problem z ładowaniem badz akumulatorem ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ChabczaN
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 178
Rejestracja: ndz sie 30, 2009 11:49
Lokalizacja: TarnoVWskie Góry
Kontakt:

problem z ładowaniem badz akumulatorem ??

Post autor: ChabczaN » czw lis 19, 2009 17:01

Witam
w moim golfie mam taki problem z pradem
przez noc akumulator rozladowuje mi sie do 10V jako iz mam diesla nie odpala
przy grzaniu swiec napiecie przysiada do 8V
po podpieciu amperomierza pomiedzy kleme ujemna a akumulator przy zapalonym silniku i wyłaczonych swiatłąch pokazuje 3A ... czy tak ma byc czy nie czasem zamało ?
napiecie ladowania wynosi 14,6V
jezdzilem okolo 1 godziny na postojowkach po zgaszeniu bylo 12V lecz po przekreceniu stacyjki przysiadalo do 8V i za wolno krecił. gdy zostawie go na noc pod prostownikiem rano kreci bez problemow.
mierzylem czy gdzies pradu cos mi nie kradnie amperomierz wskazał 0,01 wacha sie
0,02A. nie wiem czy te rozladowania sa spowodowane niedoladowaniem akumulatora czy tez jego uszkodzeniem. dodam ze akumulator mam niecaly rok ma on 120Ah. czy mogl on uledz uszkodzeniu przez podpiety mocny wzmacniacz ?? okolo 500rms? gdy sluchałem głosno muzyki napiecie z 14 przysiadalo do 10 ... czy tez alternator jest za slaby aby naladowac pozadnie akumulator ??niestety nie mam na probe zadnego innego akumulatora. prosze o jakies rady .
pozdrawiam


Obrazek

viewtopic.php?p=4078084#4078084" onclick="window.open(this.href);return false; <----

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » czw lis 19, 2009 18:05

ChabczaN pisze:dodam ze akumulator mam niecaly rok ma on 120Ah.
Taki akumulator to się wkłada do ciężarówki a nie do golfa!!!! Akumulator najzwyczajniej jest niedoładowany i wcale mnie to nie dziwi że siadł... dziwi mnie że tak długo wytrzymał. Zmień aku na jakiś 65-70Ah max. Tylko z dużym prądem rozruchowym.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
tomatol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 844
Rejestracja: pt lut 23, 2007 10:00
Lokalizacja: Wejherowo-Rumia
Kontakt:

Post autor: tomatol » czw lis 19, 2009 18:20

palen pisze:Taki akumulator to się wkłada do ciężarówki a nie do golfa!!!! Akumulator najzwyczajniej jest niedoładowany i wcale mnie to nie dziwi że siadł... dziwi mnie że tak długo wytrzymał. Zmień aku na jakiś 65-70Ah max. Tylko z dużym prądem rozruchowym.
Popieram choć nie którzy na tym forum twierdzą inaczej,pewnie czasem zdarzyło ci się że słuchałeś muzyki przy zgaszonym silniku aku się na tyle rozładował że jeżdżąc na krótkich odcinkach był cały czas niedoładowany w rezultacie po pewnym czasie uległ zasiarczeniu.



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » czw lis 19, 2009 18:26

poboru prądu niemasz zwiekszonego,aku MOZE BYC!ludziska przeciez w krajach skandynawskich samochody mają po DWA aku seryjnie i alternator taki sam !naladuj aku na maxa i jedz na warsztat niech sprawdza go pod obciażeniem specjalnym "miernikiem".



Awatar użytkownika
ChabczaN
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 178
Rejestracja: ndz sie 30, 2009 11:49
Lokalizacja: TarnoVWskie Góry
Kontakt:

Post autor: ChabczaN » czw lis 19, 2009 18:26

tomatol pisze:w rezultacie po pewnym czasie uległ zasiarczeniu.
da sie go jakos odratowac ?? bo troche za niego wyłozylem $ i szkoda zebym znow musial kupic nowy.


Obrazek

viewtopic.php?p=4078084#4078084" onclick="window.open(this.href);return false; <----

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » czw lis 19, 2009 18:27

wzmacniacz też niemógl go zalatwic bo ja mam wiecej jak 500watt i aku 55a/h



Przemek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2357
Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
Kontakt:

Post autor: Przemek » czw lis 19, 2009 18:34

ChabczaN pisze:3A
kolego niepatrz na V tylko na Ampery bo są najważniejsze powinno być 10-13 góra 14 Amper przy załączonym silniku a ładowanie masz dobre tylko Ambery złe jak najbardziej aku masz dobry
palen pisze:dodam ze akumulator mam niecaly rok ma on 120Ah.
i zadóży akum masz powinien być tak jak piszą 65-65 A/H


LEŚNY PRZYTULAS

Awatar użytkownika
mosiek2206
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: mosiek2206 » czw lis 19, 2009 18:36

Zasiarczonego nie da sie uratować i popieram post napisany przezpalen, nie ma sie co łudzić wymień akumulator na taki jak ma być i wtedy będzie ok


Mosiek

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » czw lis 19, 2009 18:38

Przemek pisze:zadóży akum masz powinien być tak jak piszą 65-65 A
jak zalozy 120 nic niebedzie!
kurna ludzie mieszacie w glowach tylko



Awatar użytkownika
ChabczaN
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 178
Rejestracja: ndz sie 30, 2009 11:49
Lokalizacja: TarnoVWskie Góry
Kontakt:

Post autor: ChabczaN » czw lis 19, 2009 18:38

Przemek pisze:kolego niepatrz na V tylko na Ampery
Przemek, :bigok: no wlasnie tylko te ampery mnie martwia... dlaczego takie slabe ladowanie jest :grrr: to jednak bedzie wina alternatora. chcialem zalozyc z mk3 120A ale sa inne mocowania. czyli alternator powinien cos pomoc w porannym rozruchu jak bedzie umial naladowac aku do pełna ?


Obrazek

viewtopic.php?p=4078084#4078084" onclick="window.open(this.href);return false; <----

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » czw lis 19, 2009 18:39

mosiek2206 pisze:Zasiarczonego nie da sie uratować
jest 20% szans ze sie da jak sie wie jak



Awatar użytkownika
tomatol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 844
Rejestracja: pt lut 23, 2007 10:00
Lokalizacja: Wejherowo-Rumia
Kontakt:

Post autor: tomatol » czw lis 19, 2009 18:39

ChabczaN, wyciągnij aku z auta i ładuj go jak najmniejszym prądem i tak jak kolega napisał zajechać do warsztatu i sprawdzić.
Ostatnio zmieniony czw lis 19, 2009 23:52 przez tomatol, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » czw lis 19, 2009 18:40

[quote][/quote]14,6 za male?ile chcesz 20wolt?

[ Dodano: Czw Lis 19, 2009 17:41 ]
tomatol[/b wiesz co to alternator i regulator napiecia?wiesz jaką wydajnosc ma alternator?



Awatar użytkownika
ChabczaN
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 178
Rejestracja: ndz sie 30, 2009 11:49
Lokalizacja: TarnoVWskie Góry
Kontakt:

Post autor: ChabczaN » czw lis 19, 2009 18:41

duber pisze:kurna ludzie mieszacie w glowach tylko
no racja... co wypowiedz inne twierdzenie. niech jeszcze sie ktos wypowie zobacyzmy co reszta o tym sadzi

[ Dodano: 19 Lis 2009 17:45 ]
wiec moze zapytam jak sie go odsiarcza. i jaki powinien byc prad ładowania na zgaszonych swiatłach. ile A ?


Obrazek

viewtopic.php?p=4078084#4078084" onclick="window.open(this.href);return false; <----

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 351 gości