Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pt lis 13, 2009 23:42

marcinas1983 pisze:Po za tym potrzebuje IC co jest plaski max 5.5cm oraz ma wyjscia po obu stronach, ale na prosto nie pod kątem....
też jestem ciekawy wymiarów. bo do mnie do mk1 inny nie wejdzie


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » pt lis 13, 2009 23:54

JABcok20, jeśli chcesz IC co ma wejście i wyjście po przeciwnych stronach to zobacz na IC z fiata grande punto. Ja znalazłem IC od peugeota 206 1.6 HDI, ale poważnie zastanawiam się nad powróceniem do IC od mastera, jedynie będzie pod zderzakiem zamontowany bo między pasem a chłodnicą klimy brak miejsca :crazy: . Się klimy zachciało :grin: .
Ostatnio zmieniony pt lis 13, 2009 23:54 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 2 razy.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob lis 14, 2009 00:06

ja mam meksykanska bo mi zawiewa od drzwi pod uszczelkami, ale załącza sie powyżej 120 km/h:]


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob lis 14, 2009 00:09

http://moto.allegro.pl/item791149001_pe ... ooler.html
ten od hdi peu odpada . ma wyjscia z jednej strony i chyba jest za gruby
u mnie wejdzie max 5,5 6,5 cm wysokosc jakies 32cm i wejsci a z obu stron najlepiej w na boki


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob lis 14, 2009 00:11

http://moto.allegro.pl/item802712944_ch ... aster.html wejdzi eprzed chłodnice od sb najdłuższa?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » sob lis 14, 2009 00:15

JABcok20, taki miałem wcześniej + chłodnica od zwykłego diesla... jeśli chodzi zaś o chłodnicę od SB'ka to nie wiem... może być problem. Teraz właśnie mam chłodnicę najszerszą jaka jest w mk2 i muszę przyznać, że kiepsko może być z założeniem tego IC przed chłodnicą. radiator IC ma wymiary
WYMIARY RDZENIA ; 678 x 173 x 43 i do tego trzeba doliczyć plastikowe boczki :) .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob lis 14, 2009 00:16

ja mam taki wiec moze nie ma sensu zmieniac? ten od mastera jest na prawde duzy?
http://moto.allegro.pl/item798781928_in ... 5_tds.html
Ostatnio zmieniony sob lis 14, 2009 00:16 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » sob lis 14, 2009 00:17

JABcok20, chociaż jak spojrzysz na zdj. autora tematu to zobaczysz, że ma najszerszą chłodnicę w swoim mk2 i IC od mastera objął ją :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob lis 14, 2009 00:33

hm. mus zmienic na ic od mastera:D

hm ten pierwszy filmik z czasem 9,5 aktualny bo widze że mój wcale tak źle sie nie zbiera na k14 z 4t i oszukiwaniem rzędu 2,5km / 100. tylko u mnie jest problem z brakiem mocy na 4 biegu powyżej 4800 i na 5 biegu powyżej 4300.
jutro zwieksze cisnienie w pompie i zobacze co to da...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob lis 14, 2009 00:36

marcinas1983 pisze:678 x 173 x 43 i do tego trzeba doliczyć plastikowe boczki :)
jest przepiękny :chytry: opyle swojego jednemu napalencowi z 1v i trzeba bedzie sobie taki sprawic.
Ostatnio zmieniony sob lis 14, 2009 00:38 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

arwam

Post autor: arwam » sob lis 14, 2009 00:54

Michaś_1977 pisze:Dodatkowo dołączam wykres z pomiaru ciśnienia sprężania od pompiarza

Szczerze powiedziawszy,to myślałem,że wyjdzie ciut lepszy,ale zły tez nie jest :P
Ta najdłuższa krecha na dole,to próba olejowa 1-go baniaka.Wyszło na niej grubo ponad 30,ale pompiarz mówił,że ciśnienie jest i tak niezłe,więc olej uszczelnił i ciśnienie musiało mocno wzrosnąć.
Powiedział mi też coś co mnie mocno zaniepokoiło...i co najgorsze,to jest w tym sens,więc mam poważne obawy,że będę musiał szukać głowicy...
Michaś_1977, ciśnienie jest małe a jak skoczyło do góry po wykonaniu próby olejowej to wina jest po stronie pierścieni.
albo zły wymiar albo rysy na cylindrach.
brałeś gotowce na wymiar nominalny czy tak jak Ci mówiłem na pierwszy szlif i dopiłować odpowiednie szczeliny w zamkach?

tak czy inaczej czapka do zdjęcia ale to nie jest wina głowicy jeśli po próbie olejowej cisnienie skoczyło tak wyraźnie.
może jak się borykałeś z poprzednimi wtryskiwaczami to może Ci przez nie pieścienie poszły?



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob lis 14, 2009 02:10

hm. jaki jest sens ładowac pierścionki na 1 szy szlif?
chodzi o to zeby samemu doszlfowac luz na pierścieniu( dac mniejszy)?
jak sie da za maly to pierścionki moga pracowac jak frez i zbierać gładz cylindra a przy okazji rysowac swoją( gdy dostana temperatury rozszerzą się )


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » sob lis 14, 2009 02:58

Sens jest taki że jak dajesz pierscienie z nominału to na zamku pierscienia (ze względu na zużycie gładzi cylindra)powstaje luz bliski maksymalnemu jaki przewidział producent.
Teoretycznie powinieneś zakwaliikowac swój silnik do naprawy głównej (szlifowanie cylindrów tłoki nadwymiarowe itd.)
Wiec dajesz na pierwszy szlif dopiłowujesz elegancko na wymiar nominalny (co by się nie zatarło) i masz taki pół-remont.
Jesli cylinder jest za bardzo zowalizowany to i tak mu to nie pomoze ale czesto jest gitara :grin:
Ostatnio zmieniony sob lis 14, 2009 02:59 przez J.B.S., łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14218
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob lis 14, 2009 08:39

arwam, w lutym założyłem nówki pierścienie i to nie byle jakie,tylko dobrej firmy
Sam wiesz,że pomiar dokonywany jest na zimnym silniku,więc pierścienie trzymają słabiej.
Dane techniczne podają,że dla 1,6TD ciśnienie wynosi 23,więc nie wiem,czego chcesz w tym przypadku.Wiem,że może być lepiej,ale przecież nie jest też źle :chytry:
Pompiarz mówił,żeby się nie przejmować,a po próbie olejowej to i w prawie nowym silniku też by wzrosło.

A i jeszcze jedno-jak chcecie pogadać o swoich sprawach (np. o IC) to piszcie sobie na PW :chytry:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości