czy opłaca się dalej remontować ??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
czy opłaca się dalej remontować ??
Miałem remon silnika wymiana (rozrządu świec paska alternatora uszczelniacze i uszczelka) wcześnie brał mi 1l na 1000 (ale czuje że tak mało bo miał wlane jakiś zagęszczacz uszczelniacz)teraz bierze mi 1l na 250km dosłownie bo miałem dobry stan oleju jak od mechanika wyjechałem i wyzerowałem licznik co może być nie tak po tym remoncie nie kopcił był biały dym powiedział że od gazu ale po przejechaniu 250 kopci jak smok i cieknie z rury olej
mechanik sprawdzał że przedmuchu nie ma więc wymienił prowadnice zaworów
Dzisiaj odebrałem i nadal dymi na niebiesko
czy warto jeszcze wymienić pierścienie czy może lepiej sprzedać go albo inny silnik kupić ???
mechanik sprawdzał że przedmuchu nie ma więc wymienił prowadnice zaworów
Dzisiaj odebrałem i nadal dymi na niebiesko
czy warto jeszcze wymienić pierścienie czy może lepiej sprzedać go albo inny silnik kupić ???
duchu123, co to za motor i jaki przebieg? Najlepiej zacznij robić sam, lub zmień mechanika, bo coś mi tu ściemą pachnie
Uszczelniacze to bym zrozumiał, ale prowadnice? I do tego ciekawe jak te przedmuchy sprawdzał przy takim zużyciu oleju.
duchu123 pisze:mechanik sprawdzał że przedmuchu nie ma więc wymienił prowadnice zaworów
Uszczelniacze to bym zrozumiał, ale prowadnice? I do tego ciekawe jak te przedmuchy sprawdzał przy takim zużyciu oleju.
Ostatnio zmieniony czw lis 19, 2009 23:52 przez Jarowo, łącznie zmieniany 1 raz.
JaroW
- tomatol
- Gadatliwa bestia
- Posty: 844
- Rejestracja: pt lut 23, 2007 10:00
- Lokalizacja: Wejherowo-Rumia
- Kontakt:
D..... nie mechanik jak miał już głowice zwaloną to pierścienie mógł wymienić, koszt pierścieni niewielki.duchu123 pisze:czy warto jeszcze wymienić pierścienie
może lepiej sprzedać go albo inny silnik kupić ???
jak już w ten motor zainwestowałeś to wypadało by go rozbić do końca ,kupując nowy silnik nie masz pewności....
1.6 16 2000r ponoć 148
przy mnie odpioł tą rurkę co dochodzi do filtra powietrza wyjoł bagnet i otwożył korek oleju i powiedział że przedmuchu nie ma
ciśnienie sprawdzał że niby wszędzie 10 bo powiedział że jak były stare uszczelniacze to były twarde i podtrzymywały zawór a jak wymienił na nowe są miekkie i dlatego się pogorszyło ale to powiedział gościu który robił mi głowicę niby specjalista bo mój mechanik powiedział żeby nie było na niego że da temu gościowi co mam zrobić???
ale wymienie pierścienie i co okaże się że znowu coś do wymiany ?? co jeszcze pewnie jakieś panewki
przy mnie odpioł tą rurkę co dochodzi do filtra powietrza wyjoł bagnet i otwożył korek oleju i powiedział że przedmuchu nie ma
ciśnienie sprawdzał że niby wszędzie 10 bo powiedział że jak były stare uszczelniacze to były twarde i podtrzymywały zawór a jak wymienił na nowe są miekkie i dlatego się pogorszyło ale to powiedział gościu który robił mi głowicę niby specjalista bo mój mechanik powiedział żeby nie było na niego że da temu gościowi co mam zrobić???
ale wymienie pierścienie i co okaże się że znowu coś do wymiany ?? co jeszcze pewnie jakieś panewki
Ostatnio zmieniony pt lis 20, 2009 00:05 przez duchu123, łącznie zmieniany 1 raz.
Ciekawa teoria, ale ja mam inną, czyli źle nabite uszczelniacze, oraz to co pisałtomatol,duchu123 pisze:powiedział że jak były stare uszczelniacze to były twarde i podtrzymywały zawór a jak wymienił na nowe są miekkie i dlatego się pogorszyło ale to powiedział gościu który robił mi głowicę niby specjalista bo mój mechanik powiedział żeby nie było na niego że da temu gościowi co mam zrobić???
JaroW
czyli co obstawiacie te pierścienie ile one kosztują ???
a co może być związane jeszcze jak rozpaprze i co może powiedzieć że jest zepsute by mnie na koszty dodatkowe nie naraził bo zapłace mu tylko za pierścienie i uszczelke pod miskę a reszte niech on płaci i za darmo robi dosyć kasy wziął już
a co może być związane jeszcze jak rozpaprze i co może powiedzieć że jest zepsute by mnie na koszty dodatkowe nie naraził bo zapłace mu tylko za pierścienie i uszczelke pod miskę a reszte niech on płaci i za darmo robi dosyć kasy wziął już
Sprzedam kostkę stacyjki, czujnik prędkości do MK4 - priv
-
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: czw lis 19, 2009 01:09
- Lokalizacja: grudziadz/Parski/Wloclawek
tak to raczej beda pierscienie jednak co remont to remont bo nigdy niewiadomo na jaki silnik sie trafi
[ Dodano: 19 Lis 2009 23:25 ]
a i jeszcze tak nawiasem zmien mechanika i podjedz do drugiego wiesz zeby sie skonsultowac z 2 a nawet 3 mechanizatorami pozdro
[ Dodano: 19 Lis 2009 23:25 ]
a i jeszcze tak nawiasem zmien mechanika i podjedz do drugiego wiesz zeby sie skonsultowac z 2 a nawet 3 mechanizatorami pozdro
"żeby sztywna była furka, w furce musi być rozpórka"
duchu123, zużycie oleju po naprawie masz katastrofalne, większe niż przed, czyli naprawa poszła nie tak delikatnie mówiąc. Poza tym głupie tłumaczenia tego co robił głowicę, czyli nowe uszczelniacze są gorsze od starych, a jak tak to po cholerę je wymieniał? Po to, że poprawnie przeprowadzona naprawa przynosi efekt, lub przynajmniej nie pogarsza sytuacji jak diagnoza co do przyczyny była błędna. masz 16 wentyli, a więc jest którędy łykać olej. To jest ewidentna porażka tego go robił głowicę. Co do pierścieni to faktycznie mogą być uszkodzone pierścienie olejowe i zostawiają olej na gładzi cylindra. Tu jedna wina mechanika nie jest tak oczywista ponieważ jedna szkoła mówi że przy braniu oleju i zdjętej głowicy powinno się wymienić pierścienie, a druga nie ruszaj gówna bo śmierdzi. Ten się nie myli co nic nie robi, i nie jest wstydem przyznanie się do błędu i ponieść jego konsekwencje. Myślę,że po tym można poznać fachowca, a nie po teoriach wyssanych z palca. Ten twój przebieg nieco mały jak na takie zużycie oleju
JaroW
Ja miałem raz tak, że jak wlałem nowy olej, przyjechałem 200km i mi ubyło 300-400ml. Byłem w lekkim szoku, dolałem olej i teraz prawie nie ubywa-może jakieś 100ml/1000km.
A co do remontu, to przeczytałem mnóstwo postów z tymi silnikami i z reguły sama wymiana uszczelniaczy nic nie pomaga. Trzeba wymienić też pierścienie. Lepiej rób kolego remont niż bawić się w kupowanie kota w worku.
A co do remontu, to przeczytałem mnóstwo postów z tymi silnikami i z reguły sama wymiana uszczelniaczy nic nie pomaga. Trzeba wymienić też pierścienie. Lepiej rób kolego remont niż bawić się w kupowanie kota w worku.
15W40 to mineralduchu123 pisze:pół syntetyk mobila 15w40
10W40 to półsyntetyk i taki powinien być zalany, w przeciwnym wypadku nagar zbiera Ci się w silniku
a jednak mogą być możliweduchu123 pisze:powiedział mechanik że pierścienie to nie możliwe
[ Dodano: 20 Lis 2009 08:48 ]
http://www.mobil.com/Poland-Polish/Lube ... SuperM.asp
pewnie ten
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 198 gości