Problem prawdopodobnie z dopływem paliwa.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- HerrPubiss
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pn lis 16, 2009 11:37
- Lokalizacja: Ustroń
Problem prawdopodobnie z dopływem paliwa.
Witam! Jestem tutaj nowy, szukałem informacji na mój problem na forum lecz nie znalazłem wiec jezeli ktoś może zna już ten temat to proszę o link.
Mój samochód to VW Golf Mk3 92r. 1.8 75KM 205tys przebiegu.
Wpierw opiszę problem.
Wiec problemy zaczęły się ok pół roku temu, miałem problemy z odpaleniem zimnego silnika, gdy nabrał temperatury palił od strzału. Trafił do mechanika, zostały przeszlifowane zawory, nowa uszczelka, szczelnośc jest dobra, juz dwukrotnie mierzona. później wymieniłem kable wysokiego napięcia, silnik zaczał pracować nierówno... czasem nim "szkubało". Jak sie okazało przebicie miałem na kopułce. Wymieniłem i wszystko grało ale do czasu. Po jakiś 500 km silnik zaczął wchodzić sam podczas jazdy na wysokie obroty, ok 2000, i to na biegu jałowym jak i na biegu.. tzn. jadąc sam się rozpedzał ... dziwne...
Wymieniłem filtr paliwa, powietrza, oleju, olej. Usterka nie ustepuje. Obroty raz skaczą na wyzej opisane 2000 a raz spadaja do 300 - 600 i auto sie duzi bez dodania gazu.
Wiec wymieniłem teżpompe paliwa licząc na to ze ma złe cisnienie. Jednak to nie to.
Dziś rano znów chciałem zobaczyc co z nim nie tak. Odpalam zimny samochód, pali od strzału. Po nagrzaniu chcę odpalić i nic. rozrusznik kreci, z rury czarny dym, swiece zalane. Wyczysciłem świece, dałem paliwu odparować, i po którymś tam razie odpalił. Z wydechu czarny dym.
Moje pytanie jest następujące:
Co to może być i jak to wyleczyć?
Czy możliwe że coś z dopływem paliwa, złe cisnienie, zbyt duza dawka paliwa sie dostaje do mieszanki??
PROSZĘ o pomoc!!
Mój samochód to VW Golf Mk3 92r. 1.8 75KM 205tys przebiegu.
Wpierw opiszę problem.
Wiec problemy zaczęły się ok pół roku temu, miałem problemy z odpaleniem zimnego silnika, gdy nabrał temperatury palił od strzału. Trafił do mechanika, zostały przeszlifowane zawory, nowa uszczelka, szczelnośc jest dobra, juz dwukrotnie mierzona. później wymieniłem kable wysokiego napięcia, silnik zaczał pracować nierówno... czasem nim "szkubało". Jak sie okazało przebicie miałem na kopułce. Wymieniłem i wszystko grało ale do czasu. Po jakiś 500 km silnik zaczął wchodzić sam podczas jazdy na wysokie obroty, ok 2000, i to na biegu jałowym jak i na biegu.. tzn. jadąc sam się rozpedzał ... dziwne...
Wymieniłem filtr paliwa, powietrza, oleju, olej. Usterka nie ustepuje. Obroty raz skaczą na wyzej opisane 2000 a raz spadaja do 300 - 600 i auto sie duzi bez dodania gazu.
Wiec wymieniłem teżpompe paliwa licząc na to ze ma złe cisnienie. Jednak to nie to.
Dziś rano znów chciałem zobaczyc co z nim nie tak. Odpalam zimny samochód, pali od strzału. Po nagrzaniu chcę odpalić i nic. rozrusznik kreci, z rury czarny dym, swiece zalane. Wyczysciłem świece, dałem paliwu odparować, i po którymś tam razie odpalił. Z wydechu czarny dym.
Moje pytanie jest następujące:
Co to może być i jak to wyleczyć?
Czy możliwe że coś z dopływem paliwa, złe cisnienie, zbyt duza dawka paliwa sie dostaje do mieszanki??
PROSZĘ o pomoc!!
- HerrPubiss
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pn lis 16, 2009 11:37
- Lokalizacja: Ustroń
- HerrPubiss
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pn lis 16, 2009 11:37
- Lokalizacja: Ustroń
- HerrPubiss
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pn lis 16, 2009 11:37
- Lokalizacja: Ustroń
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
to sprawdzisz kable ale nie sama sonde. W samej sondzie możesz sprawdzić omomierzem czy jej grzałka sioe ne spaliła o ile jest to sonda 4-kablowa. I do tego nie trzeba jej wymontowac tylko odpiąc wtyczkę
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- HerrPubiss
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pn lis 16, 2009 11:37
- Lokalizacja: Ustroń
Dobrze Panowie, dziekujęza pomoc. Jutro postaram sięcoś pokombinowaćz tą sondą. Pewnie czeka mnie zakup nowej. A tak w temacie jeszcze paliwa i mieszanki mam jedno pytanko. Czy normalne jest aby przepustnica zasysała olej?? Kiedyś rozkręcałem przepustnicę w celu wyczyszczenia, prawie cała była pokryta cienką warstwa oleju. Czy to normalne??
-
- Użytkownik
- Posty: 286
- Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
ktore kable posprawdzac bo przypuszczam ze z tym mam problem?? prosze o odpowiedz iz ajrzenei do mojego tematu z omuwionym problemem ... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3327822#3327822
VW power :)
tak, podpiecie pod VAGa to wizyta u elektryka i podpiecie auta pod komputer. Masz nad zapalniczka wtyczke do ktorej podlacza ci kompa, wtedy napewno wyjda takie rzeczy jak uszkodzona sonda lambda. Nie kupuj narazie nowej sondy zanim nie sprawdzisz co ci dolega dokladnie u elektryka, koszt powiedzmy 50-70zl a przy okazji powie ci co jeszcze jest do zrobienia
Ostatnio zmieniony pn lis 16, 2009 22:34 przez czikoo, łącznie zmieniany 1 raz.
- HerrPubiss
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pn lis 16, 2009 11:37
- Lokalizacja: Ustroń
Nie chcęzakładaćnowego tematu by nie robić śmici na forum. Krótka piłka proszę.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1df ... b96e2.html
Cieknie mi olej z korpusu do którego wkręcany jest filtr oleju. Czy wystarczy zmiana uszczelki i czy konieczne jest spuszczanie oleju?? Jak tak to jakauszczelkę kupić?? Proszę o pomoc!!
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1df ... b96e2.html
Cieknie mi olej z korpusu do którego wkręcany jest filtr oleju. Czy wystarczy zmiana uszczelki i czy konieczne jest spuszczanie oleju?? Jak tak to jakauszczelkę kupić?? Proszę o pomoc!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 39 gości