Czym sie różnią końcówki wtrysku DNOSD 273 od DNOSD 274?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt lut 13, 2009 01:17

arwam pisze:T oja widzę że jak nowy silnik pod maską to już do TD sięnieprzyznajesz??
O zgrozo!!!!!!!!!!
:jezor:
heh po prostu sie zapominam :P A TD zawsze lubiałem i lubić będę :) swoją drogą Tata ma właśnie JR i czasem sie nim poruszam :D
arwam pisze:Mnie też w pierwszej chwili się takwydawało tylko właśnie to jedynka z przodu mi nie pasowała
próbowałem poszukać w necie ale nic konkretnego o DN0SD197 nie znalazłem



godski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz cze 24, 2007 00:10
Lokalizacja: W-wa

Post autor: godski » pt lut 13, 2009 12:32

DN0SD193 wchodziły do:
Opel Kadet 1,6 D 84-89 r. 40 kw
Iveco i Ducato 2,5 D 53 kw 81-90 r.



arwam

Post autor: arwam » pt lut 13, 2009 15:36

no to raczej odpadają bo będą miały małą wydajność.
poszukaj innych czopikowych od jakiegoś silnika 4 cyl jakieś 2,5l lub więcej ale od silnika doładowanego



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » sob lis 14, 2009 01:41

Sorry za odkopywanie, ale ma ktoś może katalog końcówek wtrysków? Próbowałem szukać na Google ale nic mi nie wyskoczyło.

Mam SB (boost 1,15 bara, przestawiona trochę pompa wtryskowa, uszczelka z AAZ, cały wydech od samej turbinki o średnicy jak KR) i szukam jakiejś ciekawszej opcji wtrysków. Myślałem nad korpusami AAZ, tylko nie wiem czy moje końcówki z SB zostawić czy inne użyć.



Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » sob lis 14, 2009 08:00

przeczytaj cały post, wydaje mi sie że bardziej niż tabela pomoże Ci doświadczenie kolegów, podobno zakładaja końcówki od mercedesa, są dużo większe ale za to daja dużo dymu ;)


Sebastian

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob lis 14, 2009 13:27

1 6 D, zostaw seryjne wtryski i seryjne koncowki


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob lis 14, 2009 13:36

Dokładnie, jak jeździ to nie trzeba psuć, wtryski Ci nic nie dadzą, chyba że jakąś potężną pompę chcesz założyć.



apo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr lis 04, 2009 19:40
Lokalizacja: bory

Post autor: apo » pn lis 16, 2009 23:58

Panowie, mam pytanie. A mianowicie, jakie najlepiej zastosować końcówki wtryskiwaczy w silniku 1,6 D? Nie zależy mi na osiągach, po prostu silniczek ma chodzić bez zarzutów.
Ostatnio zmieniony pn lis 16, 2009 23:59 przez apo, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » wt lis 17, 2009 00:10

apo,

takie jak fabryka przewidziała.



apo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr lis 04, 2009 19:40
Lokalizacja: bory

Post autor: apo » wt lis 17, 2009 00:32

@arwam, jestem niestety laikiem z dziedziny motoryzacji i taka odpowiedz niewiele mi mówi. Wiem tylko, że wtryski mi leją i powinienem je wymienić. Chcąc uniknąć zrobienia w balona przez potencjalnego mechanika, chciałbym wiedzieć jakich potrzebuję końcówek. Jeżeli jest to taka tajemna wiedza, to przepraszam za pytanie, ale może jednak podzieliłbyś się tą wielką tajemnicą. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony wt lis 17, 2009 00:32 przez apo, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » wt lis 17, 2009 00:41

apo,

załóż DN OSD 271 i mają być możesz też założyć DN OSD 274 i ustawić wtedy ciśnienie 155barów



apo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr lis 04, 2009 19:40
Lokalizacja: bory

Re: Czym sie różnią końcówki wtrysku DNOSD 273 od DNOSD 274?

Post autor: apo » wt lis 17, 2009 00:52

ventil pisze:
misiek24 pisze:tak jak w temacie czym się różnią końcówki DNOSD 273 od DNOSD 274 u mnie były wstawione 273 wyczytałem gdzieś na forum że w JR powinne być 274 z tąd moje pytanie czy ktoś nie wstawił innych przez pomyłka jestem w trakcie wymiany uszczelki pod głowicą i chciałem to zrobić przy jednej robocie. Dodam jeszcze że mam standartowo popękana głowice pomiedzy gniazdami zaworów i od komór wstepnych co mnie martwi czy lejace wtryski tego nie spowodowały.
273 są od zwykłego diesla (1,6D, 4cyl., miały go też POLO 1,3D), 274 były w najmocniejszych seryjnie TD (silnik SB, RA, 5-cyl. AUDI - mozna je założyć do JR z tym ze trzeba ustawic odpowiednie cisnienie, z tego co pamiętam ok.160bar). W/g katalogu do JR idą 293 - ale 274 maja większa wydajnosć i bedą pasować. Głowica jeśli ma pękniecia miedzy zaworami a jest szczelna (trzeba sprawdzić) to moze być - komory popękały z powodu dużego przebiegu i trzeba je wymienic.
A jak się odnieść do tego co pisali koledzy na początku?
Zaznaczam, że chodzi o zwykłego diesla.



arwam

Post autor: arwam » wt lis 17, 2009 01:08

A jak się odnieść do tego co pisali koledzy na początku?
tak jak koledzy pisali ale jak nie chcesz podciągać silnika to nie ma najmniejszego sensu wkładać wydajniejszych wtryskiwaczy



apo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr lis 04, 2009 19:40
Lokalizacja: bory

Post autor: apo » wt lis 17, 2009 14:51

A które końcówki są wydajniejsze 271, czy 273?
Jakie do nich powinno być ustawione ciśnienie?

[ Dodano: 19 Lis 2009 18:24 ]
Któryś z kolegów na forum zna odpowiedź na postawione powyżej pytanie???



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości