zapytanko

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lis 19, 2009 23:08

Dzięki, mogę tylko :pub: bo nie mój temat.
Ostatnio zmieniony czw lis 19, 2009 23:09 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

makx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: wt wrz 25, 2007 20:20
Lokalizacja: ostróda
Kontakt:

Post autor: makx » czw lis 19, 2009 23:28

Panowie a moze teraz zmiana tematu doszlismy do tego do czego służy ta rurka,a teraz powidzcie mi czemu sie tak muli, jakiś słaby, gaznik po regeneracji pierburg 2e, kiepsko pali jak by mu czegos brakowalo juz mam go dosc


BYŁ GOLF 2 JEST PASSAT B5 1,9 TDI 115KM

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » czw lis 19, 2009 23:33

makx pisze:pierburg 2e
ale pierburg 2e co?? brakuje jeszcze jednego znaku żeby cokolwiek zacząć dyskutować. jeśli 2ee to całe tony na forum piszą o nim i jego niedomaganiach... Google albo szukajka na dole i w 5 sekund masz lektury na tydzień...


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw lis 19, 2009 23:34

jak 2EE to mam takiego cudaka do sprzedania... , Sorka z OT :) jezeli to PNka to tam zazwycaj byly 2ee


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » czw lis 19, 2009 23:35

guti pisze:jak 2EE to mam takiego cudaka do sprzedania... , Sorka z OT :) jezeli to PNka to tam zazwycaj byly 2ee
ale kolega napisał
makx pisze:teraz powidzcie mi czemu sie tak muli, jakiś słaby, gaznik po regeneracji pierburg 2e, kiepsko pali jak by mu czegos brakowalo juz mam go dosc
PO REGENERACJI.


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw lis 19, 2009 23:39

-=ren=-, ale ze o co chodzi ??


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » czw lis 19, 2009 23:44

nie no zdawało się mi że jak kolega ma problem ze swoim elektronikiem, to ty masz na sprzedanie...:)


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw lis 19, 2009 23:46

-=ren=- pisze:nie no zdawało się mi że jak kolega ma problem ze swoim elektronikiem, to ty masz na sprzedanie...:)
no bo mam :P


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » czw lis 19, 2009 23:49

dobra whatever... zrobiliśmy nieźlejszy off topic...moderatorzy będą wyrozumiali... :pub:


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
mosiek2206
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: mosiek2206 » pt lis 20, 2009 00:30

Paweł Marek, Dzieki za dokładniejsze wyjaśnienie teraz to ma ręce i nogi ja jeszcze sie nie spotkałem z taką dokumentacją która określała taką zawartość CO dlatego tak dopytywałem.

Lipek81, Ja nie twierdziłem że ta rurka nie służy do tego tylko chciałem sie dowiedzieć dokładniej coś o niej bo nie spotkałem sie z taką dokumentacją która podawała zawartość spalin przed katalizatorem.

To zaspokoiłem swoją ciekawość dzięki za odpowiedzi :grin:


Mosiek

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » wt cze 08, 2010 22:56

odkopie troche temat gdyz niechce zakladac nowego, bede zmienial kolektor wydechowy z aam na abs, moj z aam niema tej rurki przez co jak wymienialem sonde byl dobry dostep, a w kolektorze od absu widze ze jest at rurka i co za tym idzie jak go zamontuje to juz niebedzie mozliwosci sondy w razie w wykrecic gdyz jzu wogole sie niewyrobie z kluczem, czy moge wywalic ta rurke? dodam ze niemam kata wiec ewentualne analizatory powinny wychwycic co jest w spalinach



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt cze 08, 2010 23:09

slawko333, wywal rurke :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » śr cze 09, 2010 00:30

ok wiec tak zrobie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 238 gości