Brak Kompresji na wszystkich 4 cylindrach !!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Brak Kompresji na wszystkich 4 cylindrach !!
Jak w temacie wie ktos moze czy jest mozliwe brak kompresji na czterech cylindrach?
VW golf mk 3 1.4 1998 rocznik
PO wymianie pompy wody i rozrzadu auto nie odpala,,, po zmierzeniu kompresji wskazowka nawet nie drgnela a miernik dziala bo na innym aucie bylo ok.
Czy jest mozliwy brak kompresji na 4 cylindrach rownoczesnie? Glowica zdjeta i nic nie widac zeby cos wywalilo nie wiem czy dac ja na test? a moze to zawory?
Prosze o jaka kolwiek sugestie co to moze byc?
VW golf mk 3 1.4 1998 rocznik
PO wymianie pompy wody i rozrzadu auto nie odpala,,, po zmierzeniu kompresji wskazowka nawet nie drgnela a miernik dziala bo na innym aucie bylo ok.
Czy jest mozliwy brak kompresji na 4 cylindrach rownoczesnie? Glowica zdjeta i nic nie widac zeby cos wywalilo nie wiem czy dac ja na test? a moze to zawory?
Prosze o jaka kolwiek sugestie co to moze byc?
- tympy mechanik
- Forum Master
- Posty: 1001
- Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
- Lokalizacja: ERA
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
- Lokalizacja: Podkarpacie
- tympy mechanik
- Forum Master
- Posty: 1001
- Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
- Lokalizacja: ERA
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
- Lokalizacja: Podkarpacie
A ja sie spotkałem u mnie przy wymianie uszczelniaczy zaworowych(jeszcze przy silniku 1.6) po założeniu silnik nie odpalił, pierwsza myśl to źle ustawiony rozrząd ale było ok, co dziwne silnik kręcił tak szybko jak by nie miał kompresji. Jakimś cudem odpalił, potelepało troche nim i zaczął normalnie chodzić
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
- Lokalizacja: Podkarpacie
Walek nie byl wyjmowany....
Cisnienie badalem ale nie na wcisnietym gazie...( mam badac na wcisnietym?)
Zanim wogle bylo robione cos przy aucie dodam ze wywalalo wode ze zbiorniczka.
Auto palilo dobrze. Po wymienie pompy wody , zalozony nowy pasek i auto nie pali to myslalem ze rozrzad przestawiony to ustawilem na znaki fabryczne i nic. Bylo paru kolegow co maja golfy i patrzyli czy rozrzad dobrze ustawiony wyciagali swiece patrzyli ktory tlok na dole ktory na gorze , cos w kopulce czy daje iskre i niby wszystko ok, Po zdjeciu glowicy uszczelka nie wyglada na wydmuchana ale to na oko raczej nie pozna.
ale wydaje mi sie ze jak by rozrzad byl przestawiony o zabek czy dwa to auto powinno zapalic a tu nic!! Pierwszy raz takie cos widze.
Cisnienie badalem ale nie na wcisnietym gazie...( mam badac na wcisnietym?)
Zanim wogle bylo robione cos przy aucie dodam ze wywalalo wode ze zbiorniczka.
Auto palilo dobrze. Po wymienie pompy wody , zalozony nowy pasek i auto nie pali to myslalem ze rozrzad przestawiony to ustawilem na znaki fabryczne i nic. Bylo paru kolegow co maja golfy i patrzyli czy rozrzad dobrze ustawiony wyciagali swiece patrzyli ktory tlok na dole ktory na gorze , cos w kopulce czy daje iskre i niby wszystko ok, Po zdjeciu glowicy uszczelka nie wyglada na wydmuchana ale to na oko raczej nie pozna.
ale wydaje mi sie ze jak by rozrzad byl przestawiony o zabek czy dwa to auto powinno zapalic a tu nic!! Pierwszy raz takie cos widze.
Ostatnio zmieniony wt lis 17, 2009 13:09 przez hamataro, łącznie zmieniany 1 raz.
- tympy mechanik
- Forum Master
- Posty: 1001
- Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
- Lokalizacja: ERA
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości