Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Tutaj sa wymiary kanalow ssacych i wydechowych w glowicach AUQ,AGU,AUM
Po prawej stronie wymiary kanalow w kolektorze ssacym AGU.
http://img91.imageshack.us/img91/5681/g ... jc1tm1.jpg
Widac ze kanaly w AUQ sa 9mm wezsze od AUM, a to znaczna roznica.
Po prawej stronie wymiary kanalow w kolektorze ssacym AGU.
http://img91.imageshack.us/img91/5681/g ... jc1tm1.jpg
Widac ze kanaly w AUQ sa 9mm wezsze od AUM, a to znaczna roznica.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam pytanie odnośnie tematu.
Czy wszystkie modele 1.8T maiły jak wcześniejsze Kr i Pl, 9A pompę wody przy bloku?, doszły mnie słuchy , że niektóre maiły zewnętrzna elektryczna , ale czy to prawda?
Tak samo z pompa wspomagania ?
Czy wszystkie modele 1.8T maiły jak wcześniejsze Kr i Pl, 9A pompę wody przy bloku?, doszły mnie słuchy , że niektóre maiły zewnętrzna elektryczna , ale czy to prawda?
Tak samo z pompa wspomagania ?
>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Starsze 1,8t mialy pompe wody zewnetrzna napedzana paskiem wieloklinowym.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
1,8t to silniki bardzo specyficzne i nie da sie okreslic jednego - najlepszego bo takiego nie bylo ...
- AGU ,AEB najlepsze glowice
- AUM ,AUQ silniki na szerokopasmowej sondzie , swietnie sie diagnozuje
- BAM, APX podobno najmocniejsze korby , chociaz zdania na ten temat sa podzielone
Ja osobiscie bralbym motor na szerokopasmowej sondzie
- AGU ,AEB najlepsze glowice
- AUM ,AUQ silniki na szerokopasmowej sondzie , swietnie sie diagnozuje
- BAM, APX podobno najmocniejsze korby , chociaz zdania na ten temat sa podzielone
Ja osobiscie bralbym motor na szerokopasmowej sondzie
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
To w takim razie jeżeli wywale kata to nie będzie żadnego problemu ? Z tego co piszecie to silnik AGU ma tylko jedną sonde przed katalizatorem . Przeczytałem kilka postów na ten temat ale przyznam że wynioskowałem iż wszystkie turbo w benzynie mają 2 sondy (chodzi oczwiście osilniki do mk40)
[ Dodano: 23 Lis 2009 20:00 ]
Ozywiście mk4
[ Dodano: 23 Lis 2009 20:00 ]
Ozywiście mk4
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
mysle ze jest wiecej silnikow na jednej sondzie ... nie jestem pewien na 100procent ,ale AJQ chyba ma tez jedna sonde
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
wystarczy przegladnac ten dzial sie wszystko znajdzie ...hunterek pisze:Podpinam sie do tematu. Czy w taki razie w AGU mozna spokojnie wywalic kata ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=135153
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
Tak na prawde jest to bez roznicy czy jest to AGU , czy AG-SRU , bo nawet jak samochod ma dwie sondy tzn szeroko i wasko pasmowe tak jak np w przypadku AUQ ,AUM , to druga sonde wasko pasmowa mozna wyciac z softuScientist pisze:Podpinam sie do tematu. Czy w taki razie w AGU mozna spokojnie wywalic kata ?
ps naturalnie sa tez silniki 1,8t ktore posiadaja dwie waskopasmowe sondy np APP
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
-
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
- Lokalizacja: warszawa - rembertów
Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T
odkopię temat,
czy wtryski w BAM i AMK i APY są identyczne i można je stosować zamiennie?
i czy pasują one P&P do listwy w AUM ? czy samą listwę też trzeba zmienić?
czy wtryski w BAM i AMK i APY są identyczne i można je stosować zamiennie?
i czy pasują one P&P do listwy w AUM ? czy samą listwę też trzeba zmienić?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości