pompa wody

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Lexyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 11:08
Lokalizacja: ok bielska

pompa wody

Post autor: Lexyy » wt lis 17, 2009 20:32

witam czy pompa wody z 1.6d podejdzie do 1.6PN benzyna wszystko MKII



Awatar użytkownika
tympy mechanik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: tympy mechanik » wt lis 17, 2009 20:39

to jest taka sama pompa jedynie może być inne kółko od pompy zmienisz kółko i będzie ok :bajer:



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt lis 17, 2009 22:34

Podejdzie.



Lexyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 11:08
Lokalizacja: ok bielska

Post autor: Lexyy » śr lis 18, 2009 20:04

a czy przy wymiany całej pompy wraz z obudowa są jakieś problemy? czy trzeba jakieś uszczelki zakupić ta miedzy pompa a blokiem silnika czy wystarczy silikonem



Przemek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2357
Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
Kontakt:

Post autor: Przemek » śr lis 18, 2009 21:12

Lexyy, lepiej kupić nowe bo stara jest już rozsiągnięta

[ Dodano: 18 Lis 2009 20:13 ]
ale jak dasz na sylikonie i dasz starą to też będzie trzymać


LEŚNY PRZYTULAS

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw lis 19, 2009 09:51

Nie ma żadnych problemów - wszystko powinno pójść gładko i bez problemów. Sciągasz pasek klinowy, potem odkręcasz pompę od bloku silnika (chyba 4 śruby jak dobrze pamiętam). Oczyść gniazdo na uszczelkę w nowej pompie, oczyść płaszczyznę na bloku silnika do której przylega uszczelka. Daj nową uszczelkę - jest to zwykły o-ring do dostania w każdym chyba sklepie moto, w moim przypadku kupiłem go na stacji paliw (takiej trochę lepiej zaopatrzonej) - rozmiar 50x4 (średnica zewnętrzna 50mm, grubość 4mm). Skręć wszystko razem i będzie ok. Uważaj, żeby za mocno nie dokręcić, żeby nie zerwać gwintu w bloku - z czuciem po prostu. Rozrządu nie trzeba rozbierać, jakby się ktoś pytał.

To wszystko opisane dla wersji bez wspomy i klimy - jak tam jest, to ja nie wiem, bo nie mam.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 454 gości