Dusi się, nierówno pracuje

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

macio153
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt gru 21, 2007 19:43
Lokalizacja: Podbeskidzie

Dusi się, nierówno pracuje

Post autor: macio153 » śr lis 18, 2009 15:22

Witam! Samochód to Golf MK2 silnik 1,8 8v oznaczenie PB z instalacją gazową bez kompa. Mam problem, samochód na benzynie odpala ale na zimny silniku pracuje bardzo nierówno, tak jak by nie chodził na wszystkie cylindry, kopci na czarno, spaliny są mocno drażniące np dla oczu... Jak się zagrzeje to jedzie w miarę ok, ale nie trzyma wolnych obrotów, faluje, po dodaniu gazu i puszczeniu gwałtownie, gaśnie. Na gazie, chodzi trochę lepiej ale za to na wysokich obrotach zaczyna szarpać, przerywać i strzela w tłumik... Podejrzewałem sondę lambda, szukałem jej ale nie znalazłem, możliwe, że jej nie ma? Świece, kable wn, palec, kopułka są nowe, zostały zmienione zanim to się zaczęło dziać... Ktoś wie, co to może być? Albo czy jest ta sonda lambda jeśli tak to gdzie?

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam!



dychsm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 19:04
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Post autor: dychsm » śr lis 18, 2009 15:48

sprawdz czujnik temp
miałem podobne objawy i własnie wymiana czujnika załatwiła sprawę


Golf 3 1.8 syncro było
Golf 3 1,9TDI był
Volvo V50 2,0D obecnie

macio153
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt gru 21, 2007 19:43
Lokalizacja: Podbeskidzie

Post autor: macio153 » czw lis 19, 2009 23:50

Czujnik podmieniłem na inny, nic to nie dało... Ma ktoś jakieś pomysły? Może ktoś miał podobny przypadek? Pzdr!



lubicz9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: czw lis 19, 2009 01:09
Lokalizacja: grudziadz/Parski/Wloclawek

Post autor: lubicz9 » czw lis 19, 2009 23:56

kolega miał takie cos w golfie2 1,3 benz a dokładnie było to ze broił mu czujnik ktory znajduje sie w katalizatorze


"żeby sztywna była furka, w furce musi być rozpórka"

macio153
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt gru 21, 2007 19:43
Lokalizacja: Podbeskidzie

Post autor: macio153 » pn lis 23, 2009 15:08

U mnie oryginalnie nie ma katalizatora... Ktoś wie czym mogą być spowodowane strzały w tłumik i dolot skoro kable, świece, palec, kopułka są nowe... Orientuje się ktoś, czy jest w nim złącze diagnostyczne, albo skąd wychodzi, jakiego koloru jest ten kabel? Bo szukałem przy lewarku i przy nawiewie no i nie ma...



Awatar użytkownika
mecik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 772
Rejestracja: śr maja 13, 2009 09:55
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: mecik » pn lis 23, 2009 15:32

Strzały z tłumika to moze zapłon źle ustawiony kolego?? :) :bigok:


Były kiedyś sobie:
Audi 80B4 2.0ABT
Golf MKII 1.6PN CL==>GT
Golf MKII 1.8RP GL
Golf MKII 1.3MH CL

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 180 gości