problem z odpalaniem na zimnymsilniku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

hallelujah82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn lis 16, 2009 14:31
Lokalizacja: ruda śl.

problem z odpalaniem na zimnymsilniku

Post autor: hallelujah82 » pn lis 16, 2009 15:14

witam!!mam golfa 1.6sr z 98r. z inst gazowa i mam problem z odpalaniem na zimnym silniku... jak odpali skacza obroty na poziomie 700 - 1000 obr/min a dodatkowo pracuje jakby nie na wszystkich cylindrach bylem juz u 3 mechanikow i zaden nie wie co to jest... ostatni stwierdzil ze jest uszkodzona sonda lambda tylko nie wiem czy wierzyc . jaka sonde do niego kupic



Masac81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: wt paź 14, 2008 11:26
Lokalizacja: Końskie
Kontakt:

Post autor: Masac81 » pn lis 16, 2009 16:27

Moim skromnym zdaniem sonda nie ma nic wspolnego z w/w problemem,gdyz daje ona sygnal do sterownika silnika dopiero wtedy,gdy ''zlapie'' temperature robocza.Moze usterce ulegl czujnik temperatury odpowiedzialny za ssanie. :-k


[img]https://imageshack.com/i/fk515kg[/img]

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » pn lis 16, 2009 16:36

Dokładnie, sonda odpada, sprawdź lub niech Ci sprawdzą czujnik temperatury cieczy na VAG'u, ja bym jeszcze sprawdził cewkę zapłonową, świece i przewody.



hallelujah82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn lis 16, 2009 14:31
Lokalizacja: ruda śl.

Post autor: hallelujah82 » pn lis 16, 2009 17:43

jedynie co wykazalo to ta sonda reszta niby dziala poprawnie. normalnie nie wiem co juz mam robic wszyscy tylko kasuja pieniadze a nic z tego nie wynika

[ Dodano: 16 Lis 2009 16:46 ]
przewody i swiece mam nowe wiec to raczej odpada. jak sie zagrzeje lub wskoczy na gaz to dziala bez zarzutu



Awatar użytkownika
OIL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: sob maja 24, 2008 11:33
Lokalizacja: CBY
Kontakt:

Post autor: OIL » pn lis 16, 2009 17:53

może to byc
1. czujnik temp. cieczy
2. regulator ciśnienia paliwa
3. pompka paliwa


sonda nie ma nic do tego
pozdrawiam


MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » pn lis 16, 2009 17:54

No to może coś z pompą paliwa właśnie.



hallelujah82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn lis 16, 2009 14:31
Lokalizacja: ruda śl.

Post autor: hallelujah82 » pn lis 16, 2009 18:02

pompa ? to czemu jak juz jest ciepły to ten problem znika?



Awatar użytkownika
OIL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: sob maja 24, 2008 11:33
Lokalizacja: CBY
Kontakt:

Post autor: OIL » pn lis 16, 2009 18:07

bo jak silnik jest zimny to na ssaniu potrzebuje więcej paliwka a walnięta pompka nie wyrabia z podawaniem do wtrysków - tak na chłopski rozum

ps. mam pompkę na sprzedaż


MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » pn lis 16, 2009 18:12

Sprawdź sobie najpierw, nie kupuj nic na ślepo.
A te problemy masz na gazie czy benzynie?



hallelujah82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn lis 16, 2009 14:31
Lokalizacja: ruda śl.

Post autor: hallelujah82 » pn lis 16, 2009 18:21

wlasnie tylko na benzynie gaz mam sekwencyjny i jest nastawiony na 20 stopni i jak wskoczy to jak reka odia



Awatar użytkownika
OIL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: sob maja 24, 2008 11:33
Lokalizacja: CBY
Kontakt:

Post autor: OIL » pn lis 16, 2009 20:58

no własnie miałem ten sam problem, u mnie pomogła wymiana regulatora ciśnienia paliwka i pompy paliwa. na gazie zawsze będzie inaczej chodził - lepiej skoro na pB zamula.


MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » wt lis 17, 2009 08:41

ignac_bdg pisze:regulatora ciśnienia paliwka
to powiedz gdzie się znajduje?
Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
OIL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: sob maja 24, 2008 11:33
Lokalizacja: CBY
Kontakt:

Post autor: OIL » wt lis 17, 2009 17:13

w 1.6 sr znajduje się na koncu listwy wtryskiwaczy po lewej stronie :chytry:
czyli na tym rysunku go nie znajdziemy :jezor:


MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest

Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » śr lis 18, 2009 01:19



[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 310 gości