olej motul senergie i turbo light różnice???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
olej motul senergie i turbo light różnice???
Mam silnik AHU narazie zalałem go Texaco 10W40 z normą VW 505.00
Zalecanne parametry przez producenta 10W40 API/ACEA:CG/B2
ale chce sprobowac magi olejów MOTUL
Wynalazłem oleje motula senergie i turbo light
Może ktoś wrzucic jakieś info czym one się różnią?
Leje olej zgodnie z instrukcją, czyli półsyntetyk i narazie jest ok....nic nie cieknie i oleju nie ubywa.
Ze specyfikacji widzę że senergie jest wyższy....
Cena motula z przesyłką 25zł wyższa od tego co biorę obecnie....
Warto zmienić czy odpuścić?
MOTUL 6100 SYNERGIE +
KLASA LEPKOŚCI: 10W40
ACEA: A3/B3
API:SL/CF
VW 505.00/MB 229.3
---------------------------------------
MOTUL 4100 TURBOLIGHT
KLASA LEPKOŚCI: 10W40
ACEA: A3/BB
API: SL/CF
SPECYFIKACJE: VW 505.00/MB229.1
---------------------------------------------------------------
Zalecanne parametry przez producenta 10W40 API/ACEA:CG/B2
ale chce sprobowac magi olejów MOTUL
Wynalazłem oleje motula senergie i turbo light
Może ktoś wrzucic jakieś info czym one się różnią?
Leje olej zgodnie z instrukcją, czyli półsyntetyk i narazie jest ok....nic nie cieknie i oleju nie ubywa.
Ze specyfikacji widzę że senergie jest wyższy....
Cena motula z przesyłką 25zł wyższa od tego co biorę obecnie....
Warto zmienić czy odpuścić?
MOTUL 6100 SYNERGIE +
KLASA LEPKOŚCI: 10W40
ACEA: A3/B3
API:SL/CF
VW 505.00/MB 229.3
---------------------------------------
MOTUL 4100 TURBOLIGHT
KLASA LEPKOŚCI: 10W40
ACEA: A3/BB
API: SL/CF
SPECYFIKACJE: VW 505.00/MB229.1
---------------------------------------------------------------
Ostatnio zmieniony pt lis 20, 2009 21:55 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 251
- Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
- Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
- Kontakt:
Wątpię, żebyś zauważył jakąś zmianę, no chyba, że w portfelu .
Osobiście ja (Havoline diesel 10W40 ), mój ojciec oraz brat używamy w autach tylko olejów Texaco od pięciu lat i bez zastrzeżeń.
Osobiście ja (Havoline diesel 10W40 ), mój ojciec oraz brat używamy w autach tylko olejów Texaco od pięciu lat i bez zastrzeżeń.
www.elektrotom.eu
turbolight to poprzednik synergie, obecnie juz sie nie produkuje turbolight'a ale na allegro jest jeszcze ich duzo...
Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
Fahoo,
ale za to odczujesz różnicę po zalaniu MOBILEM 5W50. swego czasu był nawet w serwisach VW zalewany do silników na pompo- wtryskach.
ja jeżdżę nim nawet na dwóch starych 1.6TD i różnica jest między nim a nawet pół syntetykiem.
również do swojego M-tdi na bazie silnika 1Z leje ten olej i sobie chwalę
ale za to odczujesz różnicę po zalaniu MOBILEM 5W50. swego czasu był nawet w serwisach VW zalewany do silników na pompo- wtryskach.
ja jeżdżę nim nawet na dwóch starych 1.6TD i różnica jest między nim a nawet pół syntetykiem.
również do swojego M-tdi na bazie silnika 1Z leje ten olej i sobie chwalę
arwam ale 5w50 mobil 1 nie spelnia normy dla PD, wiec niema nawet mowy o jego laniu do PD, oczywiscie bedzie chodzil, ale procudent zaleca 505.01 z wiadomego wzgledu...
Turbolight poprosu zostal zastapiony synergie, zwykla zmiana nazwy
Turbolight poprosu zostal zastapiony synergie, zwykla zmiana nazwy
Ostatnio zmieniony sob lis 21, 2009 09:15 przez mrozoo, łącznie zmieniany 4 razy.
Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
mrozoo, ja nie mam PD leje z normą 505.00
więc nic nie zmieniam leje dalej texaco
na 5w40/5w50 nie przejde bo auto przez 10 lat było zalewane 10w40 więc niech tak zostanie.
Dziekuje za wypowiedzi
[ Dodano: 21 Lis 2009 09:22 ]
arwam, ty masz silniczek po remoncie-czytałem twoj post o M-TDI wiec mozesz sobie pozwolić na syntetyk
więc nic nie zmieniam leje dalej texaco
na 5w40/5w50 nie przejde bo auto przez 10 lat było zalewane 10w40 więc niech tak zostanie.
Dziekuje za wypowiedzi
[ Dodano: 21 Lis 2009 09:22 ]
arwam, ty masz silniczek po remoncie-czytałem twoj post o M-TDI wiec mozesz sobie pozwolić na syntetyk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości