problem trzesie kierownicą przy predkosci 100-130Km/h pomocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » śr lis 18, 2009 01:15

arni871, ze 3 miesiące temu tez miałem problem "samo sie". Między 90-120 drgała kiera i pulsował hamulec, tarcze wymienione, koła wyważone 2 razy, zmienione na inne, tarcze u tokarza sprawdzane, a winna okazała się piasta, która "sama sie" na naszych pięknych i równych drogach skrzywiła....Także nie mówię że się samo nie może... Sprawdź koła u gumiarza, przy tym hamowaniu mogłeś przytrzeć opone, na jakiejś dziurze mógł pęknąć kord itp itd
Potwierdzam mialem identycznie u siebie
POZDRO :green_fuck:


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

Awatar użytkownika
arni871
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn gru 01, 2008 16:40
Lokalizacja: Opole Okolice
Kontakt:

Post autor: arni871 » śr lis 18, 2009 23:49

Witam tarcza przykrecona półosie dokrecone zawieszenie piasty i tarcze też skontrolowanie i jest wporzadku nic nie uszkodzone... przejchałem sie dzis po autostradzie i dalej czuc trzesienie kierownicą ale tylko chwilowe i dużo już słabsze... tak jak koledzy mowicie zostało mi tylko spradzenie alusów i opon u gumiarza ale to dopiero na wiosne bo i tak juz nie dlugo zimówki zakładam. pozdrawiam i dziekuje za zainteresowanie sie moim tematem :bigok:



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » czw lis 19, 2009 09:37

arni871, wyważenie kółek zapewne pomoże :bigok:


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

jon-x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 23:25
Lokalizacja: mikołów, katowice
Kontakt:

Post autor: jon-x » czw lis 19, 2009 14:53

wyważ i załóż zimówki - będziesz wszystko wiedział



Awatar użytkownika
gregoryb1
vel Młody
vel Młody
Posty: 327
Rejestracja: pt sty 16, 2009 12:43
Lokalizacja: Kościerzyna, pomorskie, GKS....
Kontakt:

Post autor: gregoryb1 » czw lis 19, 2009 15:07

A próbowałeś zmienic koła przód na tył ? zanim jeszcze pojedziesz na wulkanizacje? Jesli przychamowałes przednie opony to bardzo prawdopodobne ze przyczyna ustanie



wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » czw lis 19, 2009 15:07

Miałem to samo - kombinacji wiele doszło do tego że letni prawy kapeć poszedł na śmietnik -tak był zjechany ,wyważenie nic nie wykazało niby ok. Zamiana tył na przód dała rozwiązanie zero bicia -okazało się że latem nad morzem po wpadnięciu w dziurę (kochane polskie drogi-jeszcze trochę wszystkie płatne) pękła siatka na bocznym wzmocnieniu i to dało przyczynę.Teraz mam na tych samych felach zimówki i nie mam żadnych problemów.


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Awatar użytkownika
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 828
Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

Post autor: xxMAXIMxx » czw lis 19, 2009 15:56

Tak tylko trzeba się pofatygować kto ma w miarę nową maszynę do wyważania jeśli w tym tkwi problem... Sam właśnie się w takową zaopatrzyłem w na dzieńdobry wyważyłem swoje koła... Co się okazało na jednej z opon było lepiej po zdjęciu odważników niż z nimi!!! :mlotek:

@#$%&%#$ piiii $#%@@!piii 1!$%@#$@ i jeszcze mnie za to skasował 50zł złamas. Pojechałem z reklamacją i powiedziałem mu co o nim myślę ale nie ustrzegę kolejnych klientów przed tym "fachowcem".

Wyważyłem i wszystko wróciłem do normy, auto płynie bez żadnych szarpań / drgań.



bombaj82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: czw paź 15, 2009 12:17
Lokalizacja: Warmia
Kontakt:

Post autor: bombaj82 » czw lis 19, 2009 17:49

;) hehe koleszko..jeżeli buja przy dodawaniu gazu a nie przy dohamowywaniu..to felusie skrzywiłes ;p albo oponka ci sie wybuliła ;) wiec sprawdz sobie to na czym sie toczy twoj vał-wej ;)
pozdro


bArT

Awatar użytkownika
j_a_r_o_o_o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: pt gru 21, 2007 21:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: j_a_r_o_o_o » czw lis 19, 2009 18:09

webster1987 pisze:
mate64 muszę cie zmartwić ale nie to jest przyczyną
no nie koniecznie kolego masz racje... skoro ta śrubka tam jest fabrycznie i trzyma ona tarcze to piasta i tarcza jest tek zrobiona żeby było wszystko idealnie wyważone razem z tą śrubką a skoro jej nie ma to brakuje jakiejś tam "x" masy sróbki i dlatego może bić... skoro jest miejsce na śróbke to powinna ona tam być
sorry ale nie pij juz wiecej :rotfl: mate64 ma racje, srubka nie jest tam kompletnie potrzebna poniewaz szpilki skutecznie blokuja tarcze przy zakreconym kole. Ta srubka jest po to, zeby Ci sie tarcza nie krecila jak zakladasz kolo (na piaste). Przeciez zawsze musisz np lekko obroci kolo zeby natrafic na "dziury" do srub mocyjacych - bez srubki tarcza sie kreci i trudniej to zrobic. Ja nie mam w lewym kole ow srubki i jakos mi nic nie bije przy zadnej predkosci :okej:
Ostatnio zmieniony czw lis 19, 2009 18:10 przez j_a_r_o_o_o, łącznie zmieniany 1 raz.


Fiat 126p - prawie jak Ferrari,
G.Rasiak - prawie jak piłkarz,
Real M., ManU, Inter - prawie jak Juventus!
Obrazek

wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » pn lis 23, 2009 19:45

Brak śrubki centrującej nie ma wpływu na bicie koła nie miałem u siebie z przodu przez rok i nic nie bujało .Założyłem dopiero kak mnie nerwiło przy montażu koła i po jej założeniu nie było i nie ma żadnych zmian.Ty ino dobrze sprawdz koła i oponki tam leży przyczyna twojego bólu.


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 441 gości