Seat toledo AFN - ściąga auto podczas jazdy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Seat toledo AFN - ściąga auto podczas jazdy
Witam wszystkich!
Piszę w sprawie problemu, z jakim boryka się mój znajomy. Otóż auto ściąga mocno (bardzo mocno w lewo). Na postoju kręci się lżej kierownicą w lewo niż w prawo. Tak samo podczas jazdy. Koła są proste i wyważone, zbieżność ustawiona. Dwóch mechaników, jak to tej pory nie zna przyczyny. Dodam iż po zdjęciu koła widać opryski smaru z przegubu. Czy może być to jego wina? (nic nie stuka ani nie puka podczas skrętu) czy też wahacza (diagnosta zawiechy powiedział ze wszystko ok, wszystko proste) bądź maglownicy. Orientujecie się czy jakiś znachor z Wrocławia poradzi sobie z takim problemem?
Kierownicę trzeba na prawdę mocno trzymać w rękach.
Pozdr
Piszę w sprawie problemu, z jakim boryka się mój znajomy. Otóż auto ściąga mocno (bardzo mocno w lewo). Na postoju kręci się lżej kierownicą w lewo niż w prawo. Tak samo podczas jazdy. Koła są proste i wyważone, zbieżność ustawiona. Dwóch mechaników, jak to tej pory nie zna przyczyny. Dodam iż po zdjęciu koła widać opryski smaru z przegubu. Czy może być to jego wina? (nic nie stuka ani nie puka podczas skrętu) czy też wahacza (diagnosta zawiechy powiedział ze wszystko ok, wszystko proste) bądź maglownicy. Orientujecie się czy jakiś znachor z Wrocławia poradzi sobie z takim problemem?
Kierownicę trzeba na prawdę mocno trzymać w rękach.
Pozdr
Ostatnio zmieniony czw lis 12, 2009 21:28 przez roman_tyk, łącznie zmieniany 1 raz.
mishabest pisze:skoro mówią że zawias ok to przyjrzałbym się oponom, z doświadczenia wiem że mogą powodować dosyć mocne ściąganie, przełóż tył na przód albo lewe z prawym w przodzie zamień i zobacz jak wtedy auto zareaguje.
Już tak robiłem żadnego efektu (przekladanie kol). Auto na złych oponach nie ściąga aż tak mocno, a tutaj trzeba trzymać kierownicę i czasami nawet się siłować z nią.
Ostatnio zmieniony czw lis 12, 2009 21:32 przez roman_tyk, łącznie zmieniany 1 raz.
Tej jednej rzeczy kolega nie próbował... Czy znacie jakiegoś mechanika z Wrocławia co by się tym nie dorgo zajął? Nie mam takiego podnośnika żeby podnieść środek auta.wawel pisze:Proponuje podnieść przód i sprawdzić czy nie blokuje lewego koła.Jeżeli samochód ma wspomaganie to odpalić i jeżeli po odpaleniu same skręcą koła to wina wspomagania.Oczywiście oba koła w górze.Może być też uszkodzony mechanizm różnicowy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 146 gości