Probemów C.D.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kameln
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr paź 14, 2009 13:51
Lokalizacja: Gdańsk

Probemów C.D.

Post autor: kameln » sob lis 14, 2009 20:44

Problem niestety powrócił ....
Auto VW golf V 1,9 TDI gaśnie w czasie jazdy .... Dodatkowo dzisiaj jak wskazowka wskazywala ponizej pol zbiornika paliwa na 5 biegu zaczal szarpac i przerywac jakby paliwo nie dochodzilo.... Wymienilem filtr paliwa ale to jednak nie to.... na 1,2,3 biegu przyspesza ladnie
na 4 biegu szarpie w zakresie powyzej 2 tys obr i na 5 biegu tez.....
Co to moze byc ? Moze mial ktos juz taki przypadek
Pomozcie


kameln

Awatar użytkownika
FURMAN TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
Lokalizacja: zachód

Post autor: FURMAN TDI » sob lis 14, 2009 21:26

jaki stan licznika jaki to silnik?



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: Probemów C.D.

Post autor: PinkFloyd » sob lis 14, 2009 21:32

kameln pisze:Problem niestety powrócił ....
Auto VW golf V 1,9 TDI gaśnie w czasie jazdy .... Dodatkowo dzisiaj jak wskazowka wskazywala ponizej pol zbiornika paliwa na 5 biegu zaczal szarpac i przerywac jakby paliwo nie dochodzilo.... Wymienilem filtr paliwa ale to jednak nie to.... na 1,2,3 biegu przyspesza ladnie
na 4 biegu szarpie w zakresie powyzej 2 tys obr i na 5 biegu tez.....
Co to moze byc ? Moze mial ktos juz taki przypadek
Pomozcie
Koniecznie zrób vagiem statyczne i dynamiczne podstawowe bloki mierzalne



kameln
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr paź 14, 2009 13:51
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kameln » sob lis 14, 2009 21:39

Autko ma przejechane 54 tys km. Historia autka sprawdzona przebieg jest wiarygodne . Przy podłączeniu komputera nie ma żadnych błędów

[ Dodano: 14 Lis 2009 20:41 ]
Silnik 1,9 TDI 105 KM na pompowtryskiwaczach . Rok autka 2006

[ Dodano: 14 Lis 2009 20:45 ]
Zamierzam wymienić przekaźnik od pompy paliwa i wklad od pompy.... Duzo czytalem na forum i wiele osob mowie ze to moze byc przyczyna gaśnięcia silnika.... Tylko dlaczego na 4 biegu i 5 nie przeyspiesza plynnie tylko lekko szarpie?


kameln

wanior
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 10:08
Lokalizacja: Wielkopolska
Auto: Golf VII Kombi

Post autor: wanior » sob lis 14, 2009 22:46

Proponuje wymienić wkład pompy paliwa, chociaż w servisie polecają wymienić całą pompe razem z pływakiem. Nie ma żadnych błędów więc pewnie pompa siada. Ja tak miałem i po wymianie pompy wszystko OK.



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » ndz lis 15, 2009 00:59

mało to prawdopodobne żeby pompa padła przy tym przebiegu ale mocno podejrzane jest to że dziej się to jak paliwa jest mniej paliwa więc osobiście bym zajrzał do zbiornika co tam widać ciekawego...



wanior
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 10:08
Lokalizacja: Wielkopolska
Auto: Golf VII Kombi

Post autor: wanior » czw gru 24, 2009 12:42

GMS pisze:mało to prawdopodobne żeby pompa padła przy tym przebiegu ale mocno podejrzane jest to że dziej się to jak paliwa jest mniej paliwa więc osobiście bym zajrzał do zbiornika co tam widać ciekawego...
Może i mało prawdopodobne jest to że pompa paliwa w baku siada przy tak małym przebiegu ale miałem kilka takich przypadków i po wymianie wkładu pompy paliwa problem znika. Ostatnio wymieniałem wkład pompy gdzie przebieg był 38tys.km.
A mój VCDS nie pokazywał żadnych błedów. U mnie wysiadła przy przebiegu 120tyś.km.i po wymontowaniu pompa podawała paliwo lecz w obudowie całej pompy jest zawór zwrotny aby paliwo sie nie cofało z obiegu i gdy pompa traci swoja moc to nie ma wystarczajacego ciśnienia aby otworzyła owy zawór zwrotny i auto nie otrzymuje paliwa co powoduje gaśniecie auta. Oczywiście po jakimś czasie jakoś odzyska swoją moc i poda paliwo do układu i auto odpala dlatego ciężko jest zlokalizować usterkę i co się dzieje z autem że gasnie.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » pt gru 25, 2009 00:44

pompa może być nie diagnozowana z vcds samo sprawdzenie błędów to nie wszystko ale ostatnio miałem właśnie taki przypadek gdzie to padło przy 170 tyś i był właśnie taki objaw...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 218 gości