Po wymianie turbiny ciągle dymi!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

waldeklubon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 18:40
Lokalizacja: Poznan

Po wymianie turbiny ciągle dymi!!!

Post autor: waldeklubon » pt lis 13, 2009 21:53

Witam 2000 km temu wymieniłem turbo po awari.Problem polega na tym że wymienione wtryski wydech wycięty kat i auto ma problem z odpaleniem rano mrugają kontrolki abs i esp kilka razy a potem z bólem odpala.Jak chodzi na wolnych obrotach to pod wydechem na ziemi zostaje tłusta plama.Spalanie koło 10litrów na 100!Niebieski dym ma zapach niespalonego paliwa a po rozgrzaniu i pobutowaniu dymienie ustaje.Może ktoś podsunie co może być przyczyną bo już wydana kupa kasy a cały czas problemy!!



neox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 04, 2008 22:43
Lokalizacja: Kraków

Post autor: neox » sob lis 14, 2009 00:40

Kolego po pierwsze logi statyczne na zimnym jak ci dymi i dużo pali i dynamiczne jak już osiągnie te powiedzmy 1/4 skali na temp. Przyczyn może być wiele... Źle wyregulowane wtryski, zły kąt wtrysku, źle wyregulowana sztanga od turbo, dziura w dolocie, przepływomierz, zapchany EGR ( u mnie np. na zimnym kopci a na ciepłym nie i wiem że to wina przepływki bo jak zmienie na inną to jest ok :) ) Prosimy o logi i będziemy wtedy coś wróżyć :P
Ostatnio zmieniony sob lis 14, 2009 00:42 przez neox, łącznie zmieniany 1 raz.


Potrzebujesz programu, korekty do MSA15, EDC15V czy EDC15P ? Twój diesel źle odpala? Pisz PM...

Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » sob lis 14, 2009 04:09

waldeklubon pisze:pod wydechem na ziemi zostaje tłusta plama

moze turbo zle jest zregenerowane. sprawdz czy w dolocie do kolektora ssacego od turbo jest olej. jak jest dosc duzo skladaj reklamacje i walcz o swoje.
waldeklubon pisze:Spalanie koło 10litrów na 100!Niebieski dym ma zapach niespalonego paliwa a po rozgrzaniu i pobutowaniu dymienie ustaje
to zalezy czy ci turbo rzygnelo olejem podczas jazdy czy poprostu ze zuzycia padlo i silnik nie zassal oleju. jak zassal olej podczas jazdy(nagle wysokie obroty silnika bez dodawania gazu)to masz sie o co martwic


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

waldeklubon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 18:40
Lokalizacja: Poznan

Post autor: waldeklubon » sob lis 14, 2009 10:22

Oleju nie bierze po awarii cały olej poszedł do wydechu a po wymianie kapał z rury.Wtryski po wymianie na kompie pokazywały czas 0.0 a inne parametry jak sprawdzić?A czy w pd reguluje sie kąt wtrysku?
Ostatnio zmieniony sob lis 14, 2009 10:26 przez waldeklubon, łącznie zmieniany 1 raz.



Nabuch
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt sie 25, 2009 22:05
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: Nabuch » sob lis 14, 2009 20:29

Jedź do mechanika i niech sprawdza bo możesz nie mieć wkrótce czym jeździć.


[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/12926][img]http://www.motostat.pl/user_images/12926/icon3.png[/img][/url]
[img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/42312f354a322f86.html[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 219 gości