Mam problem z moim SDI'kiem z 98r
Po zakupie auta od razu wymieniłem m.in. mocno obkrojony pasek alternatora. Niby wszystko bylo ok ale po mniej wiecej miesiacu znowu go potargało i przy mocnej przygazówce odciete strzepy gdzieś sobie poleciały zostala polowa paska i jakoś dawał rade. Po jakimś czasie silnik zacząl dziwnie wyś/gwizdać juz od ok 1500 rpm i w ogole nie brzmial jak wczesniej. Podjechalem kiedys do znajomego mechanika ale nia mial czasu i tylko potwierdzil moje przypuszczenia ze halas powoduje ów pasek. Jezdze juz tak ze 3 miechy i nawet mozna przywyknąć ;p jednak dzisiaj odpalilem silnik zeby troche nagrzac w samochodzie i po chwili zaczelo mocno dymic spod klapy. Nie bylo ognia (moze jeszcze albo juz nie) ale w ciul dymu i przecudowny smrodek palonej gumy ;]. Okazalo sie ze to ww pasek. Nie wiem dlaczego tak sie stalo. Dlaczego mogl sie zapalic pasek?? co moze byc przyczyna tego ze kroi pasek?? Jak to naprawic ??
Problem z paskiem alternatora
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Longer_SDI
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: ndz lis 15, 2009 21:12
- Lokalizacja: Jędrzejów
- Kontakt:
- Longer_SDI
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: ndz lis 15, 2009 21:12
- Lokalizacja: Jędrzejów
- Kontakt:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3376683#3376683 to jest ten sam artykuł tylko przypadkowo 2 razy dodalem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 194 gości