JABcok20 pisze:jak ci gliny zabiora dowód o ile Cie znajdą w kłebach dymu to nie przychodz do mnie
to dotyczyło tylko nie umiejętnego obchodzenia się z pedałem gazu i ewentualnie jego pozycji w podłodze, bo przy normalnej jeździe u mnie nie uświadczyłeś dymka za autem.
i skoro mówisz że T3 to samo zło to wyjaśnij fakt przyśpieszenia do 100km/h w czasie poniżej 7s?
JABcok20 pisze:a na tym dziadku to chyba bym nie zszedł ponizej 12. bo na jedynce i dwójce to idzie jak zwykły diesel:P
chcąc wykonać naprawdę dynamiczny start trzeba tą turbinę rozbujać.
a rzy dobrze zrobiony boost pinie dymienie jest mniejsze niż po włożeniu ori boost pinu z 1.6TD i jest większa moc.
JABcok20 pisze:albo mam rozregulowaną pompe albo turbo umiera bo wyje jakby ktoś prosiaka zarzynał.
te dwie opcję są najbardziej prawdopodobne.
nagraj filmik i pokaż jak ta turbina wyje. może faktycznie coś z nią jest nie tak.
być może wirnik stracił wyważenie
[ Dodano: 20 Lis 2009 10:35 ]
jarekkoval pisze:arwam, pompe 10mm bys zrobil ?
mogę zrobić
pytanie czy masz dawcę tłoko rozdzielacza czy dopiero muszę szukać?
[ Dodano: 20 Lis 2009 10:40 ]
JABcok20 pisze:arwam napisał/a:
a żeby tyle pompowało T3 to musisz mieć już boost pina konstrukcji własnej bo seryjny od 1.6TD jest zbyt łagodny
dlatego spali więcej;)
nie bo taki bost pin zaczyna się od średnicy 12mm i tu taj główną rolę gra kąt nachylenia krzywki a nie tylko głębokość na jaką został nacięty. mniej dymi na customowym boost pinie niż na ori od 1.6TD