na złego człowieka trafiłeś
jak turbo by nie miało oleju to by odleciało szybciutko
ale zresztą masz gwarancje
opaski turbo czasami spadają, ale nigdy od razu po wyjeździe z warsztatu!!
jak by tam nie było to tam jest 1bar to połowa tego co w oponie
opaski są takie fajne widziałem na paru zdjęciach, poszukam i wrzucę. te ślimakowe są za słabe
co do logów
turbo wstaje przy 1800 więc jest ok
boost przy 2000obr 2100mbar czyli dobrze i n75 szybko zbija kierownicami
ciśnienie ustabilizowane
wszystko gra
fakt mógł by skręcić pół obrotu sztangę, był by boost taki przyjazny na górze
ale nie ma się co czepiać
jak dla mnie jest wzorcowo
co do przepływki mierzy dobrze
teraz zaślep egr i śmigaj
a i od czasu do czasu pobaw się pedałem gazu w pozycji 0 - 1
kierowniczki będą wdzięczne i się nie zapieką więcej
