Problem z głośnym siknikiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Po zmanie rozrządu nie trzeba ustawiac kąta wtrysku No chyba za mechanik ci przestawił pompe w czasie wymiany Oni zazwychaj robią sobie znaki (kreska-kresa) i po załozeniu nowego paska wracaja do poprzedniej pozycji Lecz po zmianach kilku rozrządów ten kąt nie jest tak idealnie ustawiony jak za pierwszyma razem (jak w moim przypadku ) i musiałem jechac do pompiarza na ustawienie kąta wtrysku bo po 5 zmianach rozrządu pompa była przestawiona i za poźny był kąt i ciężko palił na ciepłym silniku Ale teraz juz jest ok
Ostatnio zmieniony ndz lis 22, 2009 09:42 przez burza999, łącznie zmieniany 1 raz.
burza gadasz bzdury tyle ci powiem. Za kazdym razem po wymianie paska powinno sie SPRAWDZIC kat wtrysku lub kiedy okaze sie przestawiony to go SKORYGOWAC ale nigdy nie robi sie tak ze mechanik zdjal i mechanik zalozyl i juz jest git! minimalna roznica w napieciu paska juz bedzie wskazywala inny kat wtrysku. U mnie mechanik jak wymienial to tez sobie porobil znaki i co z nich ? skoro wszystko mialem idealnie ustawione a auto całkiem inaczej jezdzilo i spalanie wzrosło. Musiałem jechac na komputer i placic 2 raz bo buraki tak zarabiaja na tych co sie nie znają. Oczywiscie do tego zakładu juz wiecej nie zagladam.
bongo, zależy od pompy czy starego czy nowego typu.bongo pisze:W SB pompa nie zwiększa obrotów przy wyciągniętym przyspieszaczu
burza999, powinno sięustawiać bo stary pasek jest wyciągnięty i po założeniu nowego zmienia się kąt wtrysku. no chyba że nie zalęzy Ci na aucie i olewasz wszystko jak tylko daje się uruchomić.burza999 pisze:Po zmanie rozrządu nie trzeba ustawiac kąta wtrysku
auto dobrze utrzymane ma palić na dotyk jak świece zgasną.
tu masz przykład.
palił tamten silnika tak bez względu na temp zewnętrzną jak i na temp płynu
[youtube][/youtube]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 129 gości