ARL długa reakcja kierownic turbiny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zineq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 17, 2006 19:56
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Golf VI 2.0BiTdi 320+
Silnik: CUAA
Kontakt:

ARL długa reakcja kierownic turbiny

Post autor: zineq » pn lis 16, 2009 17:43

Witam
posiadam taki problem :

Gdy gwałtownie wsicne gaz to turbina ma chwile zawachania i potem przy 3 tys sie budzi cos w stylu laga

jak jade powoli i stopniowa dodaje gazu jest normalnie

jaka powinna byc temp paliwa w pd ?? i czy moze byc to zwiazane z tym ze zmienia sie kat wtrysku ??

http://rtnet.pl/vaglog/zineqpl_3707.html logi



Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Zimny Chirurg » pn lis 16, 2009 18:49

Turbina dopiero zaczyna ładować od 3000 obr. Na poczatek sprawdz czy nie jest zapieczona sztanga co steruje geometrią bo do 3 tyś nic sie nie dzieje. Przy odpaleniu powinna jakieś 2 cm zejść w dół. I palcem sprawdz na zgaszonym silniku powinna sie lekko poddać. Tylko sprawdzaj delikatnie by siłownika nie uszkodzić. Moze skonczy sie tylko na przeczyszczeniu geometri turbiny z syfu.


Pozdro

ZC
Ostatnio zmieniony pn lis 16, 2009 21:46 przez Zimny Chirurg, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
josef161
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob sty 17, 2009 18:58
Lokalizacja: RLU / BE
Kontakt:

Post autor: josef161 » pn lis 16, 2009 20:59

tak jak kolega pisze wyzej sprawdz sztangę i gruszkę czy jest szczelna u mnie grucha ma dziure i im wiecej gazu tym mniej reakcji powoli wciskająć coś ciągnie aż wpadnie w notlauf.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 220 gości