Dawka paliwa w TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » ndz lis 15, 2009 16:52

podłączę się do tematu w którą strone należy przesunąć nastawnik w celu zwiększenia dawki ??


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » ndz lis 15, 2009 23:32

Ja zmieniłem dawke z 4 mg/r tak miałem ustawiona fabrycznie jezeli to mozliwe chyba ze ktos juz tam wczesniej lapy pchal. przestawilem na 5,4 mg/r i auto mi przestało szarpac, ale zaczal wiecej palic a z tego co mowicie to 4 jest wiecej niz 5,4. Poza tym czuc ze jest mocniejszy.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn lis 16, 2009 09:19

marcin999, wzrosło ... wg. wskazań komputera, a jak jest w rzeczywistości :chytry:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 159 gości