wcześniej 45A) i hula.
Nie wiem tylko dlaczego ten wirnik popsuł się,ale teraz nie chce mi się nad tym myśleć...ważne że mam z powrotem ładowanie :wink:
Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam :pub:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
x86635
TOMEK
Posty: 283
Rejestracja: sob sie 27, 2005 19:00
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: x86635 » pn lis 23, 2009 19:09

Michaś_1977 pisze:Dzisiaj rozbebeszyłem altka jeszcze raz i niestety okazało się po sprawdzeniu miernikiem,że wirnik powiedział papa...
Kupiłem na szrocie drugi altek i to większy-65A (wcześniej 45A) i hula.
Nie wiem tylko dlaczego ten wirnik popsuł się,ale teraz nie chce mi się nad tym myśleć...ważne że mam z powrotem ładowanie :wink:
Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam :pub:
jak stwierdziles ze wirnik jest do niczego??



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn lis 23, 2009 22:25

x86635 pisze:jak stwierdziles ze wirnik jest do niczego??
Przecież napisałem,że sprawdziłem miernikiem...
W mądrej książce wyczytałem jak sprawdzić,następnie mirnik w łapy...a później wirnik do kosza :grin: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 102 gości