Problem z głośnym siknikiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z głośnym siknikiem
Mam taki problem z moim golfem II td sb Byłem na ustawieniu konta wtrysku i po odbiorze zauważyłem ze auto głośno pracuje w czasie jazdy tak ponad 1,5 tys. obrotów słychać klekot silnika, pracuje ona tak twardo. A przed ustawieniem powyżej 1,5 tyś. obrotów było ciszej i chodził tak miękko bez klekotania Czy ktoś spotkał sie z czyms takim i w czym rzecz ?
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Przyspieszyli ci kąt wtrysku ,pewnie miałeś zbyt pużny .Przy zbyt pużnym chodzi mięko.A jak z przyspieszaniem auta ?lepiej niż przed regulacją ?Bo chyba był jakiś powód dla którego ustawiałeś kąt wtrysku?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
skoro ci teraz dobrze pali to tak ma byćburza999 pisze:i on ma tak glosniej chodzic niz wczesniej
Właśnie ci ustawili żeby było ok ,przyzwyczaj się do tego jak teraz chodzi .Z opużnionym zapłonem diesel zawsze będzie chodził bardziej mięko co nie znaczy że tak jest prawidłowo.burza999 pisze:czy da sie cos ustawic by było ok
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
a ja sie nie zgodze mialem zle ustawiony kąt po wymianie paska rozrzadu u siebie i wlasnie chodził strasznie twardo i pod obciazeniem np jazde pod gora strasznie hałasował i nie chciał jechac ponad 90 km mimo gazu w podłodze. Teraz mam dobrze ustawiony i silniczek sobie mieciutko klekocze ale i tak nie chodzi tak samo jak zaraz po przywiezieniu z niemiec wtedy to chodził "prawie" jak na benzynie ale moze to wina zmienionego oleju ? jak narazie jezdzi i nic sie nie dzije.
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
po zmianie paska miałeś zapewne bardzo przyśpieszony kąt ..dlatego chodził głośno.. i nie miał mocysuhhar pisze:a ja sie nie zgodze mialem zle ustawiony kąt po wymianie paska rozrzadu u siebie i wlasnie chodził strasznie twardo i pod obciazeniem np jazde pod gora strasznie hałasował i nie chciał jechac ponad 90 km mimo gazu w podłodze. Teraz mam dobrze ustawiony i silniczek sobie mieciutko klekocze ale i tak nie chodzi tak samo jak zaraz po przywiezieniu z niemiec wtedy to chodził "prawie" jak na benzynie ale moze to wina zmienionego oleju ? jak narazie jezdzi i nic sie nie dzije.
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
No właśnie moj tak głośno klekocze Nie wiem czego to wina W warsztacie stwierdził ze faktycznie miałem zle ust. kąt wtrysku i ze teraz jest wszystko dobrze ustawione jak sie najeży Tylko znowu zauważyłem ze cięzej pali na zimnym tak z oporem Może musze mu obroty na przespieszaczu zwiekszyć ? Na wyciągnietym przyspieszaczu i zimnym silniku jest ok 1 tyś obrotów
- heyus1986
- Gadatliwa bestia
- Posty: 580
- Rejestracja: sob lut 09, 2008 13:02
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Ja ma golego 1.6d i tez nie wzrastaja mi obroty jak wyciagne przyspieszacz
Był GOLF II GTD --> viewtopic.php?f=87&t=150527" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;
w moim mk3 tez miałem za późny wtrysk nawet w dość wysokich temperaturach musiałem rano używać przyspieszacza a po nagrzaniu długo kręcić aby odpalił silnik chodził miękko lecz był mulisty po przyspieszeniu wtrysku (pompa pchnięta na silnik)na słuch bo nie mam żadnych profesjonalnych narzędzi korektę wykonywałem 2 razy silnik troszkę głośniej pracuje szczególnie zimny ale pali na dotyk bez względu na temperaturę przyspieszyłem o ok 2mm (wcześniej zaznaczyłem pierwotne położenie)
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 152 gości