bagnet od oleju jest wiecej niz połowa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
bagnet od oleju jest wiecej niz połowa
Panowie mam taki problem otóż sprawdzając poziom oleju na zimnym silniku zastanawiam sie dlaczego widze na bagnecie ze jest wiecej od prawidłowego poziomu dodam jeszcze że olej wymieniony został pare dni temu i jeszcze dodam że na rozgżanym silniku po sprawdzeniu poziomu pokazuje ze jest
wszystko okej czyli jest na połowie o co może chodzić??
wszystko okej czyli jest na połowie o co może chodzić??
Re: bagnet od oleju jest wiecej niz połowa
Po nocy mocno rozgrzany olej spłynie do miski i wtedy wiesz ile jest, na ciepło cały od razu nie zleci. W czasie nocy mocno rozgrzany kapie do miski i potrafi cały spłynąc bo jet żadki. Zrób test zimny po nocy odpal na ok 30 sek. wyłącz i sparwdz za 2 godziny lub na nastepny dzien zobaczysz ze bedzie za mało bo gesty popłynie do głowicy ale nie zdąży sie nagrzac i cały spłynąć.lolek1909 pisze:Panowie mam taki problem otóż sprawdzając poziom oleju na zimnym silniku zastanawiam sie dlaczego widze na bagnecie ze jest wiecej od prawidłowego poziomu dodam jeszcze że olej wymieniony został pare dni temu i jeszcze dodam że na rozgżanym silniku po sprawdzeniu poziomu pokazuje ze jest
wszystko okej czyli jest na połowie o co może chodzić??
Ostatnio zmieniony czw lis 12, 2009 19:48 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 2 razy.
a słuchajcie poziom oleju na zimnym silniku na bagnecie przekracz norme czyli nie jest w połowie na wskazniku miarki tylko ponad polowe a na goracym jest idealnie w połowie olej wymieniany pare dni temu płyn chłodniczy w normieHaki pisze:Masz wszystko ok u siebie i nie martw się tym,że stan się zmienia na ciepłym i zimnym silniku , a skąd to się bierze ?? Z Praw Fizyki kolego...
lolek1909 pisze:bagnecie przekracz norme czyli nie jest w połowie na wskazniku miarki tylko ponad polowe a na goracym jest idealnie w połowie olej wymieniany
Przeczytaj to co Ci koledzy napisali. Po nocy olej ścieka do miski i dlatego jest go więcej niż na ciepłym silniku. Skoro masz go ponad stan po nocy, to znaczy ze masz za dużo.
I am traveler of both time and space...
no ale jak za duzo jak wymiana była oleju pare dni temu tyle ile trzeba było wlane i jak ma być za duzoapln pisze:lolek1909 pisze:bagnecie przekracz norme czyli nie jest w połowie na wskazniku miarki tylko ponad polowe a na goracym jest idealnie w połowie olej wymieniany
Przeczytaj to co Ci koledzy napisali. Po nocy olej ścieka do miski i dlatego jest go więcej niż na ciepłym silniku. Skoro masz go ponad stan po nocy, to znaczy ze masz za dużo.
lolek1909, sam sobie szukasz problemow!!. Jezeli masz więcej to znaczy ze nie wszystko wyciągnieto[czy spuszczono]. tyle!! I tak nigdy wszystkiego nie wyciagniesz! . Bo zostaje w wale w pompie kanałach itp.. Jedz do serwisu upuśc tyle ile ma byc i obserwuj co dalej sie z nim dzieje!lolek1909 pisze:no ale jak za duzo jak wymiana była oleju pare dni temu tyle ile trzeba było wlane i jak ma być za duzo
Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!
lolek1909, powoli. Na bagnecie oleju masz 2 znaczki tak? Oznaczają one stan MINIMALNY i MAKSYMALNY i w granicach rozsądku oleju musisz mieć w silniku tyle żeby mieścił się POMIĘDZY tymi znakami. Nie musisz mieć zawsze idealnie po środku, trochę mniej trochę więcej, nic ci się nie stanie.
Problem jest wtedy kiedy masz PONIŻEJ minimum lub POWYŻEJ maksimum.
Problem jest wtedy kiedy masz PONIŻEJ minimum lub POWYŻEJ maksimum.
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 161 gości