Zmiana komputera AVF do AJM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

TDIoman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 13:55
Lokalizacja: Siedlce

Zmiana komputera AVF do AJM

Post autor: TDIoman » pt lis 20, 2009 11:00

Witam od jakiegoś roku jestem szczęśliwym posiadaczem mk4 AVF i od paru dni Passata b5 AJM.
W golfie tej mocy jest aż za dużo ( robiony w diagtroniku) a w passku by się jej teraz przydało, stąd moje pytanie, czy możliwe jest wyjęcie z AVF tego kompa i przełożenie go do AJM ?
Do AFV kupiłbym seryjny na 130 PS.



Awatar użytkownika
research1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: pt lis 04, 2005 23:37
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
Kontakt:

Post autor: research1 » pt lis 20, 2009 12:22

Po pierwsze w mk4 nie był montowany silnik AVF - bo jest to silnik montowany wzdłużnie w takich autach jak passat, audi a4, natomiast w golfie siliniki 1.9tdi są motnowanie poprzecznie. Może masz na myśli ASZ bo to odpowiednik AVF tyle że w golfie. Jeśli tak to nie zamienisz komputera z ASZ do AJM bo sterowniki te różnią się sporo od siebie. Najprościej jeśli chcesz zwiększyć moc w pasku (ze 115KM na około 150KM) to zrób tzw chiptuning u dobrego tunera. Koszt 1000-1500zł w zależności czy uda Ci sie wpisać na grupowe chipowanie. Mocy na pewno przybędzie i będzie to bardzo zauważalne w jeździe.



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » pt lis 20, 2009 17:50

elektrycznie pewnie beda pasowac , dla pewnosci trzeba porównac schematy , ale nie wiadomo jak to bedzie jezdzilo ,avf ma wydajniejsze pompowtryski , wiec nieco inne mapy dawki paliwa itp



Awatar użytkownika
research1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: pt lis 04, 2005 23:37
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
Kontakt:

Post autor: research1 » pt lis 20, 2009 18:59

DANIEL LHR pisze:elektrycznie pewnie beda pasowac , dla pewnosci trzeba porównac schematy , ale nie wiadomo jak to bedzie jezdzilo ,avf ma wydajniejsze pompowtryski , wiec nieco inne mapy dawki paliwa itp
więc bez korekcji softu nie będzie to zbyt dobrze chodziło a pewnie gorzej niż na oryginalnym komputerze, dlatego lepiej taniej i lepiej zrobić po prostu mocniejszy program na oryginalnym sterowniku



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt lis 20, 2009 23:14

ja dla próby włożyłem mój sterownik, teoretycznie od AWXa ale jeździ z AUY, do ASZta seryjnego. efekt taki, że na wolnych nie bardzo chciał chodzić, za to jeździła całkiem tak że włascicielowi czwórki szczękła opadła. nie sprawdzałem logow, ale dobrze pewnie bie było


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » ndz lis 22, 2009 11:53

człowiek po przeszczepie serca od świni też zyje
...ale tylko 2 tygodnie potem przeszczep zostaje odrzucony i człowiek umiera..........


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości