Swap z 1v na sb lub jr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
a powiedzcie czy pompa od jr i sb'ka sie czyms roznia i jak je rozpoznac ? (jakie sa ich numery i gdzie ich szukac)
mam u siebie pompe z LDA ale nei wiem z jakiego diesla pochodzi ;/
i jeszcze jedno pytanie czy wtryski w 1,6td najwydajniejsze byly w SB'ku ?
bo znalazlem u siebie w garazu wtryski od JR'a i bym je zapodal tylko nie wiem czy wymagaja sprawdzenia bo juz 3 lata leza zapakowane ;/
Pozdro
mam u siebie pompe z LDA ale nei wiem z jakiego diesla pochodzi ;/
i jeszcze jedno pytanie czy wtryski w 1,6td najwydajniejsze byly w SB'ku ?
bo znalazlem u siebie w garazu wtryski od JR'a i bym je zapodal tylko nie wiem czy wymagaja sprawdzenia bo juz 3 lata leza zapakowane ;/
Pozdro
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Dobra cena,bo pompy do AAZ-a są nawet droższe.maniek8855 pisze:ja znalazłem za 300zł taką pompę
Tak.jarekkoval pisze:czy wtryski w 1,6td najwydajniejsze byly w SB'ku ?
Podjedź do jakiegoś warsztatu z próbnikiem i lepiej sprawdź.Trzy lata leżenia na pewno im nie pomogły.jarekkoval pisze:znalazlem u siebie w garazu wtryski od JR'a i bym je zapodal tylko nie wiem czy wymagaja sprawdzenia bo juz 3 lata leza zapakowane ;/
[ Dodano: 15 Lis 2009 18:25 ]
Nie narzekam,to znaczy się tak:na kompletnej pompie z AAZ-a to ja jeździłem,bo teraz przy silniku to tylko kadłub z niej został,a bebechy pochodzą od TDI itd.maniek8855 pisze:i nie narzekasz?
Ostatnio zmieniony ndz lis 15, 2009 19:28 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
Witajcie Panowie.
Więc tak pogrzebałem w garażu i się okazało,że mam pompę z grzybkiem założona do starego silnika diesela, tylko,ze jak nim kiedyś śmigałem na grzybek nie była założona żadna rurka, czy to ma jakieś znaczenie? Pompa przejeździła po regeneracji jakieś 10tyś km także jest jak nówka Tylko mam problem odkręciłem 4 śruby od pompy, dwie na wierzchu, dwie za obudową rozrządu, rurki te na 4 na śruby 17 ale ni cholery nie chce się odczepić od starego silnika, myślę,ze się zpaiekła jak ją ściągnąć?
Więc tak pogrzebałem w garażu i się okazało,że mam pompę z grzybkiem założona do starego silnika diesela, tylko,ze jak nim kiedyś śmigałem na grzybek nie była założona żadna rurka, czy to ma jakieś znaczenie? Pompa przejeździła po regeneracji jakieś 10tyś km także jest jak nówka Tylko mam problem odkręciłem 4 śruby od pompy, dwie na wierzchu, dwie za obudową rozrządu, rurki te na 4 na śruby 17 ale ni cholery nie chce się odczepić od starego silnika, myślę,ze się zpaiekła jak ją ściągnąć?
Ostatnio zmieniony pn lis 16, 2009 17:16 przez maniek8855, łącznie zmieniany 3 razy.
Bo jej nie odkręciłeś od silnika Pod kołem rozrządu masz dwie nakrętki 13mm, pod dopływem paliwa śruba 13mm, i pod przewodami do wtrysków jest wspornik, też jedna śróba 13mm. Jak będziesz zdejmował koło od rozrządu to poluzuj nakrętkę na kole, i stuknij ją młotkiem, podsadzając np śrubokręt między wspornik, a koło (jak nie zejdzie, to obróć kołem i spróbój jeszcze raz)
Pamiętaj, że jak założysz pompę to musisz ustawić początek wtrysku, a no i jeszcze jedna BARDZO ważna żecz:
Jak bedziesz odpalał pierwszy raz to wrzuć piątkę, albo czwórkę i odpalaj z wciśniętym sprzęgłem!!!!
Pompa stała jakiś czas nieużywana i silnik może się rozbiegać i nie zechceć zgasić się kluczykiem, wtedy go zdławisz wysokim biegiem.
[ Dodano: 16 Lis 2009 16:37 ]
Pamiętaj, że jak założysz pompę to musisz ustawić początek wtrysku, a no i jeszcze jedna BARDZO ważna żecz:
Jak bedziesz odpalał pierwszy raz to wrzuć piątkę, albo czwórkę i odpalaj z wciśniętym sprzęgłem!!!!
Pompa stała jakiś czas nieużywana i silnik może się rozbiegać i nie zechceć zgasić się kluczykiem, wtedy go zdławisz wysokim biegiem.
[ Dodano: 16 Lis 2009 16:37 ]
Oczywiście, że ma Do grzyba musi iść wężyk z kolektora, inaczej pompa nie reaguje na ciśnienie i auto nie jedzie.maniek8855 pisze:nie była założona żadna rurka
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
Hmmm, ja jeździłem w 1,6d bez turbo bez tej rurki na grzybie, i auto jeździło, jutro podeśle fotki jak to wygląda bo jeszcze jutro powalczę z pompą i sprawdzę śruby o których pisałeś, dzięki za pomoc, z pompą będę walczył pewnie dopiero w sobotę, tzn z montażem bo w tyg po pracy kicha z czasem na dłubaniet0mal pisze:Oczywiście, że ma Do grzyba musi iść wężyk z kolektora, inaczej pompa nie reaguje na ciśnienie i auto nie jedzie.
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
- skibszczok
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości