Brak Kompresji na wszystkich 4 cylindrach !!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

hamataro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt lis 17, 2009 00:43
Lokalizacja: Lezajsk

Brak Kompresji na wszystkich 4 cylindrach !!

Post autor: hamataro » wt lis 17, 2009 00:47

Jak w temacie wie ktos moze czy jest mozliwe brak kompresji na czterech cylindrach?

VW golf mk 3 1.4 1998 rocznik

PO wymianie pompy wody i rozrzadu auto nie odpala,,, po zmierzeniu kompresji wskazowka nawet nie drgnela a miernik dziala bo na innym aucie bylo ok.
Czy jest mozliwy brak kompresji na 4 cylindrach rownoczesnie? Glowica zdjeta i nic nie widac zeby cos wywalilo nie wiem czy dac ja na test? a moze to zawory?

Prosze o jaka kolwiek sugestie co to moze byc?



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt lis 17, 2009 01:01

hamataro, a rozrzad poprawnie ustawiony :P ???? no oczywiscie badałes na wcisnietym gazie ?


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
tympy mechanik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: tympy mechanik » wt lis 17, 2009 10:35

jesli przed wymianą było dobrze z autem to na bank zle rozrząd poskładałeś tzn. złe ustawienie :bigok:



gracek1906
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: gracek1906 » wt lis 17, 2009 11:06

a wyciągałeś wałek rozrządu? Popychacze hydrauliczne lubią sie wtedy poprzestawiać i lekko podpierają zawór, po odpaleniu wszystko wraca do normy



Awatar użytkownika
tympy mechanik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: tympy mechanik » wt lis 17, 2009 11:14

gracek1906 pisze:Popychacze hydrauliczne lubią sie wtedy poprzestawiać i lekko podpierają zawór
jeszcze sie nie spotkałem z takim zjawiskiem w golfie :bigok:



gracek1906
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: gracek1906 » wt lis 17, 2009 11:23

A ja sie spotkałem u mnie przy wymianie uszczelniaczy zaworowych(jeszcze przy silniku 1.6) po założeniu silnik nie odpalił, pierwsza myśl to źle ustawiony rozrząd ale było ok, co dziwne silnik kręcił tak szybko jak by nie miał kompresji. Jakimś cudem odpalił, potelepało troche nim i zaczął normalnie chodzić



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt lis 17, 2009 11:30

gracek1906 pisze:a wyciągałeś wałek rozrządu? Popychacze hydrauliczne lubią sie wtedy poprzestawiać i lekko podpierają zawór, po odpaleniu wszystko wraca do normy
ee chyba nie :)
zanim złozysz wałek, poskręcasz wszsytko to nadmiar uchodzi z popychaczów :).


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

gracek1906
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: gracek1906 » wt lis 17, 2009 11:37

guti pisze:zanim złozysz wałek, poskręcasz wszsytko to nadmiar uchodzi z popychaczów :) .
teoretycznie tak powinno być lecz u mnie zdarzyło sie inaczej. to tylko takie moje spostrzeżenie, nie zawsze sie musi powtórzyć



hamataro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt lis 17, 2009 00:43
Lokalizacja: Lezajsk

Post autor: hamataro » wt lis 17, 2009 13:07

Walek nie byl wyjmowany....


Cisnienie badalem ale nie na wcisnietym gazie...( mam badac na wcisnietym?)

Zanim wogle bylo robione cos przy aucie dodam ze wywalalo wode ze zbiorniczka.
Auto palilo dobrze. Po wymienie pompy wody , zalozony nowy pasek i auto nie pali to myslalem ze rozrzad przestawiony to ustawilem na znaki fabryczne i nic. Bylo paru kolegow co maja golfy i patrzyli czy rozrzad dobrze ustawiony wyciagali swiece patrzyli ktory tlok na dole ktory na gorze , cos w kopulce czy daje iskre i niby wszystko ok, Po zdjeciu glowicy uszczelka nie wyglada na wydmuchana ale to na oko raczej nie pozna.


ale wydaje mi sie ze jak by rozrzad byl przestawiony o zabek czy dwa to auto powinno zapalic a tu nic!! Pierwszy raz takie cos widze.
Ostatnio zmieniony wt lis 17, 2009 13:09 przez hamataro, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt lis 17, 2009 13:11

hamataro pisze:( mam badac na wcisnietym?)
taak :)


bo jak masz zamknieta przepustnice to nie dociera tyle poowietrza do cylindrów ile ma doleciec :) wiec nie ma co sie sprezyc w cylindrze :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

hamataro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt lis 17, 2009 00:43
Lokalizacja: Lezajsk

Post autor: hamataro » wt lis 17, 2009 13:16

aha tego nie wiedzialem


nic wieczorem poskrecam wszystko i zbadam jeszcze raz



Awatar użytkownika
tympy mechanik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: tympy mechanik » wt lis 17, 2009 14:24

może paliwa nie dostale jaki masz tam wtrysk jednopunktowy ? może przewody paliwowe zamieniłeś miejscami zasilanie z powrotem jesli masz jednopunkt



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » wt lis 17, 2009 14:27

tympy mechanik, czy ty wogóle czytasz to co piszesz i co pisza inni? co ma piernik do wiatraka?? przewody paliwowe do wymiany rozrządu i braku kompresji?? twój nick chyba nie przypadkowo jest jaki jest....


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

hamataro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt lis 17, 2009 00:43
Lokalizacja: Lezajsk

Post autor: hamataro » wt lis 17, 2009 16:41

paliwo dostaje bo swiece zalewa ,,,,


wlasnie kolega ktory wzial glowice na ogledziny dzwonil ze to zawory kazal wymienic 5 zaworow albo wszystkie bo sa krzywe .



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 65 gości