1.3NZ dziwne obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michal_c
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 13:39
Lokalizacja: Częstochowa

1.3NZ dziwne obroty

Post autor: Michal_c » sob lis 14, 2009 01:42

Witam. Ostatnio wymieniałem pompę paliwa w golfie. Jest to 1.3NZ 1990r.
Po wymianie (zamontowana identyczna, z takiego samego golfa 89') na ciepłym silniku obroty nie spadają poniżej 1500 obr/min (wcześniej było w porządku, po jednej czy dwóch sekundach obroty spadały z 1500 na 1000), a co najlepsze, gdy odepnę białą dwu pinową wtyczkę przy przepustnicy nic się nie dzieje, jest tak samo, wszelkei wężyki podciśnienia mam ok, podejrzenia mam co do silniczka krokowego. To to? Jak to naprawić (tzn jak go wyjąć i gdzie się znajduje) ewentualnei co mogło się popsuć. Dodam że odpala tak samo jak zawsze, nie ma żadnych problemów, na zimnym chodzi tak samo jak wczesniej.
Jeżdże tylko na benzynie, nie mam gazu.


Obrazek
Golfy tak nie potrafią :)
Był Vw Golf II 90' 1.3NZ igła...

Kriscc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw gru 25, 2008 10:08
Lokalizacja: Łuków

Post autor: Kriscc » sob lis 14, 2009 05:19

W NZ nie ma silniczka krokowego.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 14, 2009 09:09

sprawdź czy dochodzi napięcie do zaworu powietrza dodatkowego i czy on się zamyka po rozgrzaniu od prądu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Michal_c
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 13:39
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Michal_c » czw lis 19, 2009 15:31

Witam.
Otóż jest tak, zdjąłem tą pokrywkę przepustnicy, - nie odpalał, założyłem ją ale bez śrub, czyli nie było szczelne - trzymało jako tako w miarę odpowiednie obroty. Klapki są pozamykane, w końcu to poskręcałem, obniżyłem obroty na śrubce no i teraz jest ok, choć mam teraz śrubę regulacji obrotów wkręconą do końca. Nie wiem, jeśli będzie ok to tak zostaje. Dzięki za porady :bajer:


Obrazek
Golfy tak nie potrafią :)
Był Vw Golf II 90' 1.3NZ igła...

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lis 19, 2009 18:57

Może być tak że nie odpalisz zimnego silnika bez trzymania jakiś czas wciśniętego gazu, wówczas ten zawór będzie winien o którym pisałem.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Michal_c
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 13:39
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Michal_c » sob lis 21, 2009 01:24

Paweł Marek wszystko jest w najlepszym porządku, elegancko odpala na ssaniu, nie ma problemu żadnego , od strzała zawsze, ciepły czy zimny :)


Obrazek
Golfy tak nie potrafią :)
Był Vw Golf II 90' 1.3NZ igła...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 351 gości