Golf III 1.4 ABD problem z pompa paliwowa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
eldo_karol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt paź 30, 2009 00:50
Lokalizacja: Gdańsk

Golf III 1.4 ABD problem z pompa paliwowa

Post autor: eldo_karol » pt lis 13, 2009 01:27

Witam. tak jak w temacie.
Mam problem gdy zatankuje samochód chociaż do pierwszej białej kreski to gdy wjeżdżam na jakieś wzniesienie i wskazówka spadnie na rezerwę to samochód zaczyna się dusić.
Mam tak od wymiany pompy paliwowej na nową.
Dodatkowo do tego zmieniłem kable zapłonowe i świece.
Jeśli ktoś jest w stanie mi powiedzieć co może być przyczyną tego to byłbym wdzięczny:)
Jest to Golf III 1.4 benzyna 60PS ABD.



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pt lis 13, 2009 08:03

eldo_karol, 2 opcje,wadliwe wskazania na desce(trzeba by na pływak zajrzeć)2 nie dobrana właściwe pompa



Awatar użytkownika
eldo_karol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt paź 30, 2009 00:50
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: eldo_karol » pt lis 13, 2009 12:42

Dzięki Kolego postaram sie teraz zajrzeć tam:) i dam znać jak poszło:)



chans
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 00:43
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Kontakt:

Post autor: chans » pt lis 13, 2009 13:06

jako, że nie chcę zakładać nowego tematu podepnę się tutaj i proszę o pomoc.

Kilka dni temu padła mi pompa paliwa w MK3 1.6 Benz ABU. Zdemontowałem starą pompę pojechałem do sklepu i kupiłem nową (firma chyba QAP) a wraz z nią nowy filtr paliwa (filtron). Po zmontowaniu wszystkiego działało w miarę dobrze. Niestety nieco później zauważyłem, że jak dłużej jadę na sprzęgle (manewry na parkingu) lub na dłużej wyjdę z biegu a następnie ponownie wrzucę bieg to mocno spadają obroty i czasem gaśnie. Dziś na auto praktycznie nie pozwoliło spokojnie jechać gdyż, co skrzyżowanie bądź parking auto gasło, według wskaźnika w zbiorniku około 4 litrów paliwa i tyle powinno tam być. Dodatkowo mam wrażenie, że do około 2500 obrotów auto jakby nieco słabe było.

Co z tym fantem zrobić i co sprawdzić??
Ostatnio zmieniony pt lis 13, 2009 13:07 przez chans, łącznie zmieniany 1 raz.



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pt lis 13, 2009 13:34

chans, nie sugeruj sie wskaźnikiem nigdy to jest orientacyjne



chans
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 00:43
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Kontakt:

Post autor: chans » pt lis 13, 2009 13:54

biorę nieco poprawki na działanie pływaka po zmianie pompy, ale wszystkie problemy odnośnie przygasania auta występowały również przy świeżo zatankowanym paliwie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 97 gości