jak to mawiają.... szału nima, ale dają radęMichaś_1977 pisze:Koledzy-krytycy,czy te spełniają normę?
to już lepiej zapodawać od 1.9 TDMichaś_1977 pisze:co najgorsze,to jest w tym sens,więc mam poważne obawy,że będę musiał szukać głowicy...
Moderator: G0 Karcio
co ci powiedział ??Michaś_1977 pisze:Powiedział mi też coś co mnie mocno zaniepokoiło...i co najgorsze,to jest w tym sens,więc mam poważne obawy,że będę musiał szukać głowicy...
marcinas1983 pisze:Michaś_1977 napisał/a:
co najgorsze,to jest w tym sens,więc mam poważne obawy,że będę musiał szukać głowicy...
to już lepiej zapodawać od 1.9 TD
K24?Michaś_1977 pisze:abrams napisał/a:
jakie BMW chciałeś objechać co zajechałeś sprzęgło ?
Testowałem turbinę od arwama,a w międzyczasie coś mi tam mignęło prawym bokiem auta
BUAHAHAH !!!!! dobrze ze żurawica nie czyta bo siedzi 30 km dalej ;P wymaż posta hehehehMichaś_1977 pisze:Ciekawe czy w Żurawicy bym nie znalazł ?
Powiedział,że głowica wygląda na wielokrotnie planowaną i siedzi niżej.abrams pisze:co ci powiedział ??
Teraz sobie przypomniałem,że on mówił jeszcze coś takiego-zawory są głębiej wciskane i nie nadążają z zamknięciem,czy jakoś tak.Trochę tego mi uleciało,bo jak mi zaczął to wszystko mówić,to mi włosy zaczęły się podnosić...marcinas1983 pisze:Michaś_1977, znaki się rozjeżdżają tzn...??
ja tak doszedłem po 2-3 miesiącach dlaczego Scirocco moje byłe mi tyle paliło , oraz po 5 mies dowiedziałem się dlaczego moje mk2 z 1.3 NZ'tem miało problemu z ruszeniem ze świateł .Michaś_1977 pisze:Tak czy srak,nie byłbym sobą,gdybym nie podjął walki z tym
czasem lepiej nie zaczynać bo można się zdołować odkrytymi faktamiMichaś_1977 pisze:djął walki z tym
u mmnie zaworek z dwóch pomp po wybiciu na 1mm było widać prześwity w tych otworkach gdzie suwa sie ten trzpień odcinającyMichaś_1977 pisze:A jak będę go wbijał,to skąd mam wiedzieć jakie jest ciśnienie wewnątrz?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości