Jaki Diesel??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Dani90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: pt maja 15, 2009 21:13
Lokalizacja: WM
Kontakt:

Jaki Diesel??

Post autor: Dani90 » śr lis 18, 2009 22:41

Witam, mam zamiar kupić golfa mkIV w dieselu oczywiście zastanawiam się jaki silnik, arli jest mało, a te 130KM na pomwtriskiwaczach podobno są awaryjne, no jeszcze zostaje 110KM, bo na pewno nie 90... Jakie są wasze opinie i które polecacie??



golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Re: Jaki Diesel??

Post autor: golfmaniac22 » śr lis 18, 2009 22:50

Dani90 pisze:Witam, mam zamiar kupić golfa mkIV w dieselu oczywiście zastanawiam się jaki silnik, arli jest mało, a te 130KM na pomwtriskiwaczach podobno są awaryjne, no jeszcze zostaje 110KM, bo na pewno nie 90... Jakie są wasze opinie i które polecacie??
jeszcze jest 101 n pd ja mam taki i jest ok nic sie niedzieje jak dbasz o olej lejesz dobre paliwo wymieniasz filtry na czas i stosujesz zasady jazdy tdi



Awatar użytkownika
kawul
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pt lis 07, 2008 10:48
Lokalizacja: BielaVWa
Kontakt:

Post autor: kawul » śr lis 18, 2009 22:58

Osobiscie polecałbym cos bez pompowtryskiwaczy, fakt nowsze, 6 biegowe 130 konne silniki, ale z tego co gadałem z kolegą BLINDem z forum to w utrzymaniu jest duzo drozszy niz np 110 konny diesel mam osobiscie AHF i nie narzekam, a z tego co wiem to nawet koszt oleju do silnika jest duzo wyzzszy do pompowtryskiwaczy :) ale to zalezy kto co lubie i na co go stac :) co do awaryjnosci pompowtryskiwaczy sie nie wypowiem bo nie mam pojecia ;)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=206025]>mk3 :)[/url]
>mk4 :)
[img]http://img59.imageshack.us/img59/8342/kawul.jpg[/img]

golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Post autor: golfmaniac22 » śr lis 18, 2009 23:10

kawul pisze:Osobiscie polecałbym cos bez pompowtryskiwaczy, fakt nowsze, 6 biegowe 130 konne silniki, ale z tego co gadałem z kolegą BLINDem z forum to w utrzymaniu jest duzo drozszy niz np 110 konny diesel mam osobiscie AHF i nie narzekam, a z tego co wiem to nawet koszt oleju do silnika jest duzo wyzzszy do pompowtryskiwaczy :) ale to zalezy kto co lubie i na co go stac :) co do awaryjnosci pompowtryskiwaczy sie nie wypowiem bo nie mam pojecia ;)
nie jest to az taka wielka ruznica w kosztach utrzymania ale za to lepsza dynamika mnie tez straszyli aby omijac szerokim lukiem pompowtryskiwacze puki co nic sie niedzieje



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » śr lis 18, 2009 23:10

Dani90 pisze: bo na pewno nie 90
A wiesz ze zadbany i sprawny 90 będzie lepiej jechał od zdezelowanego 110?

Ja przed zakupem uporczliwie szukałem 110 na vp (bo dla mnie pompowtryskiwacze są troszke chybione - dopiero common rail coś wprowadza ciekawego w dziedzinie tdi), ale po przejechaniu się 90 doszedłem do wniosku że ten samochód i tak bardzo ładnie idzie, i te 90KM jeżeli nie jesteś typem dzieciaka który robi pisk spod każdych świateł spokojnie wystarcza w każdej sytuacji. pozatym z 90 na 120-130 można wyjść na wtryskach i sofcie, a jeżeli zalezy Ci na idiotoodpornym i praktycznie niezniszczalnym silniku to masz jeszcze 90KM agr bez vnt i w pierwszych modelach bez dwumasu

nie mówie tu że 130 czy 150KM jest złe - mówie tylko że przy codziennej jeździe nie konieczne... może dla niektórych wygodne (na trasie np.) ale na pewno nie konieczne.

jedyne co odradze to SDI - nie dość że wyprzedza się tym jak tirem, to jeszcze na "piątce" nie czujesz kiedy gaz jest luźny, a kiedy w podłodze...



golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Post autor: golfmaniac22 » śr lis 18, 2009 23:16

Shmatan pisze:
Dani90 pisze: bo na pewno nie 90
A wiesz ze zadbany i sprawny 90 będzie lepiej jechał od zdezelowanego 110?


no oczywiscie ale zadbany 101 lepjej sie zbiera od zadbanego 90 :helm: :bigok:



Awatar użytkownika
hipnox
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob sty 19, 2008 21:24
Lokalizacja: CK miasto płynie jak rzeka:)
Kontakt:

Post autor: hipnox » śr lis 18, 2009 23:45

Ja polecałbym ARL super silniczek i osiągi fajne. Kumpel ma 130 na pompkach fajnie się już odpycha i jak dotąd nie sprawiał mu problemów. Co do tej 101 na pompkach to wolałbym już 110 znajść zdrową w razie czego wirusik. Co do dynamiki ja posiadam 110 i trochę brak mocy i dynamiki, jeździłem przez miesiąc kumpla 130 bez porównania. Za pompkami jeszcze przemawia skrzynia 6. A za pompą no bądź co bądź żywotność:)



Awatar użytkownika
Vito1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 08:04
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: Vito1988 » czw lis 19, 2009 00:11

Ja przy kupnie też szukałem 110KM, ale co oglądałem to albo silnik mało nie wyleciał z komory albo jakiś dezel, i raz przypadkiem obejrzałem 90KM ALH (dla niektórych awaryjny silnik) i następnego dnia był już mój :hmm: mam go już pół roku i odpukać ładnie chodzi, żadnych wycieków, odpala beż zarzutów i spalanie katalogowe 5,5l.
Oczywiście zawsze będzie się odczuwało brak mocy, nie ważne ile auto ma fabrycznie koni.
A z tego co słyszałem to te katalogowe 90PS mają rzeczywiście ok 98 wierząc wynikom hamowni.

Kolego więc jak będziesz miał okazje kupić naprawdę ładnego i zadbanego golfa 90KM to bierz, a wtryski i wirus na 120KM bezpiecznie podciągniesz, później już wymiana turbo i IC.


Das Auto.
[url=http://g.imagehost.org/view/0306/06062009_004][img]http://g.imagehost.org/t/0306/06062009_004.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
mateo86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: śr sty 14, 2009 14:27
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: mateo86 » czw lis 19, 2009 00:56

Ja też cały czas uważałem że 90km to za mało i szukałem 110 ale jechaliśmy z kumplem do zakopanego jego a3 alh i zdziwiłem sie wtedy jak ten silniczek daje sobie rady. Wiec też sobie kupilem golfa z tym silnikiem i jestem zadowolony z osiągów a jeśli mi bedzie mało to zawsze mozna wrzucić te 216-stki :bigok:



Awatar użytkownika
acid85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob maja 02, 2009 13:04
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: acid85 » czw lis 19, 2009 01:37

U mnie było podobnie, poszukiwania 110 aż w końcu przejechałem się 90 w passacie i zdziwiłem się ze tam dawał sobie rade a przecież pasek coś tam cięższy od golfa :) no i skończyło się na tym ze kupiłem golfiera z 90 AGR i jestem zadowolony :grin: Wiec wcale ta 90 nie taka straszna i jak już koledzy pisali zawsze moc można podnieść :bigok:



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » czw lis 19, 2009 15:39

Ja tam mam 110 i widze na trasie jaka jest różnica miedzy 90 a 110 jednak przy predkosciach 120 i w gore robi sie kosmos:)


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

-ZoZ-
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr cze 10, 2009 23:02
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: -ZoZ- » czw lis 19, 2009 16:12

Witam!
Ja ma 130 i jestem bardzo zadowolony!! jeżdzi sie super i jak narazie nie mialem zadnych problemow!
Zamierzam przeczyścic układ paliwowy, Czy ktoś jest wstanie mi doradzić jak to zrobić ????
moze dolać czegoś do paliwa? depresator starczy, czy moze jest jakis lepszy środek ??
bede wdzieczyny za info


The World is Yours

Awatar użytkownika
Kywak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: czw lut 05, 2009 13:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Kywak » czw lis 19, 2009 17:44

marcin999, wszystko zalezy jeszcze od tego, kto do czego potrzebuje fury ;) .
Sa tacy, ktorym zawsze mocy bedzie, a innym wystarczy np. 100KM. Moim zdaniem jesli Dani, nie jezdzisz duzo w trase, albo nie przeszkadza Ci lajtowsza jazda, to mozesz spokojnie wziac nawet jakas 90 konna wersje i tez bedziesz zadwolony, szczegolnie jesli wiecej jezdzisz po miescie :) . Ja np. swoim nieniawidze jezdzic po miescie, bo zazwyczaj moge jezdzic do 3 biegu wlacznie i jeszcze sie musze tyle nimi namachac, ze ja piernicze...


Było: MK2 1.9 TDI AHF+++
Było: MK4 1.9 TDI ARL+
Było: MK3 1.8T AUQ+++
Jest: Przejściowo Mk2 1.8RP

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » czw lis 19, 2009 18:13

Kywak, Masz rację zalezy kto do czego potrzebuje niektorym sdi starcza malo pali i sie nie psuje na łeb tez nie cieknie. Ja też jak szukałem to przedewszystkim liczyl sie stan autka.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 196 gości