a dlaczemu?Gwiazdor pisze:VR i mega gleba to nieporozumienie.
Hamulce do mk2 - najlepsza opcja ??
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Wrobel Gda
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Ja jestem wstanie zrozumieć "zglebowanych" (u siebie też nie mam najwyżej), fajnie to wygląda. Jeżeli ktoś ma vw tylko na spoty i jako hobbi to ok. Jednak tak niska gleba na codzień jest nie do wytrzymania. Nie mówię tu o progach bo to oczywiste, ale o koleinach na naszych pięknych drogach. Przy większych prędkościach to staje się niebezpieczne również dla innych, bo ktoś może stracić panowanie nad kierą. Na pewno nie stawiałbym gleby nad bezpieczeństwo. VR do czegoś zobowiązuje, nie bez powodu miały one takie duże hample. Jak już coś robić to pożądnie, bo na drodze odpowiadzasz nie tylko za swoje życie.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
- Wrobel Gda
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
ja mam glebę -70mm i jeżdżę tym na co dzień po drogach na Lubelszczyźnie, a tu za wesoło nie jest, nie raz już przywaliłem miską i nie tylko... miskę mam do wymiany bo pękła przy korku i sączy się olej. Komfort jazdy jest porównywalny do serii, ale sterowanie autem przy dużych prędkościach zwłaszcza na zakrętach znaaacznie się poprawiło! Auto jest niemal przyklejone! więc gleba w VRce jak najbardziej tak! im niżej tym lepsza przyczepność, lepsze hamowanie i przyśpieszanie!
a co do hamulców, mam 288mm z przodu, czekam właśnie na zimmermanny sport ale chyba się nie doczekam :/ i na przodzie wyląduje mikoda nawiercana + ferrodo ds performance, na tyle już taki zestaw siedzi!
co jest niebezpiecznego w glebie? trzeba umieć jeździć po koleinach a nie w nich! a jak jest kiepska droga to trochę wolniej, ale za to na równej nawierzchni się nadrabia
a co do hamulców, mam 288mm z przodu, czekam właśnie na zimmermanny sport ale chyba się nie doczekam :/ i na przodzie wyląduje mikoda nawiercana + ferrodo ds performance, na tyle już taki zestaw siedzi!
co jest niebezpiecznego w glebie? trzeba umieć jeździć po koleinach a nie w nich! a jak jest kiepska droga to trochę wolniej, ale za to na równej nawierzchni się nadrabia
Ostatnio zmieniony wt paź 13, 2009 23:47 przez adams, łącznie zmieniany 1 raz.
B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)
- Wrobel Gda
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Wszystko jest kwestią umiaru . Ja też w glebie nic złego nie widzę, ja pisałem o hardcorach tj. 1-2 cm prześwitu od najniżej położonej metalowej części (nie od spojlerów). Już takie pojazdy widziałem.
Wracając do tematu:
Wracając do tematu:
Jak Ci się te ATM GT spisują z ferrodo? U mnie od 1,5 miesiąca taki zestaw czeka na montaż na wszystkie 4 koła.adams pisze:a co do hamulców, mam 288mm z przodu, czekam właśnie na zimmermanny sport ale chyba się nie doczekam :/ i na przodzie wyląduje mikoda nawiercana + ferrodo ds performance, na tyle już taki zestaw siedzi!
Ostatnio zmieniony czw paź 15, 2009 08:53 przez Dedi_S, łącznie zmieniany 1 raz.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
trudno powiedzieć, tylne hamulce to 20-30% ogółu hamowania więc szału nie będzie, ale ręczny jest git, no i jak by auto mniej nurkowało przy hamowaniu
z przodu na razie siedzi seria, od ponad trzech miesięcy czekam na tarcze zimmemann sport ale nie dostarcza ich producent :/ moja cierpliwość się kończy i chyba na przodzie wyląduje taki sam zestaw jak na tyle (mikoda nawiercana bez nacięć i klocek ferrodo DS performance) klocek już czeka
z przodu na razie siedzi seria, od ponad trzech miesięcy czekam na tarcze zimmemann sport ale nie dostarcza ich producent :/ moja cierpliwość się kończy i chyba na przodzie wyląduje taki sam zestaw jak na tyle (mikoda nawiercana bez nacięć i klocek ferrodo DS performance) klocek już czeka
B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Dedi_S pisze:Mam okazję kupić kompletne zwrotnice+jarzma+zaciski do golfa Mk3 GTI lub VR6
Teraz mam 239 z zintegrowanymi jarzmami na pełnej tarczy 4x100
Sprzedający twierdzi że tarcze mają: GTI - 280, VR6 - 288 (coś mi tu nie gra?) 5 x 100
Jeśli dobrze zrozumiałem od początku temat to zakładam zestaw: zwrotnice, jarzma, zaciski ze swoimi piastami na 4x100 i nowymi tarczami 280 i ma to pasować P&P, zgadza się? Jesli nie to jak to ma wyglądać?
punkvw pisze:kupuj to co napisales, wsadz swoje piasty 4x100 i po problemie. serwo i pompa moze zostac (od biedy) albo zmien sama pompe na 22mm................................
marcinas1983 Miałeś racje, przez punkvw straciłem kupę kasy i czasu. Nie da rady tego zestawu zamontować. Po pierwsze sworzeń ma inny rozstaw śrób. Po drugie zwrotnica jest wyższa i większa chyba o 4-5 cm. Po trzecie po założeniu półoś blokuje skręt bo zwrotnica z Mk3 GTI ma większy promień. Po czwarte piasty nie pasują bo mają za małe "odsadzenie" i tarcza nie wejdzie.punkvw pisze:sworzen mozna zmienic.......................
Panowie pomóżcie i napiszcie co mam założyć (kupić) żeby mi jarzma z zaciskami i tarczą 280 mm weszły, Przez punkvw tylko popłynełem kilka stówek i musiałem rozwalić nówkę łożysko z SKFu.
Ostatnio zmieniony sob lis 14, 2009 23:10 przez Dedi_S, łącznie zmieniany 1 raz.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
wyjścia jak zawsze są 2:
-kupić wahacze i półosie do tych zwrotnic co masz
-kupić zwrotnice do tych tarcz, wahaczy itp co masz
wg mnie 1 opcja będzie tańsza bo masz już kupione tarcze, decyzja należy do ciebe
aha w opcji 1 rozstaw kół rośnie na strone o 2.7cm i czuć że dużo lepiej się prowadzi auto (z danych jakie mam wynika, że zwrotnice z krzywym sworzniem mają większy ujemny promień zataczania)
-kupić wahacze i półosie do tych zwrotnic co masz
-kupić zwrotnice do tych tarcz, wahaczy itp co masz
wg mnie 1 opcja będzie tańsza bo masz już kupione tarcze, decyzja należy do ciebe
aha w opcji 1 rozstaw kół rośnie na strone o 2.7cm i czuć że dużo lepiej się prowadzi auto (z danych jakie mam wynika, że zwrotnice z krzywym sworzniem mają większy ujemny promień zataczania)
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
toffic, a według mnie opcja nr. 2 będzie tańsza... bo kupuje tylko zwrotnice i składa wszystko na swoich byłych częściach od mk2. Nie każdy ma dojście do tanich części z "odzysku" . Przecież sworznie od mk2 co miał przy swoich wahaczach chyba nie wyrzucił . Tylko wymienia zwrotnice i resztę przykręca od GTI/VR6.
Ostatnio zmieniony sob lis 14, 2009 11:42 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości