Która opcja
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Która opcja
Potrzebuje fotek golfa 2 na zawiasie -60
lub -40 by zobaczyc jak to wizualnie wyglada
jezeli pomoze to kołka 15` przod 195/45 i tyl 195/50
kupilem amory mts i nie wiem ktore wybrac sprezyny.
lub -40 by zobaczyc jak to wizualnie wyglada
jezeli pomoze to kołka 15` przod 195/45 i tyl 195/50
kupilem amory mts i nie wiem ktore wybrac sprezyny.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3211521#3211521
popraw tytul...
do k2 i mk3 polecam prozd nizej jak tyl dawac
do k2 i mk3 polecam prozd nizej jak tyl dawac
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
czemu nizej??MAPET pisze:do k2 i mk3 polecam prozd nizej jak tyl dawac
[ Dodano: 15 Lis 2009 16:00 ]
to az tak nisko bedzie??carrion pisze:Golf kolegi Jeżu (mam nadzieje, że się nie obrazi ) na zawiasie -60/-40:
[ Dodano: 15 Lis 2009 16:03 ]
jakie kola on tam ma?? folga i oponacarrion pisze:Golf kolegi Jeżu (mam nadzieje, że się nie obrazi ) na zawiasie -60/-40:
a bez zawiasu to nie przejdzie chyba co te -60
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3211521#3211521
że co ????carrion pisze:a bez zawiasu to nie przejdzie chyba co te -60
https://www.facebook.com/BadPhotographer?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;
BO wycięcie - wnęka błotników na koło różnią się pomiędzy przodem i tyłem. Przy symetrycznym obniżeniu np 35/35 mm, tył zostawia lukę między kołem czy raczej powierzchnią opony a rantem błotnika np 2 cm, a z przodu będzie 3,5 cm - przykładowo. Nie wygląda to dobrze, a im mniejszy prześwit, tym bardziej to się rzuca w oczy. Dlatego w serii się wydaje, że różnice w wielkości dziury w błotniku przednim i tylnym są bardziej równe. Żeby wyeliminować ten nieprzyjemny efekt po obniżeniu, lepiej założyć sprężyny z obniżeniem asymetrycznym, by uzyskać ładny efekt.007yankes pisze:a czemu tak jest??
Ostatnio zmieniony ndz lis 15, 2009 21:04 przez KriSSo, łącznie zmieniany 1 raz.
tak, ale musisz mieć amortyzator ze skróconym skokiem bo inaczej będzie dobijać i bardzo szybko będziesz musiał szukać nowych amorków
no tak jak napisalem mam mts technik amory
[ Dodano: 15 Lis 2009 20:46 ]
dzieki bardzoKriSSo pisze:BO wycięcie - wnęka błotników na koło różnią się pomiędzy przodem i tyłem. Przy symetrycznym obniżeniu np 35/35 mm, tył zostawia lukę między kołem czy raczej powierzchnią opony a rantem błotnika np 2 cm, a z przodu będzie 3,5 cm - przykładowo. Nie wygląda to dobrze, a im mniejszy prześwit, tym bardziej to się rzuca w oczy. Dlatego w serii się wydaje, że różnice w wielkości dziury w błotniku przednim i tylnym są bardziej równe. Żeby wyeliminować ten nieprzyjemny efekt po obniżeniu, lepiej założyć sprężyny z obniżeniem asymetrycznym, by uzyskać ładny efekt.
i tak jak dal foty
to tak rzeczywiscie bedzie stal na tych sprezynkach i 40 i -60??carrion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3211521#3211521
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości