Swap hebli na 288...

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Swap hebli na 288...

Post autor: Gacekk » czw lis 19, 2009 12:28

Witam. Mam hamulce o śr.256mm pełne. Bedę zakładał 288mm z vr6.
Czy przerabiał ktoś temat takiego zabiegu, czy jest to p&p jak 280? Pomijam fakt ze rozstaw jest 5x100, ale czy poza tym podejdą na piastkę bez abs, przewody itp?


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw lis 19, 2009 12:46

nie jest p&p do przerobki tarcze inne przewody hamulcowe powinienes zapodac i pare mniejszych szczegolow


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: Gacekk » czw lis 19, 2009 12:53

Ale jakie szczegóły??

Mam jarzma z zaciskami, tarcze zmienię rozstaw na 4x100. Gdzieś wyczytałem że przewód czymś się różni. Pytam, bo wolałbym wiedzieć na co sie nastawić przy przekładaniu.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw lis 19, 2009 15:14

szczegoly w postaci ze ciezko ci bedzie znalezc felgi 15 ktore nie opra sie o zacisk po zalozeniu i takie tam....


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: Gacekk » czw lis 19, 2009 16:06

rozumiem, na lato mam 17" także nie o to chodzi. Ja pytam czy ktoś wie jakie problemu napotkam przy ich zakładaniu.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw lis 19, 2009 18:51

a na zime 16 no chyba ze bedziesz mial farta uda ci sie z 15. problemy sa takie ze ogarniesz sie gora w 2h jak masz pojecie o mechanice, w innym przypadku moze byc potrzebne wiecej... znam ziomka co skladal takie cos 4 dni wiec auto moze postac. przewod kup do zaciskow z vr'a i tyle tarcze sobie musisz przerobic na 4 sruby i quala


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lis 19, 2009 22:57

estorile 15 cali wchodza z bólem na 288 - trzeba lekko szlifierka popracowac :)



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pt lis 20, 2009 00:05

zwykły standardowy alus od A3 pasuje na tarcze 288



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » pt lis 20, 2009 00:45

bez problemu wchodzi ori speedline z gti 15 sam na takich jeżdżę wygląd kiepsko za to na nasze drogi nie zniszczalne pancerne z innymi felami problem trzeba mierzyć... sami kiedyś przerabiałem 256 na 288



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt lis 20, 2009 09:03

morfeusz86r pisze:zwykły standardowy alus od A3 pasuje na tarcze 288
a szpilek to ma 4 czy 5 ta felga z audi???:> w tym przypadku mowimy o 4....


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: Gacekk » pt lis 20, 2009 12:00

Czyli nie jest źle, powinno nie być problemu. Przewód jest wkręcony w zacisk, ale ucięty ;/


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 31 gości