Post
autor: j_a_r_o_o_o » czw lis 19, 2009 18:09
webster1987 pisze:mate64 muszę cie zmartwić ale nie to jest przyczyną
no nie koniecznie kolego masz racje... skoro ta śrubka tam jest fabrycznie i trzyma ona tarcze to piasta i tarcza jest tek zrobiona żeby było wszystko idealnie wyważone razem z tą śrubką a skoro jej nie ma to brakuje jakiejś tam "x" masy sróbki i dlatego może bić... skoro jest miejsce na śróbke to powinna ona tam być
sorry ale nie pij juz wiecej
mate64 ma racje, srubka nie jest tam kompletnie potrzebna poniewaz szpilki skutecznie blokuja tarcze przy zakreconym kole. Ta srubka jest po to, zeby Ci sie tarcza nie krecila jak zakladasz kolo (na piaste). Przeciez zawsze musisz np lekko obroci kolo zeby natrafic na "dziury" do srub mocyjacych - bez srubki tarcza sie kreci i trudniej to zrobic. Ja nie mam w lewym kole ow srubki i jakos mi nic nie bije przy zadnej predkosci
Ostatnio zmieniony czw lis 19, 2009 18:10 przez
j_a_r_o_o_o, łącznie zmieniany 1 raz.
Fiat 126p - prawie jak Ferrari,
G.Rasiak - prawie jak piłkarz,
Real M., ManU, Inter - prawie jak
Juventus!