Witam. Ostatnio wymieniałem pompę paliwa w golfie. Jest to 1.3NZ 1990r.
Po wymianie (zamontowana identyczna, z takiego samego golfa 89') na ciepłym silniku obroty nie spadają poniżej 1500 obr/min (wcześniej było w porządku, po jednej czy dwóch sekundach obroty spadały z 1500 na 1000), a co najlepsze, gdy odepnę białą dwu pinową wtyczkę przy przepustnicy nic się nie dzieje, jest tak samo, wszelkei wężyki podciśnienia mam ok, podejrzenia mam co do silniczka krokowego. To to? Jak to naprawić (tzn jak go wyjąć i gdzie się znajduje) ewentualnei co mogło się popsuć. Dodam że odpala tak samo jak zawsze, nie ma żadnych problemów, na zimnym chodzi tak samo jak wczesniej.
Jeżdże tylko na benzynie, nie mam gazu.
1.3NZ dziwne obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Witam.
Otóż jest tak, zdjąłem tą pokrywkę przepustnicy, - nie odpalał, założyłem ją ale bez śrub, czyli nie było szczelne - trzymało jako tako w miarę odpowiednie obroty. Klapki są pozamykane, w końcu to poskręcałem, obniżyłem obroty na śrubce no i teraz jest ok, choć mam teraz śrubę regulacji obrotów wkręconą do końca. Nie wiem, jeśli będzie ok to tak zostaje. Dzięki za porady
Otóż jest tak, zdjąłem tą pokrywkę przepustnicy, - nie odpalał, założyłem ją ale bez śrub, czyli nie było szczelne - trzymało jako tako w miarę odpowiednie obroty. Klapki są pozamykane, w końcu to poskręcałem, obniżyłem obroty na śrubce no i teraz jest ok, choć mam teraz śrubę regulacji obrotów wkręconą do końca. Nie wiem, jeśli będzie ok to tak zostaje. Dzięki za porady
Golfy tak nie potrafią
Był Vw Golf II 90' 1.3NZ igła...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 365 gości