5000 zl na modyfikacje golfa vr6
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dajcie spokój chłopakowi. Nie każdy musi kupować graty w serwisie! Co do modyfikacji ja bym proponował przerobienie wydechu. Kolektor wydechowy 6-2-1 owinięty bandażem i całkowity przelot - bez jakich kolwiek badziewnych tłumików przelotowych. Dobry dolot - nie jakiś stożek made in taiwan za 30zł! I do tego lekkie koło zamachowe + spiek - zamowić ze stanów najlepiej Właśnie opisalem swoje mody z których jestem bardzo zadowolony i polecam
Irecq moje mk2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245662&postdays=0&postorder=asc&start=15
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
czytajac wypowiedz i wurywajac dwa osobne stwierdzenia
irecq pisze:Dobry dolot - nie jakiś stożek made in taiwan
mozna wywnioskowac ze nie wiesz iz ze stanow to jest wlasnie najwiekszy tajwan i china z co do dolotu wiesz ile kosztuje kolektor dolotowy do vra ze zmienna pojemnoscia??? w tym calym zestawie ktory podales brakuje dwoch podstawowych rzeczy wystrojenia plus pewnosci ze seria sie trzymala "serii"irecq pisze:zamowić ze stanów najlepiej
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- olafart
- Corrado VR6 VSR
- Posty: 586
- Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
- Lokalizacja: VWarszawa
- Kontakt:
evolution, ja napisałem konkretnie co może sobie koleś sprawić i wydaje mi się, że w tych pieniądzach to jest najlepsza opcja...
a to co napisałeś o USA- masz w 100% rację- przykładem niech będą kable zapłonowe OBXa
pozdr
a to co napisałeś o USA- masz w 100% rację- przykładem niech będą kable zapłonowe OBXa
pozdr
Ostatnio zmieniony pn sty 11, 2010 08:09 przez olafart, łącznie zmieniany 1 raz.
nie mówiłem o dolocie ze stanów. Ale skoro uważacie ze lekkie kolo zamachowe fidanzy jest taiwanem to ja nie wiem z kim rozmawiam!!!!! takie kolo w stanach kosztuje niecałe 400$ +40$ wysyłka. A w polsce?? Poza tym co ty chcesz stroić? zmieniając wydech na kwasowke 60mm albo zabudowany stożek z dolotem w grilla Jeżeli chodzi o mnie to dysponowałem seria 171ps. dla chętnych dołączę wykres. pozdro
Irecq moje mk2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245662&postdays=0&postorder=asc&start=15
- clocover
- Mały gagatek
- Posty: 108
- Rejestracja: pt wrz 28, 2007 23:00
- Lokalizacja: Plewiska/Poznań
- Kontakt:
Ja tez chciałem turbo właśnie jestem na etapie doprowadzenia do seri i tyle kaski poszło że na turbo nie starczy i tak się okazuje że o paru rzeczach zapomniałem i musze poczekać aż dotrą do mnie nasza kochana pocztą polską A i tak sobie przeglądam te chińskie zestawy "kit turbo" to najbardziej mnie śmieszy to że piszą w zestawie instrukcja montażu. Pewnie jest tam napisane jak wystroić to za pomocą kalkulatora a i wszyscy gwarantuja że po zamontowaniu tego czegoś 500KM gwarantowane
Ostatnio zmieniony wt lis 17, 2009 01:33 przez clocover, łącznie zmieniany 2 razy.
PIERWSZE WOZIDŁO MKII viewtopic.php?f=87&t=154692" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex VR-SEX viewtopic.php?p=3282307#3282307" onclick="window.open(this.href);return false;
Był EKONOMICZNY PASSAT B4 1.9TDI
Jest Passat B5 FL
Ex VR-SEX viewtopic.php?p=3282307#3282307" onclick="window.open(this.href);return false;
Był EKONOMICZNY PASSAT B4 1.9TDI
Jest Passat B5 FL
Duzo tu można wystroić, zmiana dolotu i wydechu to dość duża ingerencja.irecq pisze:nie mówiłem o dolocie ze stanów. Ale skoro uważacie ze lekkie kolo zamachowe fidanzy jest taiwanem to ja nie wiem z kim rozmawiam!!!!! takie kolo w stanach kosztuje niecałe 400$ +40$ wysyłka. A w polsce?? Poza tym co ty chcesz stroić? zmieniając wydech na kwasowke 60mm albo zabudowany stożek z dolotem w grilla Jeżeli chodzi o mnie to dysponowałem seria 171ps. dla chętnych dołączę wykres. pozdro
Głupota jest wrzucenie wydechu z dopiskiem "całkowity przelot", co silnika N/A wydech to nie jest takie hop siup i jest, tu trzeba trochę bardziej ruszyć głową i najlepiej albo zrobić taki wydech konkretnie pod silnik albo przynajmniej kupić jakiś dedykowany do tego silnika, dobrej jakości "wyliczony"
Co do dolotu to nie chodzi tu tylko o odseparowny stożek - bo to mocy za dużo nie przyniesie, o ile w ogóle przyniesie...............
Lekkie koło zamachowe fidanzy - jedyne co ci przyszło do głowy myśląc o ściąganiu ze stanów, widzę, że czytałeś forum.......................
Wracając do tematu to tak jak wiele osób już pisało, pierwsza kolejność jeżeli chce się cokolwiek zrobić z silnikiem (nie ważne czy to vr czy inny) najpierw nalezy przygotować silnik do modów.
W vr-e jedną z ważniejszych rzeczy jest rozrząd, tu uciekają koniki w pole, Sprawdzić głowicę i dół silnika i powymieniać co się da - tu sie kończy te przeznaczone na mody pierwsze 5k zł, następne 5k to można sobie zrobić dolot(ze zmienną pojemnością o której wspomniałevolution) wydech z kolektorem, w tym miejscu następne 5k będą sie powoli kończyć a do 200km dalej będzie dość daleko.
Generalnie w vr podnieść moc bez T to dużo dużo dużo i jeszcze więcej pln-ów, a zrobić T to drugie dużo pln-ów ale przyniesie dużo lepszy efekt.
Więc podsumowując, wpierw silnik zrobić na igłę, a później zbierać następne 10k i można uturbiać.
[ Dodano: Wto Lis 17, 2009 11:40 ]
ps.
to poczytaj posty osób które ci odpowiadają, wtedy będziesz wiedział z kim rozmawiaszirecq pisze:to ja nie wiem z kim rozmawiam
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
widze wies tunng zyje jak ELWIS!!!!!! powiem ci cos:irecq pisze:nie mówiłem o dolocie ze stanów. Ale skoro uważacie ze lekkie kolo zamachowe fidanzy jest taiwanem to ja nie wiem z kim rozmawiam!!!!! takie kolo w stanach kosztuje niecałe 400$ +40$ wysyłka. A w polsce?? Poza tym co ty chcesz stroić? zmieniając wydech na kwasowke 60mm albo zabudowany stożek z dolotem w grilla Jeżeli chodzi o mnie to dysponowałem seria 171ps. dla chętnych dołączę wykres. pozdro
jeszcze sie nie zdazylo auto ktore na hamowni pokazalo wynk wiekszy na stozku niz na ori dolocie .
co do ceny czy 1800 w polsce za kolo po nalczeniu cla i marzy jest cena wygorowana??? no dobra powedzmy ze kupisz bez cla i posrednikow to wyjdze c 1300 okolo do tego musisz kupic dobre sprzeglo sachsa takie kolo zamontowane z nowym sprzeglem pozera ci 2/3 funduszy.
co do wydechu z kwasiaka... uwolnisz wydech zmienia se charakterystyka pracy slnika trzeba w odpowednich miejscach skorygowac soft. w innym przypadku poza odczuciem kierowcy na wzor..wys...lem se 5kpln na mega dolot, bajerancki wydech i super lekkie kolo zamachowe to przecez musi miec 190 ps rzeczywstosc bedzie okrutna i mozesz w zycu nie ogladnac tych 171 ps co miales.... w zwiazku z tym trzeba poznej skorygowac sterowanie slnika aby auto jezdzilo jak nalezy. pozdro
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
da sie to zrobic na seryjnym dolocie i prawie seryjnym wydechu.Marioo pisze:Chodziło mi o to co wypisałe, dobry dolot i dobry wydech i z 5k na dobre waleczki itd juz moze nie starczyćnez przesady 200KM to nie takie mocne mody, wałeczki + porting i blisko 200 jest
kiedys był taki wątek o mocach w VR6, mozna sobie poczytac ile kto ma mocy i jakie modyfikacje przeprowadził
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... es&start=0
Ostatnio zmieniony wt lis 17, 2009 16:24 przez Borys, łącznie zmieniany 1 raz.
wy mnie chyba nie zrozumieliście!!! wiadomo ze najlepiej miec 20k pln wyremontowac silnik od gory do dołu i go zaturbic!!! ale chłopak napisał ze ma 5k pln i chce sobie tylko troche podnieść moc a wy go odrazu jedziecie!!!! te forum chyba po to zostalo stworzone by dzielic sie doświadczeniami i pomagać klubowicza tak? a wasza kazda odpowiedz to albo *#cenzura#* kogos albo odpisanie ze "poszukaj sobie na forum".. nie mowie ze będę miał odrazu 190ps ale rezultat na 1/4mili jest wyraźny. oczywiście dla porównania wybieram się jeszcze w tym tygodniu na hamownie. Poza tym po co mam remontować silnik skoro trzyma serie i ma 156tys przebiegu? Bez przesady..
Irecq moje mk2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245662&postdays=0&postorder=asc&start=15
Nie ma takiego VRa, który przy tym przebiegu trzyma moc. Nawet nowy rozrząd nie dociągnie po tym przebiegu do 174KM, może 168M wypluje, a może nie. Remont głowicy bez wymiany zaworów i bez nowych szklanek to koszt od 400zł, nowe pierścienie jak progów nie ma i honowanie około 300zł. Panewki można sprawdzić ale dla pewności zmienić wszystkie od 300zł. Rozrząd 1000zł z uszczelkami i uszczelniaczami. Nowy olej i filtr 150zł na bide. Zostaje nam jeszcze kasa na kolektor dolotowy z 2,9 lub nowszych 2,8 400zł u Bialokura , zaspawanie dołka w przepustnicy i zeszlifowanie kierownic, które notabene działają też jak zwężki 50zł po znajomości. porządne kable zapłonowe, nie OBX tylko MAGNECOR 450zł jak ktoś znajdzie, świece dobre, nie DENSO z allegro 24zł/szt. W tym momencie można jeszcze tylko zmienić katalizator na tłumik przelotowy bo wywalenie kata bez wrzucenie w jego miejsce czegoś jest bezcelowe. No oczywiście kilkunastoletnia sonda lambda też pewnie czasem zaszwankuje, a jak każdy chyba zdążył się zorientować to VR działa poprawnie tylko na BOSCHu. Z piątaka zostało niewiele, ale dorzucić nieco ponad tysiaka i mamy DRC wałki, które nie odbiegają jakością od schricków za bardzo. Zostaje tylko załatwić kasę na remap kompa i tyle.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości