Nie odpal Golf CABRIO 1,6 IV nie ma iskry

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

berni_tcz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lis 17, 2009 23:30
Lokalizacja: Pomorskie

Nie odpal Golf CABRIO 1,6 IV nie ma iskry

Post autor: berni_tcz » wt lis 17, 2009 23:36

Witam

Mam taki problem ze nie odpal mi golf. Wymieniłem cewkę przewody świece kopułkę palec. Pierwszym objawem było ze nie chodzi pompa paliwa ale chodzi paliwo podaje wymieniłem nawet przekaźnik na nowy oryginał VW. Elektryk posprawdzał mi czy dochodzi prąd do cewki czy czasami cewka nie jest nowa uszkodzona ale nie wszytko z jest oki ale jak nie ma iskry na świecy tak nie ma ? Może ktoś z was miał taki problem wiec proszę o pomoc.



Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » śr lis 18, 2009 01:09

VAG COM nic nie pokazal?


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » śr lis 18, 2009 12:44

nie wiem jak jest w tym silniku ale szukaj czujnika położenia wału, bądź czujnik halla w aparacie zapłonowym, jeśli do niego dochodzą 3 przewody. Generalnie skoro elementy wykonawcze masz wymienione (cewka, palec, kopuła, świece, przewody) to musisz poszukać sterowania... tzn impulsu który wychodzi do cewki zapłonowej zwykle z Ecu... Ecu natomiast daje go dopiero kiedy odczyta sygnały z czujnika położenia wału, lub czujnika halla... tego musisz szukać.


vwlifestyle.pl
Obrazek

DariuszK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pt maja 16, 2008 18:51
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: DariuszK » śr lis 18, 2009 13:18

-=ren=- pisze:nie wiem jak jest w tym silniku ale szukaj czujnika położenia wału, bądź czujnik halla w aparacie zapłonowym, jeśli do niego dochodzą 3 przewody. Generalnie skoro elementy wykonawcze masz wymienione (cewka, palec, kopuła, świece, przewody) to musisz poszukać sterowania... tzn impulsu który wychodzi do cewki zapłonowej zwykle z Ecu... Ecu natomiast daje go dopiero kiedy odczyta sygnały z czujnika położenia wału, lub czujnika halla... tego musisz szukać.
sam piszesz ze nie wiesz jak w tym silniku jest a próbujesz pomoc i piszesz co popadnie, aparatu na pewno tam nie znajdzie, tym bardziej kopuli ani palca,

pozostaje sprawdzenie czujnika HALLA
Ostatnio zmieniony śr lis 18, 2009 13:27 przez DariuszK, łącznie zmieniany 1 raz.



Veikko

Post autor: Veikko » śr lis 18, 2009 13:27

Apropos- powinieneś mieć napisane Mk3 Cabrio. "Mk4 Cabrio" to to samo co Golf Mk3 Cabrio, tylko ze zmienionym przodem, silnik jaki masz w tym aucie był produkowany od 1995 i wstawiany do wielu MK3. Nie ma właściwie czegoś takiego jak Mk4 Cabrio, jest to poprostu Mk3 Cabrio po liftingu przodu (w 1998) i zmienieniu koloru podświetlenia z zielonego na niebieski, prawie cała reszta- silniki, wnętrze itd. to Golf mk3.



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » śr lis 18, 2009 15:46

DariuszK, burzysz się a piszesz to samo co ja... :D heh nie wiem jak jest dokładnie w tym silniku ale zasada jest taka sama, sam autor zasugerował że
berni_tcz pisze:Wymieniłem cewkę przewody świece kopułkę palec
więc stąd moje dywagacje... i nie pisze co popadnie tylko moje sugestie gdzie szukać.


vwlifestyle.pl
Obrazek

DariuszK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pt maja 16, 2008 18:51
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: DariuszK » śr lis 18, 2009 15:53

-=ren=- pisze:DariuszK, burzysz się a piszesz to samo co ja... :D heh nie wiem jak jest dokładnie w tym silniku ale zasada jest taka sama, sam autor zasugerował że
berni_tcz pisze:Wymieniłem cewkę przewody świece kopułkę palec
więc stąd moje dywagacje... i nie pisze co popadnie tylko moje sugestie gdzie szukać.
spoko kolego, nie dopczytalem co berni pisał, a poza tym nie wiedzialem ze to mialo silniki z trójki :) zwracam honor i 5 zł ;)

a co do tego przypadku to przejrzyj dobrze aparat, gdzies na forum bylo jak sprawdzic halla w aparacie
Ostatnio zmieniony śr lis 18, 2009 15:54 przez DariuszK, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 162 gości