też jestem ciekawy wymiarów. bo do mnie do mk1 inny nie wejdziemarcinas1983 pisze:Po za tym potrzebuje IC co jest plaski max 5.5cm oraz ma wyjscia po obu stronach, ale na prosto nie pod kątem....
Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
JABcok20, jeśli chcesz IC co ma wejście i wyjście po przeciwnych stronach to zobacz na IC z fiata grande punto. Ja znalazłem IC od peugeota 206 1.6 HDI, ale poważnie zastanawiam się nad powróceniem do IC od mastera, jedynie będzie pod zderzakiem zamontowany bo między pasem a chłodnicą klimy brak miejsca . Się klimy zachciało .
Ostatnio zmieniony pt lis 13, 2009 23:54 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 2 razy.
http://moto.allegro.pl/item791149001_pe ... ooler.html
ten od hdi peu odpada . ma wyjscia z jednej strony i chyba jest za gruby
u mnie wejdzie max 5,5 6,5 cm wysokosc jakies 32cm i wejsci a z obu stron najlepiej w na boki
ten od hdi peu odpada . ma wyjscia z jednej strony i chyba jest za gruby
u mnie wejdzie max 5,5 6,5 cm wysokosc jakies 32cm i wejsci a z obu stron najlepiej w na boki
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
http://moto.allegro.pl/item802712944_ch ... aster.html wejdzi eprzed chłodnice od sb najdłuższa?
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
JABcok20, taki miałem wcześniej + chłodnica od zwykłego diesla... jeśli chodzi zaś o chłodnicę od SB'ka to nie wiem... może być problem. Teraz właśnie mam chłodnicę najszerszą jaka jest w mk2 i muszę przyznać, że kiepsko może być z założeniem tego IC przed chłodnicą. radiator IC ma wymiary
WYMIARY RDZENIA ; 678 x 173 x 43 i do tego trzeba doliczyć plastikowe boczki .
WYMIARY RDZENIA ; 678 x 173 x 43 i do tego trzeba doliczyć plastikowe boczki .
ja mam taki wiec moze nie ma sensu zmieniac? ten od mastera jest na prawde duzy?
http://moto.allegro.pl/item798781928_in ... 5_tds.html
http://moto.allegro.pl/item798781928_in ... 5_tds.html
Ostatnio zmieniony sob lis 14, 2009 00:16 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
hm. mus zmienic na ic od mastera:D
hm ten pierwszy filmik z czasem 9,5 aktualny bo widze że mój wcale tak źle sie nie zbiera na k14 z 4t i oszukiwaniem rzędu 2,5km / 100. tylko u mnie jest problem z brakiem mocy na 4 biegu powyżej 4800 i na 5 biegu powyżej 4300.
jutro zwieksze cisnienie w pompie i zobacze co to da...
hm ten pierwszy filmik z czasem 9,5 aktualny bo widze że mój wcale tak źle sie nie zbiera na k14 z 4t i oszukiwaniem rzędu 2,5km / 100. tylko u mnie jest problem z brakiem mocy na 4 biegu powyżej 4800 i na 5 biegu powyżej 4300.
jutro zwieksze cisnienie w pompie i zobacze co to da...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
jest przepiękny opyle swojego jednemu napalencowi z 1v i trzeba bedzie sobie taki sprawic.marcinas1983 pisze:678 x 173 x 43 i do tego trzeba doliczyć plastikowe boczki
Ostatnio zmieniony sob lis 14, 2009 00:38 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Michaś_1977, ciśnienie jest małe a jak skoczyło do góry po wykonaniu próby olejowej to wina jest po stronie pierścieni.Michaś_1977 pisze:Dodatkowo dołączam wykres z pomiaru ciśnienia sprężania od pompiarza
Szczerze powiedziawszy,to myślałem,że wyjdzie ciut lepszy,ale zły tez nie jest
Ta najdłuższa krecha na dole,to próba olejowa 1-go baniaka.Wyszło na niej grubo ponad 30,ale pompiarz mówił,że ciśnienie jest i tak niezłe,więc olej uszczelnił i ciśnienie musiało mocno wzrosnąć.
Powiedział mi też coś co mnie mocno zaniepokoiło...i co najgorsze,to jest w tym sens,więc mam poważne obawy,że będę musiał szukać głowicy...
albo zły wymiar albo rysy na cylindrach.
brałeś gotowce na wymiar nominalny czy tak jak Ci mówiłem na pierwszy szlif i dopiłować odpowiednie szczeliny w zamkach?
tak czy inaczej czapka do zdjęcia ale to nie jest wina głowicy jeśli po próbie olejowej cisnienie skoczyło tak wyraźnie.
może jak się borykałeś z poprzednimi wtryskiwaczami to może Ci przez nie pieścienie poszły?
hm. jaki jest sens ładowac pierścionki na 1 szy szlif?
chodzi o to zeby samemu doszlfowac luz na pierścieniu( dac mniejszy)?
jak sie da za maly to pierścionki moga pracowac jak frez i zbierać gładz cylindra a przy okazji rysowac swoją( gdy dostana temperatury rozszerzą się )
chodzi o to zeby samemu doszlfowac luz na pierścieniu( dac mniejszy)?
jak sie da za maly to pierścionki moga pracowac jak frez i zbierać gładz cylindra a przy okazji rysowac swoją( gdy dostana temperatury rozszerzą się )
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Sens jest taki że jak dajesz pierscienie z nominału to na zamku pierscienia (ze względu na zużycie gładzi cylindra)powstaje luz bliski maksymalnemu jaki przewidział producent.
Teoretycznie powinieneś zakwaliikowac swój silnik do naprawy głównej (szlifowanie cylindrów tłoki nadwymiarowe itd.)
Wiec dajesz na pierwszy szlif dopiłowujesz elegancko na wymiar nominalny (co by się nie zatarło) i masz taki pół-remont.
Jesli cylinder jest za bardzo zowalizowany to i tak mu to nie pomoze ale czesto jest gitara
Teoretycznie powinieneś zakwaliikowac swój silnik do naprawy głównej (szlifowanie cylindrów tłoki nadwymiarowe itd.)
Wiec dajesz na pierwszy szlif dopiłowujesz elegancko na wymiar nominalny (co by się nie zatarło) i masz taki pół-remont.
Jesli cylinder jest za bardzo zowalizowany to i tak mu to nie pomoze ale czesto jest gitara
Ostatnio zmieniony sob lis 14, 2009 02:59 przez J.B.S., łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
arwam, w lutym założyłem nówki pierścienie i to nie byle jakie,tylko dobrej firmy
Sam wiesz,że pomiar dokonywany jest na zimnym silniku,więc pierścienie trzymają słabiej.
Dane techniczne podają,że dla 1,6TD ciśnienie wynosi 23,więc nie wiem,czego chcesz w tym przypadku.Wiem,że może być lepiej,ale przecież nie jest też źle
Pompiarz mówił,żeby się nie przejmować,a po próbie olejowej to i w prawie nowym silniku też by wzrosło.
A i jeszcze jedno-jak chcecie pogadać o swoich sprawach (np. o IC) to piszcie sobie na PW
Sam wiesz,że pomiar dokonywany jest na zimnym silniku,więc pierścienie trzymają słabiej.
Dane techniczne podają,że dla 1,6TD ciśnienie wynosi 23,więc nie wiem,czego chcesz w tym przypadku.Wiem,że może być lepiej,ale przecież nie jest też źle
Pompiarz mówił,żeby się nie przejmować,a po próbie olejowej to i w prawie nowym silniku też by wzrosło.
A i jeszcze jedno-jak chcecie pogadać o swoich sprawach (np. o IC) to piszcie sobie na PW
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości