[mk3 1.9D] Problem z 1wszym biegiem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 215
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:20
- Lokalizacja: Warszawa - Bródno
- Kontakt:
[mk3 1.9D] Problem z 1wszym biegiem
Witam. problem od jakiegos czasu zauwazylem nastepujacy, jak zatrzymam sie na światłach lub gdziekolwiek indziej i musze ponownie ruszyc , mam problem ze załączeniem jedynki. Bieg wchodzi ale ciezko jakby gdzies o cos wadził drązek , tak jakby mial za malo miejsca , dzisiaj smarowałem cały drazek , za pomoca patyka moglem głębiej nałożyc smar wiec begi super luzno chodzą a jedynka nadal haczy gdzies, nie moge jej za pierwszym razem załaczyc, chociaz czasami uda się, często wchodzi po 2jce wtedy jest lepiej. Olej w skrzyni zmieniałem 2 lata temu, z innymi bigami nie ma problemow
a wiec prosze o pomoc
a wiec prosze o pomoc
Inne auto z grupy VAG
___________________________________
___________________________________
w jedynce z racji przebiegu najczęsciej siada synchronizator i to on jest odpowiedzialny za to ze nie zawsze ładnie wchodzi jedynka!
r30q, a jaki wlałes olej?? bo do bardziej przechodzonych skrzyn jest wskazany ten 80W90, jak wlałes 75W90 to bardziej ujawniaja sie skutki zuzycia a obydwa są w klasie API GL4 tak ze mozna stosowac w VW z tego okresu jeden i drugi!!
Moze to byc tez kwestia plastiku(prowadnicy) pod mieszkiem która kieruje drązek na "1" lub "R" (jak zdejmiesz mieszek to zobaczysz) i jak to jest wytarte to tez czasami zle wchodzi "1"
Pozdrawiam!
r30q, a jaki wlałes olej?? bo do bardziej przechodzonych skrzyn jest wskazany ten 80W90, jak wlałes 75W90 to bardziej ujawniaja sie skutki zuzycia a obydwa są w klasie API GL4 tak ze mozna stosowac w VW z tego okresu jeden i drugi!!
Moze to byc tez kwestia plastiku(prowadnicy) pod mieszkiem która kieruje drązek na "1" lub "R" (jak zdejmiesz mieszek to zobaczysz) i jak to jest wytarte to tez czasami zle wchodzi "1"
Pozdrawiam!
U mnie tez ciezko wchodzi 1, a reszta ok. Jak autko powoli sie jeszcze toczy wchodzi w miare ladnie. Jak auto stoi wrzuce 1 i z powrotem na luz to teraz jak bym chcial wrzucic znowu 1 to nie ma problemu. To w koncu tuleja czy synchronizator? Przebieg mam 140 000 i jestem pewien, ze nie byl cofany. Moze warto najpierw wymienic olej? Czy od razu szukac w synchronizatorze czy tej tuleji?
-
- Ma gadane
- Posty: 215
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:20
- Lokalizacja: Warszawa - Bródno
- Kontakt:
hmm w moim golfie 1.9D 94'r nie ma chyba hydraulicznego sprzegla, jestem pewny a 99%damcio151 pisze:Witam
Miałem ten sam problem , u mnie wystarczyło odpowietrzyc sprzęgło.
Może Wy też macie zapowietrzone.Jak odpowietrzyłem to 1 wchodzi super.Poprostu do końca mi nie wysprzęglało.
pozdrawiam.
damcio151
Inne auto z grupy VAG
___________________________________
___________________________________
Z tego co wiem hydrualiczne bylo tylko w VR6. Bylem ze skrzynia u mechanika. Podniosl samochod i prysnal na linki jakims bialym smarem. Skrzynia ogolnie chodzi o duzo lzej ale z jedynka nadal jest delikatny problem. Rozmawialem z kolega samochodziarzem. Od razu powiedzial zeby wiemienic dwie tuklejki (koszt 10-20 zl). Jedna plastikowa, a druga plastikowo metalowa i powinno pomoc. Jesli nie to podobno jest regulacja i napewno pomoze. W niektorych golfach regulacja byla tez pod mieszkiem. W moim niestety tam nie ma tylko jest przy silniku. Trzeba cos tam poluzowac, ustawic i dobrze skontrowac. Wezme sie za to ktoregos dnia i napisze jakie byly rezultaty.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 266 gości