Map Sensor

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
losdamianos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Map Sensor

Post autor: losdamianos » wt wrz 15, 2009 12:10

Koledzy, potrzebuje mocniejszy Map Sensor od tego który mam (czyli fabryczne 100KM). Jaki map sensor do mnie wejdzie bez problemu w m-sce starego? Chodzi mi o oznaczenie (najlepiej) fabryczne map sensorów od silników 130KM,lub ARL (150KM) który zastąpi stary map sensor.

Moje Autko to Gofer ATD na PD , 2003r . Soft 140KM+turbo ARL+pompki ASZ.
Ostatnio zmieniony wt wrz 15, 2009 12:20 przez losdamianos, łącznie zmieniany 2 razy.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/352/d8492da7f466e2ce.jpg[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Re: Map Sensor

Post autor: mirass » wt wrz 15, 2009 14:08

losdamianos pisze:Koledzy, potrzebuje mocniejszy Map Sensor od tego który mam (czyli fabryczne 100KM). Jaki map sensor do mnie wejdzie bez problemu w m-sce starego? Chodzi mi o oznaczenie (najlepiej) fabryczne map sensorów od silników 130KM,lub ARL (150KM) który zastąpi stary map sensor.

Moje Autko to Gofer ATD na PD , 2003r . Soft 140KM+turbo ARL+pompki ASZ.

o końcówce 051c

pozdr


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
losdamianos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: losdamianos » wt wrz 15, 2009 14:44

Dzięki mirass!!


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/352/d8492da7f466e2ce.jpg[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

Awatar użytkownika
luki-TDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt mar 28, 2008 22:42
Lokalizacja: Stary Sącz/Kraków
Kontakt:

Post autor: luki-TDI » wt wrz 15, 2009 15:24

Nie tak szybko, zamienisz mapsensor i bardzo szybko wysadzisz turbo, na Vagu bedzie niedoładowanie, a w rzeczywistości będzie dużo ponad norme i bezpieczną granicę. Należy zrobić korekte softu pod ten mapsensor.


KINGSOFT CHIPTUNING - MODYFIKACJE DIESEL - BENZYNA
Łukasz kom 793-599-009 gg:1195240 Stary Sącz ul. Wegierska 17 B
www.kingsoft.com.pl
Oddzial:Bartek tel. 606659392 Ostrowiec Świętokrzyski

Awatar użytkownika
losdamianos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: losdamianos » wt wrz 15, 2009 15:36

Wszystko wiem luki :) Właśnie na korektę softu się wybieram i przy okazji załatwię sprawę z mapsensorem . Ale dzięki za sugestię!


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/352/d8492da7f466e2ce.jpg[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » sob paź 10, 2009 20:24

czy musze zmieniać map sensor (ALH) po założeniu turbiny od ARL'a a zadane ciśnienie bedzie wynosiło 1,45 - 1,5 bar'a ???


Czarny turboklekocik

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » sob paź 10, 2009 21:57

Jeżeli będzie 1.45,to jeszcze nie,ale już 1.5 to na granicy odczytu i mogą być problemy.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » sob lis 21, 2009 22:11

panowie czy map sensor moze być zamontowany na spodzie rury (do góry nogami) czy musi być tak jak ori na gorze rury... pytam bo montuje FMIC'a a idealnie pasuje mi ale do góry nogami...


Czarny turboklekocik

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » sob lis 21, 2009 22:41

może być nie mam znaczenia



Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » sob lis 21, 2009 22:42

GMS pisze:może być nie mam znaczenia
dzieki bardzo bo myslalem ze na spodzie moze byc bardziej zaolejony i bedzie przez to cos wariował...


Czarny turboklekocik

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » sob lis 21, 2009 22:48

wszystko co jest w dolocie jest w oleju więc nie ma znaczenia byle nie był w najniższym punkcie całego dolotu i nie pływał w tym oleju..



Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » ndz lis 22, 2009 20:47

GMS pisze:wszystko co jest w dolocie jest w oleju więc nie ma znaczenia byle nie był w najniższym punkcie całego dolotu i nie pływał w tym oleju..
bedzie wysoko w oryginalnym miejscu tylko obrócony do góry kołami :) dzieki :pub:


Czarny turboklekocik

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 45 gości