Przygotowanie silnika pod Turbo

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Mrozio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: pn lis 29, 2004 19:49
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Mrozio » pt sty 27, 2006 16:58

Darmowki spadaja z nieba.Pierwszy raz cos dostalem od tak bezinteresownie :)
Na jakiej zasadzie dziala WestGate...? On steruje podcisnieniowo turbine? poczytalem rozne posty na SR i nadal nie rozumiem dokladnie sterowania.Wczesniej nie mialem z takimi rzeczami doczynienie wiec stad moje glupkowate pytania.Odnosnie jeszcze cotroli doladowania jak to jest ze sterowaniam mechanicznym a elektronicznym(pod co to podpina sie :crazy: )AKS ma 100KM wiec mysle ze przyrost gora 30% to nie jest jakas mocno wysrubowana wartosc.

[ Dodano: Pią Sty 27, 2006 5:54 pm ]
Jakie sa wady zastosowania manualnego kontrolera doladowania? Jesli powiedzmy pompowalbym 0.3 bara to mocno bym narozrabial w silniku przy ustawieniach fabrycznych? Czy bez smt6-ustawienia zaplonu, i zmiany dawki paliwa-strojenia oraz elektrozaworu nie da rady w tym silniku z simos? Z tego co pisal kiedys GTO to digi powinien dac sobie rade w koncu byl w g60... simos to chyba inna bajka.


TKD WTF

kangurgtr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob lut 04, 2006 20:49
Lokalizacja: dabrowa

Post autor: kangurgtr » pn lut 06, 2006 23:11

Co pierw mam zrobic jesli chcę uturbic mk2 1.8 8v gti na soft turbo ale rzeby to nawet szło



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt lut 07, 2006 10:11

Szło to będzie na każdym turbo, a kolega niech przeczyta temat od samego początku.



kangurgtr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob lut 04, 2006 20:49
Lokalizacja: dabrowa

Post autor: kangurgtr » wt lut 07, 2006 21:59

Dzięki



Awatar użytkownika
koti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt paź 26, 2004 22:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: koti » czw lut 09, 2006 01:49

Powiedzcie mi Koledzy jaki kolektor pod turbo do silnika ABS?

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn lut 13, 2006 21:50 przez koti, łącznie zmieniany 1 raz.


Gaz? Niee! On się nadaje do kuchenek i zapalniczek... <- nadeszly ciezkie czasy, jezdze zapalniczka... LPG powered :]

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » czw lut 09, 2006 10:08

koti pisze:Powiedzcie mi Koledzy jaki kolektor pod turbo do silnika ABS?
Plecam równoodległościowy (z baranami) z kwasówki.
Np. coś takiego:
Obrazek
Obrazek


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Wojtekmaster
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt lut 17, 2006 12:55
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Wojtekmaster » pt lut 17, 2006 18:46

witam wszystkich maniakow jestem nowym na tej stronie uzytkownikiem i mam pytanie. posiadam MK3 2.0 GTI 8v i chciałbym zamątowac głowice 16v czy ktos moze mi pare wskazowek podac na temat tej modyfikacji.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob lut 18, 2006 22:27

Aby było jak należy to trzeba zmienić tłoki i korby, a do tego wszystkiego pasek i koła pasowe rozrządu, osłone rozrządu i powinno hulać. Jak coś jeszcze to niech inni się dopowiedzą.



Wojtekmaster
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt lut 17, 2006 12:55
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Wojtekmaster » ndz lut 19, 2006 12:38

jestes pewien co do tych tlokow?? bo pasek to wiem bo w 16v jest szerszy i jescze niewiem co z przeplywomiezem czy moze byc ten od 8v



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt lut 21, 2006 10:16

W tłokach masz fazy na zawory zrobione.



kubek609
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw lut 23, 2006 11:40
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: kubek609 » czw lut 23, 2006 17:22

czesc zestaw soft turbo to 0.4 bara. a oto muj przepis na 1.8 tloki z audi 1.8T pasuja idealnie cena to400-600 gwarantuja odprezenie silnika. choc same bez turbo tez duzo daja. do tego skrzynia z seata toledo 2.0GT na trojce polecisz 150 potem kolektor makaronowy czyli rurkowy lub kolektor pod turbo intercooler proponuje z iveko koszt to ok.400niema juz wiekszego kumpel ma golfa 1.8 na tlokach audi 1.8T skrzyni z toledo oraz kolektorze (bez turbo) i golfik GTI nie daje mu rade dodajcie se turbinke i golfik gti moze w ogole w garazu zostac



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » pt lut 24, 2006 09:21

kubek609 pisze:choc same bez turbo tez duzo daja
HeHe. :rotfl:
Owszem samo odpręzenie silnika wolnossacego kutymi tłokami, dużo da.
Mianowicie da duży spadek mocy.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt lut 24, 2006 12:06

No chyba, że ten kolo ma butle z tlenem odkręconą w dolocie. :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt lut 24, 2006 23:24

dobry jest:D:D:D jak mi turbina umarla to mialem wrazenie ze biegam szybciej....;)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 24 gości