Chwilowe problemy z paleniem MK3 1.9 TD.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pio76
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 15:48
Lokalizacja: Chełm

Chwilowe problemy z paleniem MK3 1.9 TD.

Post autor: pio76 » wt lis 17, 2009 22:40

Witam, mam niekiedy problem z odpaleniem auta. Nieraz kręcę i nie chce mi odpalić muszę czasami wyciągnąć przyśpieszacz zapłonu i dobrze pokręcić żeby załapał, a jak już załapie to jest taki jakby szybki zaskok i chmura dymu z rury, a jak kręcę to też leci dym z rury. Co dziwne te problemy zdarzają mi się niekiedy w lecie, albo teraz jak jest wilgotne powietrze, a nie w zimie przy mrozach. Nie są to częste problemy, ale tak się dzieje niekiedy nagle, dodam że świecie są o.k. Jaka może być przyczyna takich objawów. Pozdro!!



Awatar użytkownika
karambol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: pn wrz 14, 2009 20:48
Lokalizacja: Kraków

Post autor: karambol » wt lis 17, 2009 23:53

jak często używasz auta? jakie lejesz paliwo? świece kiedy ost wymieniane? przebieg?


Obrazek

tomcio78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob lis 14, 2009 01:33
Lokalizacja: Chojnice
Kontakt:

Post autor: tomcio78 » śr lis 18, 2009 00:15

Ja miałem to w zeszłym roku, Identyczne objawy. U mnie to były świece, Upewnij się czy aby na pewno są ok.


TOMCIO

pio76
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 15:48
Lokalizacja: Chełm

Post autor: pio76 » śr lis 18, 2009 19:37

świece o.k, paliwo o.k, jeżdżę codziennie ok 5 km po mieście



Awatar użytkownika
karambol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: pn wrz 14, 2009 20:48
Lokalizacja: Kraków

Post autor: karambol » śr lis 18, 2009 22:43

wes go sproboj na jakaś trasę autostrade czy coś i depnij mu przez pare kilometrów tak około 160kM/h 170 (nie nakłaniam do piractwa:p) czasami takie przewietrzenie silnika może mu pomoc ba przydaje sie
Ostatnio zmieniony śr lis 18, 2009 22:44 przez karambol, łącznie zmieniany 1 raz.



Juzeks
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr lis 04, 2009 03:56
Lokalizacja: Bieszczady

Post autor: Juzeks » czw lis 19, 2009 00:07

Może pompa do przeglądu??



_model_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: pn wrz 01, 2008 07:57
Lokalizacja: Toruń / Osiek nad Wisłą
Auto: Skoda Rapid Liftback 1,0TSI 110KM MY2019
Silnik: DKRC
Kontakt:

Post autor: _model_ » czw lis 19, 2009 09:59

karambol pisze:wes go sproboj na jakaś trasę autostrade czy coś i depnij mu przez pare kilometrów tak około 160kM/h 170 (nie nakłaniam do piractwa:p) czasami takie przewietrzenie silnika może mu pomoc ba przydaje sie
No wiesz 160km/h AAZ'em to będzie strasznie długo trwało zanim tyle osiągnie. Ale jak pojedzie pare minut z prędkośćia 130km/h to już łądnie przewietrzy silniczek, dmuchawke i kata (o ile ma).
Ja swoim też więcej jeźdze po mieście (do pracy w jedną strone 6km) i jakiś sklep czy coś takiego, ale raz na tydzień przejadę się poza miasto go przewietrzyć. Wtedy go ciągnę na każdym biegu do 4 - 4,5 tyś. obr. Ale też nie za długo, co by go nie zmęczyć zbytnio



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw lis 19, 2009 12:53

pio76 pisze:mam niekiedy problem z odpaleniem auta. Nieraz kręcę i nie chce mi odpalić muszę czasami wyciągnąć przyśpieszacz zapłonu i dobrze pokręcić żeby załapał
Dolne koło rozrządu sobie sprawdż ,bo mi te objawy "zalatują "właśnie problemem z tzw.gibającym się dolnym kołem pasowym .Potwierdzał by to fakt że dzieje się to nieregularnie .Kąt wtrysku jeszcze sobie sprawdż ,poza tym może ci ciągnie gdzieś przy filtrze paliwa lewe powietrze .
pio76 pisze:a jak już załapie to jest taki jakby szybki zaskok i chmura dymu z rury
A to normalka bo nie może przepalić paliwa które kręcąc i nieodpalając dostał do cylindrów ...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

arwam

Post autor: arwam » czw lis 19, 2009 13:14

tak jak munior, wyżej napisał i i pompa na stół do pompiarza bo to wygląda mi na podjechaną już głowiczkę w pompie wtryskowej



pio76
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 15:48
Lokalizacja: Chełm

Post autor: pio76 » czw lis 19, 2009 19:30

co do "gibającego się" dolnego koła pasowego jak pisze munior, to ten temat już miałem kiedyś przerabiany jakieś 4 lata temu jak kupiłem auto to też miał podobne objawy, że ciężko palił aż w końcu nie mogłem go odpalić no i zrobiłem to chodziło wtedy o tą wadę fabryczną ze śrubą, która nie wytrzymywała naprężęń i się wydłużała powodując luz i ścinającym się klinie, ale wtedy mechanior mi to robił wymienił śrubę dał nowe koło i powiedział, że nie ma prawa się to powtórzyć były to wtedy początki tego i nie trzeba było jeszcze wymieniać wału, a teraz koło chodzi równo i nie ma bicia.
może to rzeczywiście pompa się kończy bo przez jakiś czas miałem niewielkie wycieki z boku pompy tym zaworkiem na którym jest ta czarna gumeczka z rurką, ale teraz zauważyłem że już nie cieknie także nie wiem co jest grane??? POZDRO
model 160km/h to nie jest żaden problem tym autem przynajmniej moim, ale oczywiście nie jeżdżę takimi prędkościami a czykolwiek pojadę na trasę i trochę go przedmucham!!
Ostatnio zmieniony czw lis 19, 2009 19:31 przez pio76, łącznie zmieniany 1 raz.



_model_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: pn wrz 01, 2008 07:57
Lokalizacja: Toruń / Osiek nad Wisłą
Auto: Skoda Rapid Liftback 1,0TSI 110KM MY2019
Silnik: DKRC
Kontakt:

Post autor: _model_ » pt lis 20, 2009 10:17

pio76 pisze:model 160km/h to nie jest żaden problem tym autem przynajmniej moim, ale oczywiście nie jeżdżę takimi prędkościami a czykolwiek pojadę na trasę i trochę go przedmucham!!
Nie no ja wiem, że 160 poleci, bo moim jechałem licznikowe 180 (więc jakieś 170 było) Ale troszkę potrwa zanim taka prędkośc będzie. Wiadomo, że to szkoda silnika przy tej prędkości i głośno w środku też się robi. Ale wiadomo, że każdy chce sprawdzić ile fura poleci :)



arwam

Post autor: arwam » pt lis 20, 2009 11:53

_model_ pisze:Nie no ja wiem, że 160 poleci, bo moim jechałem licznikowe 180 (więc jakieś 170 było) Ale troszkę potrwa zanim taka prędkośc będzie. Wiadomo, że to szkoda silnika przy tej prędkości i głośno w środku też się robi. Ale wiadomo, że każdy chce sprawdzić ile fura poleci :)
za głośność i zamułke odpowiada malutki turbo ja miałem T3 na silniku AAZ i przy jeździe z prędkością stałą to nawet przy 170-180km/h było słychać tylko delikatnie silnik reszta to już szumy opływu powietrza i i kół.
głośno było tylko z pedałem gazu w podłodze.
a i zapomniałem dodać że układ wydechowy był w pełnym przelocie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 102 gości