wymiana płynu chłodniczego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
paffciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 297
Rejestracja: pn sie 24, 2009 04:31
Lokalizacja: TSK, Bliżyn
Kontakt:

PILNEEE

Post autor: paffciu » czw lis 19, 2009 18:58

A ile ma układ w dieslu??? bo ja jestem tuż po wymianie, zalałem układ płynem borygo zielonym 5l następnie po paru kilometrach dolałem litr ale dziś znowu byłem zmuszony dolać ok.1,5l bo strasznie mi się zagrzał i mi ubyło płynu w zbiorniku.Ale zdążyłem go ostudzić więc poważnych konsekwencji nie było.ale nie jestem pewien czy to normalne.proszę o odpowiedż :bajer:


Thanks from the mountains;-)
Obrazek
Mój Golf: http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=462252

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » czw lis 19, 2009 20:33

pawcio1989999, Stało się tak bo pewnie nie odpowietrzyłeś układu. Po zalaniu płynu odpala się auto i czeka do załączenia wiatraka. Później najlepiej poczekać aż ostygnie i dolać ubytek i gitara :) Choć kapkę za dużo wlałeś bo w katalogu jest jak pamiętam 6.5l


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
paffciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 297
Rejestracja: pn sie 24, 2009 04:31
Lokalizacja: TSK, Bliżyn
Kontakt:

Post autor: paffciu » czw lis 19, 2009 22:32

Ale możliwe jest żeby za jednym razem weszła cała bańka 5l płynu a póżniej jeszcze w ratach dolewać 2,5l??? nigdzie nie zauważyłem nieszczelności...Po prostu jak mi się zaczął grzać od razu zajrzałem do zbiorniczka a tam połowy płynu nie ma! więc od razu dolałem brakujący płyn,ale niepokoi mnie że tak dużo płynu poszło. :grrr:


Thanks from the mountains;-)
Obrazek
Mój Golf: http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=462252

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pt lis 20, 2009 18:40

Ja silnik się rozgrzeje po wymianie płynu i otworzy się termostat to wtedy ucieka płyn bo z małego obiegu robi się duży i stąd ten ubytek...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
paffciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 297
Rejestracja: pn sie 24, 2009 04:31
Lokalizacja: TSK, Bliżyn
Kontakt:

Post autor: paffciu » pt lis 20, 2009 23:05

a przy jakiej temperaturze powinien się załączać wentylator??? najlepiej jak mi ktoś powie w jakiej pozycji ma być wskazówka na kontrolce.


Thanks from the mountains;-)
Obrazek
Mój Golf: http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=462252

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pt lis 20, 2009 23:23

Tak kawałek za połową jak dobrze pamiętam... Ogólnie zależy od czujnika ale przy około 98C pierwszy bieg.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

gailbraith

Post autor: gailbraith » sob lis 21, 2009 00:11

pawcio1989999 pisze:najlepiej jak mi ktoś powie w jakiej pozycji ma być wskazówka na kontrolce.
Idealne wskazania to pion- 90 stopni, czyli trochę na prawo od pionu. Lecz tutaj może być duża rozbieżność bo wskaźnik temperatury to tylko proste urządzenie podglądowe.



Awatar użytkownika
paffciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 297
Rejestracja: pn sie 24, 2009 04:31
Lokalizacja: TSK, Bliżyn
Kontakt:

Post autor: paffciu » ndz lis 22, 2009 13:04

teraz mam kolejny problem(??) po odpaleniu na zimno pali mi się kontrolka temperatury i mruga dopuki silnik się nie rozgrzeje potem gaśnie i wszystko jest ok tak wcześniej nie miałem i nie wiem czy tak mogę jeździć...co może być uszkodzone?? :blush:


Thanks from the mountains;-)
Obrazek
Mój Golf: http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=462252

Awatar użytkownika
mishabest
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: czw mar 26, 2009 18:29
Lokalizacja: kraków

Post autor: mishabest » ndz lis 22, 2009 13:23

A może za mało płynu ? , na zimno poziom jest niski to kontrolka świeci, jak się zagrzeje to robi się ciśnienie i objętość się zwiększa to kontrolka przestaje świecic.


Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

Awatar użytkownika
paffciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 297
Rejestracja: pn sie 24, 2009 04:31
Lokalizacja: TSK, Bliżyn
Kontakt:

Post autor: paffciu » ndz lis 22, 2009 14:14

nie płyn jest w porządku ale to chyba była wina czujnika na zbiorniku wyrównawczym bo go przeczyściłem i na razie mi nie mruga jak się będzie coś działo to napiszę...
Ostatnio zmieniony ndz lis 22, 2009 14:15 przez paffciu, łącznie zmieniany 1 raz.


Thanks from the mountains;-)
Obrazek
Mój Golf: http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=462252

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 408 gości