Swap z 1v na sb lub jr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
Swap z 1v na sb lub jr
Witam. Mam teraz mk2 ze slabym td 1v, chce zrobić swap na sb lub jr. Teraz pytanie czy warto kupić silnik sb lub jr i czy trzeba coś przerabiać itd? Czy może lepiej zająć sie silnikiem 1v, zmienić pompę na inną, jeśli tak na jaką, żeby pasowało?
Policz sobie, zrobienie JR z 1V to konieczność zmiany turbo+pompy, są jeszcze inne wtryski, ale nie są aż tak istotne, zrobienie coś na kształt SB z 1V to troche trudniejsze bo sb ma oprócz pompy i lepszych końcówek wtrysków także intercooler i turbo chłodzone cieczą (nic to nie daje)
Właściwie, żeby mieć około 80 km to nic nie musisz zmieniać, rusz dawkę i doładowanie i już
Właściwie, żeby mieć około 80 km to nic nie musisz zmieniać, rusz dawkę i doładowanie i już
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
- skibszczok
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt:
Podstawa jet zmiana na pompe paliwa z LDA.
t0mal, podobno na wtryskach z 1V pompa z LDA pada dosyc szybko. Arwan tak pisal wiec to pewno jest prawda No i nie pomijajac faktu ze z JRa sa wydajniejsze Wiec wiekszy przyrost mocy.
W zasadzie jezeli masz zdrowy silnik 1V to zmieniaj pompe, wtryski i turbo i masz wkoncu auto ktore porzadnie jezdzi. Z czego turbo mozesz wymienic pozniej to z 1V z pompa z LDA tez powinno dac rade. Tylko cisnienie podniesc i lata. Bo co z tego ze zmienisz silnik caly jak nigdy nie wiadomo w jakim jest stanie i pozniej i tak bedziesz musial dorzucic w jego naprawe.
t0mal, podobno na wtryskach z 1V pompa z LDA pada dosyc szybko. Arwan tak pisal wiec to pewno jest prawda No i nie pomijajac faktu ze z JRa sa wydajniejsze Wiec wiekszy przyrost mocy.
W zasadzie jezeli masz zdrowy silnik 1V to zmieniaj pompe, wtryski i turbo i masz wkoncu auto ktore porzadnie jezdzi. Z czego turbo mozesz wymienic pozniej to z 1V z pompa z LDA tez powinno dac rade. Tylko cisnienie podniesc i lata. Bo co z tego ze zmienisz silnik caly jak nigdy nie wiadomo w jakim jest stanie i pozniej i tak bedziesz musial dorzucic w jego naprawe.
Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.
- skibszczok
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt:
arwam pisze:ja bym nie czekał ze zmianą końcówek bo już przypadek mojego kolegi pokazał że końcówki od 1V są tak restrykcyjne że mogą załatwić pompę wtryskową.
Tutaj caly temat: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3295739#3295739arwam pisze:gdyby to nie był 1V to można by nawet pompę 11mm założyć na wtryskach od 1.6TD ale nie od 1V.
koledze potrafiło w tylko 9mm pompie zajechać tłokorozdzielacz.
Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
skibszczok, zastanawiam się czy arwam nie miał tu przypadkiem na myśli mnie i mojej pompy...skibszczok pisze:arwam napisał/a:
ja bym nie czekał ze zmianą końcówek bo już przypadek mojego kolegi pokazał że końcówki od 1V są tak restrykcyjne że mogą załatwić pompę wtryskową.
arwam napisał/a:
gdyby to nie był 1V to można by nawet pompę 11mm założyć na wtryskach od 1.6TD ale nie od 1V.
koledze potrafiło w tylko 9mm pompie zajechać tłokorozdzielacz.
Co do wtrysków to zgadzam się-jeśli mody to nie z tymi od 1V.
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
Dziękuję Panowie za odpowiedzi.
Teraz mam pytanie jak znajdę pompę od Sb lub od Jr i będę chciał ja włożyć w miejsce starej to nic nie muszę przerabiać,żadnych dodatkowych przewodów paliwowych itd, słabo jestem obeznany w temacie dlatego może moje pytania są dla Was oczywiste , Jakie oznaczenie ma pompa od Sb, a może ktoś z Was miałby taką pompę w dobrym stanie do sprzedania?
Następny etap to wtryski, jakiej firmy najlepiej kupić i ile to może kosztować? Bo rozumiem,ze jak chcę zmienić pompę najlepiej od razu brac się za wtryski, a jak fundusze pozwolą to wtedy turbo bo to może poczekać?
Teraz mam pytanie jak znajdę pompę od Sb lub od Jr i będę chciał ja włożyć w miejsce starej to nic nie muszę przerabiać,żadnych dodatkowych przewodów paliwowych itd, słabo jestem obeznany w temacie dlatego może moje pytania są dla Was oczywiste , Jakie oznaczenie ma pompa od Sb, a może ktoś z Was miałby taką pompę w dobrym stanie do sprzedania?
Następny etap to wtryski, jakiej firmy najlepiej kupić i ile to może kosztować? Bo rozumiem,ze jak chcę zmienić pompę najlepiej od razu brac się za wtryski, a jak fundusze pozwolą to wtedy turbo bo to może poczekać?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Trzeba zamontować króciec w kolektorze dolotowym,żeby podpiąć wężyk do LDA w pompie.
Jak nie będziesz modził tej pompy,to wtryski od 1V mogą zostać.
Turbo K-14 też możesz zostawić,a jak zapragniesz więcej kucyków pod maską,to zamienisz na K-24 lub T-3.Wtedy też wtryski out.
Jak nie będziesz modził tej pompy,to wtryski od 1V mogą zostać.
Turbo K-14 też możesz zostawić,a jak zapragniesz więcej kucyków pod maską,to zamienisz na K-24 lub T-3.Wtedy też wtryski out.
Ostatnio zmieniony ndz lis 15, 2009 12:29 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
jarekkoval, dadzą radę jak pompa nie jest modzona.
Ja miałem pompę 9mm modzoną i tłoko-rozdzielacz w niej padł,bo wtryski mają małą wydajność.Zmieniłem tłoko-rozdzielacz i...zarżnąłem drugi,bo wtryski zostały te same.
Teraz mam wtryski od Merca DNO SD 261 i tłoko-rozdzielacz 10mm od TDI i hula.Nic się nie dzieje
Ja miałem pompę 9mm modzoną i tłoko-rozdzielacz w niej padł,bo wtryski mają małą wydajność.Zmieniłem tłoko-rozdzielacz i...zarżnąłem drugi,bo wtryski zostały te same.
Teraz mam wtryski od Merca DNO SD 261 i tłoko-rozdzielacz 10mm od TDI i hula.Nic się nie dzieje
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
Bardzo to skomplikowana operacja?Michaś_1977 pisze:Trzeba zamontować króciec w kolektorze dolotowym,żeby podpiąć wężyk do LDA w pompie.
a co do turbo to i tak to pewnie pójdzie do regeneracji więc zastanowię się nad zmianą na K-24
a modziłeś coś jeszcze czy bawiłeś się tylko z pompą?jarekkoval pisze:wtryski z 1V na pompie z LDA daja rade
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 129 gości