Swap z 1v na sb lub jr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
a jeśli chciałbym zmienić wtryski, to na jakie i jaki jest koszt wtrysków, bo może najpierw wezmę się za wtryski, a potem za pompę, a na końcu turbo, czy lepiej zacząć zmiany w innej kolejności?
Ostatnio zmieniony ndz lis 15, 2009 13:09 przez maniek8855, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
- skibszczok
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt:
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
maniek8855,
u siebie po wlozeniu pompy z LDA i zrobieniu remontu silnika dobrze ze wskaznik kupilem bo licznik nie dzialal ale auto tak zamiatalo ze szok
po kupieniu wskaznika okazalo sie ze mi k14tka dmucha 1,5bara i po paru tysiacach km wywalilo uszczelke pod glowica
zalozylem wiec metalowa od 1,9...
teraz latam na ubogich 0,8 i leje co popadnie i na razie nie moge powiedziec ze jest zle chociaz tak jak koledzy pisza jak juz cos wiecej sie bawic to lepiej dac conajmniej wtryski od SB'ka albo inne alternatywy
u siebie po wlozeniu pompy z LDA i zrobieniu remontu silnika dobrze ze wskaznik kupilem bo licznik nie dzialal ale auto tak zamiatalo ze szok
po kupieniu wskaznika okazalo sie ze mi k14tka dmucha 1,5bara i po paru tysiacach km wywalilo uszczelke pod glowica
zalozylem wiec metalowa od 1,9...
teraz latam na ubogich 0,8 i leje co popadnie i na razie nie moge powiedziec ze jest zle chociaz tak jak koledzy pisza jak juz cos wiecej sie bawic to lepiej dac conajmniej wtryski od SB'ka albo inne alternatywy
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
W sumie chciałbym zwiększyć moc nawet do 100km, to wtedy jakie wtryski polecasz, jakiej firmy? A jeśli od sb to jakiej firmy? i jakie jest oznaczenie oryginalnych wtrysków od sb i orientacyjne koszta? Bo może uda mi się za jednym zamachem zmienić pompę i wtryski jak zbyt dużo mnie to nie wyniesie.skibszczok pisze:Jak nie planujesz mocy rzedu 100 koni to montuj seryjne z JRa albo SB i wsio.
[ Dodano: 15 Lis 2009 12:33 ]
To faktycznie ładnie dmuchała. a jak ma się sprawa z samym silnikiem, załóżmy,że założę pompę z grzybkiem i wtryski od sb-ka, to jak silnik zniesie te zmiany? Bo obecnie silniczek ładnie pracuje.jarekkoval pisze:k14tka dmucha 1,5bara i po paru tysiacach km wywalilo uszczelke pod glowica
[ Dodano: 15 Lis 2009 13:13 ]
a jak się ma sprawa z wtryskami, muszę zmieniać całe z korpusem czy wystarczy wsadzić same końcówki od Sb-ka?
W td wtryski się zmienia na końcu!!! Jak nie będziesz mógł ogarnąć kopcenia, a silnik bedzie klepał jak stary tranzol to znak, że trzeba zmienić wtryski.
Zaczynanie od wymiany wtrysków to kasa w błoto, chyba że te co masz leją.
Sprężarka, która u Ciebie siedzi jest bardzo dobra, ma małego laga, sporo pompuje, jest wytrzymała i prosta do regulacji.
Po mojemu jeśli nie masz problemów z paleniem to nawet nie pchaj pompy, załóż intercooler, i moduj tą pompę co masz, pewnie niedługo okaże się, że masz na co wydawać pieniądzie, bo pewnie padnie uszczelka pod głowicą (dlatego intercooler jest ważny) lub sprzęgło się zacznie ślizgać przy przyspieszaniu, K14 ma niezłego kopa.
[ Dodano: 15 Lis 2009 13:18 ]
A no i olej trzeba porządny zalać i pilnować filtra powietrza, (mało kto wie że w td serwis jest co 7500km)
Zaczynanie od wymiany wtrysków to kasa w błoto, chyba że te co masz leją.
Sprężarka, która u Ciebie siedzi jest bardzo dobra, ma małego laga, sporo pompuje, jest wytrzymała i prosta do regulacji.
Po mojemu jeśli nie masz problemów z paleniem to nawet nie pchaj pompy, załóż intercooler, i moduj tą pompę co masz, pewnie niedługo okaże się, że masz na co wydawać pieniądzie, bo pewnie padnie uszczelka pod głowicą (dlatego intercooler jest ważny) lub sprzęgło się zacznie ślizgać przy przyspieszaniu, K14 ma niezłego kopa.
[ Dodano: 15 Lis 2009 13:18 ]
A no i olej trzeba porządny zalać i pilnować filtra powietrza, (mało kto wie że w td serwis jest co 7500km)
-
- Forum Master
- Posty: 1279
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
- Lokalizacja: Pisz/Białystok
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
Problemy z zapalaniem zimnego silnika się właśnie zaczynają, a co do wtrysków to powiem szczerze,że nie wiem czy to ich wina ale jak silnik jest zimny chodzi nierówno, jakby nie przepalał paliwa i nie chce wejść na obroty, nawet jak włączę ssanie, trwa to może minutę nim sam wejdzie na obroty, koledzy mi mówili,ze to wina pompy może być, ale teraz sam już nie wiem.. Poza tym silnik nie bierze dużo oleju między wymianami tzn co 10tyś bierze około 0,2l. A jak zakładać icka to zakładać ori czy pomajsterkować z jakimś innym?t0mal pisze:Po mojemu jeśli nie masz problemów z paleniem to nawet nie pchaj pompy, załóż intercooler, i moduj tą pompę co masz, pewnie niedługo okaże się, że masz na co wydawać pieniądzie, bo pewnie padnie uszczelka pod głowicą (dlatego intercooler jest ważny) lub sprzęgło się zacznie ślizgać przy przyspieszaniu, K14 ma niezłego kopa.
Ostatnio zmieniony ndz lis 15, 2009 14:37 przez maniek8855, łącznie zmieniany 1 raz.
Na jaki kolor kopci przy odpalaniu? Kopci ci przy przegazówce? Pompa sucha? Pojawiają się bąble w przewodach paliwowych?
[ Dodano: 15 Lis 2009 13:54 ]
Zbyt żadko olej wymieniasz, a intercooler najlepiej jest wsadzić przed chłodnicę, orginalny jest drogi i jeśli nie masz wszystkich osłon prawie nic nie daje.
[ Dodano: 15 Lis 2009 13:54 ]
Zbyt żadko olej wymieniasz, a intercooler najlepiej jest wsadzić przed chłodnicę, orginalny jest drogi i jeśli nie masz wszystkich osłon prawie nic nie daje.
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
Przy odpalaniu tak jakby się krztusi i kopci na biało ale to tylko chwilę,( dodam,ze płynu z chłodnicy nie ubywa, bo myślałem na początku,ze płyn się dostaje do silnika), a potem jest już ok, jak jest ciepły i się dodaje gazu to praktycznie nie kopci dopiero powyżej 3tys obrotków bardzo słabo na czarno. Powietrza w przewodach tez nie zaobserwowałem. W takim razie jak lepiej olej wymieniać co 7-8tyś będzie ok? A rano jeszcze jak jest zimny i go przegazuje to wchodzi na obroty ale tez niechętnie, na początku myślałem,ze to któraś ze świec jest walnięta ale już to wyeliminowałem.
Ostatnio zmieniony ndz lis 15, 2009 14:59 przez maniek8855, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości