Która opcja

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
007yankes
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: pn sie 24, 2009 09:04
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Która opcja

Post autor: 007yankes » śr lis 11, 2009 01:40

Potrzebuje fotek golfa 2 na zawiasie -60
lub -40 by zobaczyc jak to wizualnie wyglada
jezeli pomoze to kołka 15` przod 195/45 i tyl 195/50

kupilem amory mts i nie wiem ktore wybrac sprezyny.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3211521#3211521

Awatar użytkownika
carrion
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: wt sie 28, 2007 19:40
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: carrion » śr lis 11, 2009 21:13

Golf kolegi Jeżu (mam nadzieje, że się nie obrazi :bigok: ) na zawiasie -60/-40:

Obrazek Obrazek Obrazek

I tak powinno każde mk2 wyglądać!



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr lis 11, 2009 23:42

popraw tytul...

do k2 i mk3 polecam prozd nizej jak tyl dawac


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
007yankes
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: pn sie 24, 2009 09:04
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Post autor: 007yankes » ndz lis 15, 2009 17:00

MAPET pisze:do k2 i mk3 polecam prozd nizej jak tyl dawac
czemu nizej??

[ Dodano: 15 Lis 2009 16:00 ]
carrion pisze:Golf kolegi Jeżu (mam nadzieje, że się nie obrazi :bigok: ) na zawiasie -60/-40:
to az tak nisko bedzie??

[ Dodano: 15 Lis 2009 16:03 ]
carrion pisze:Golf kolegi Jeżu (mam nadzieje, że się nie obrazi :bigok: ) na zawiasie -60/-40:
jakie kola on tam ma?? folga i opona

a bez zawiasu to nie przejdzie chyba co te -60


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3211521#3211521

Awatar użytkownika
Bossman
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob paź 16, 2004 22:30
Lokalizacja: Lublin City

Post autor: Bossman » ndz lis 15, 2009 18:58

carrion pisze:a bez zawiasu to nie przejdzie chyba co te -60
że co ????


https://www.facebook.com/BadPhotographer?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;

lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » ndz lis 15, 2009 20:11

czemu nizej??
bo jak założysz po -40 na obie osie to będziesz miał wrażenie, że przód stoi wyżej jak tył



Awatar użytkownika
007yankes
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: pn sie 24, 2009 09:04
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Post autor: 007yankes » ndz lis 15, 2009 20:31

lipass pisze:bo jak założysz po -40 na obie osie to będziesz miał wrażenie, że przód stoi wyżej jak tył
a czemu tak jest??

[ Dodano: 15 Lis 2009 19:34 ]
Bossman pisze:że co ????
no czy bez gwintu przejda sprezyny - 60


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3211521#3211521

lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » ndz lis 15, 2009 20:35

007yankes pisze:czy bez gwintu przejda sprezyny - 60
tak, ale musisz mieć amortyzator ze skróconym skokiem bo inaczej będzie dobijać i bardzo szybko będziesz musiał szukać nowych amorków
007yankes pisze:a czemu tak jest??
pytanie do konstryktorów :bajer:



Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » ndz lis 15, 2009 21:03

007yankes pisze:a czemu tak jest??
BO wycięcie - wnęka błotników na koło różnią się pomiędzy przodem i tyłem. Przy symetrycznym obniżeniu np 35/35 mm, tył zostawia lukę między kołem czy raczej powierzchnią opony a rantem błotnika np 2 cm, a z przodu będzie 3,5 cm - przykładowo. Nie wygląda to dobrze, a im mniejszy prześwit, tym bardziej to się rzuca w oczy. Dlatego w serii się wydaje, że różnice w wielkości dziury w błotniku przednim i tylnym są bardziej równe. Żeby wyeliminować ten nieprzyjemny efekt po obniżeniu, lepiej założyć sprężyny z obniżeniem asymetrycznym, by uzyskać ładny efekt.
Ostatnio zmieniony ndz lis 15, 2009 21:04 przez KriSSo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
007yankes
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: pn sie 24, 2009 09:04
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Post autor: 007yankes » ndz lis 15, 2009 21:44

tak, ale musisz mieć amortyzator ze skróconym skokiem bo inaczej będzie dobijać i bardzo szybko będziesz musiał szukać nowych amorków

no tak jak napisalem mam mts technik amory

[ Dodano: 15 Lis 2009 20:46 ]
KriSSo pisze:BO wycięcie - wnęka błotników na koło różnią się pomiędzy przodem i tyłem. Przy symetrycznym obniżeniu np 35/35 mm, tył zostawia lukę między kołem czy raczej powierzchnią opony a rantem błotnika np 2 cm, a z przodu będzie 3,5 cm - przykładowo. Nie wygląda to dobrze, a im mniejszy prześwit, tym bardziej to się rzuca w oczy. Dlatego w serii się wydaje, że różnice w wielkości dziury w błotniku przednim i tylnym są bardziej równe. Żeby wyeliminować ten nieprzyjemny efekt po obniżeniu, lepiej założyć sprężyny z obniżeniem asymetrycznym, by uzyskać ładny efekt.
dzieki bardzo :bajer:

i tak jak dal foty
carrion
to tak rzeczywiscie bedzie stal na tych sprezynkach i 40 i -60??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3211521#3211521

lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » ndz lis 15, 2009 21:47

007yankes pisze:no tak jak napisalem mam mts technik amory
czyli powinno być bezproblemowo, ale możesz podać dla pewności ich oznaczenie



Awatar użytkownika
007yankes
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: pn sie 24, 2009 09:04
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Post autor: 007yankes » ndz lis 15, 2009 22:12

lipass pisze:czyli powinno być bezproblemowo, ale możesz podać dla pewności ich oznaczenie
a jakie to :blush: sorry ja bardziej laik jestem


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3211521#3211521

lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » ndz lis 15, 2009 22:15

007yankes pisze:a jakie to
ale co? oznaczenie masz na amorach, zaczyna się pewno od MTSVW....



Awatar użytkownika
007yankes
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: pn sie 24, 2009 09:04
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Post autor: 007yankes » ndz lis 15, 2009 22:27

ale co? oznaczenie masz na amorach, zaczyna się pewno od MTSVW....

a gdzie to pisze na opakowaniu czy na amorze??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3211521#3211521

Zablokowany

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości