wymiana filtra paliwa - jak go zalać ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1647
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
wymiana filtra paliwa - jak go zalać ?
Witam. Po wymianie filtra paliwa którędy należy wlać olej napędowy do niego ? I w jaki sposób jest podgrzewany taki filtr paliwa .
- jasiek21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 672
- Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
- Lokalizacja: Pszów / Karczów
- Kontakt:
ze starego filtra odpinasz 2 przewody z paliwem i po wyciągnięciu zawleczki wyciągasz zaworek zwrotny. Przez otwór po zaworku wlewasz ropę do nowego filtra po wymianie. A samo podgrzewanie działa tak, że ropa po przejściu przez cały układ wraca właśnie przez filtr i omawiany zaworek zwrotny.
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]
-
- Forum Master
- Posty: 1647
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
Dobra czyli wlewam olej napędowy przez otwór pozostawiony po zaworku czyli to co pokazuje strzałka ?
Ostatnio zmieniony czw lis 12, 2009 19:53 przez poolak2006, łącznie zmieniany 2 razy.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
-
- Forum Master
- Posty: 1647
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
Wiem wiem jak dalej bo filtry wymieniłem już kawał czasu temu tylko kumpel mi pomieszał w głowie dziś swoimi mądrymi radami, bo stwierdził że zalałem nie tam gdzie trzeba :green_fuck: hehe i musiałem się upewnić bo mówił że podgrzewanie w inny sposób działa thx za odp.
Ostatnio zmieniony czw lis 12, 2009 19:59 przez poolak2006, łącznie zmieniany 3 razy.
dołączam się do pytania: u mnie rocznik 2001 przy włączeniu zapłonu słychać takie bulgotanie - elektryczna pompka pompuje paliwo, jak zmieniałem filtr paliwa - wstawiłem nowy i nic nie zalewałem (potem tutaj wyczytałem że zalewamy), odpaliłem i nie było różnicy nawet się nie przydusił czyli w PD nie trzeba?
[b]148KM/326Nm[/b]
trzebaOli pisze:odpaliłem i nie było różnicy nawet się nie przydusił czyli w PD nie trzeba?
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
A dlaczego eksperymentować!!. Raz sie uda a 10 nie!!. Z reszta nie wyobrazam sobie aby zaskoczył i od razu zaczął pracować! Bo za czym napełni się filtr to kiepski aku juz padnie! A następnie pisanie ze aku siadł pomocy itp..indyczes pisze:Ja wymieniałem u siebie w PD-ku bez zalewania filtra i normalnie odpalił z
Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!
po przekręceniu kluczyk ta pompa w baku chodzi może przez 2 sekundy - no niestety nie jest na tyle mocna żeby wypełnić cały filtr - ciśnienie jakie wytwarza 0,5 atmosfery i jej zadanie to jest dopchnięcie paliwa do filtra tylko - a w 2 sekundy napewno nie wypełni filtrat0mal pisze:W PD jest pompa w baku i to ona napełnia filtr, jeszcze zanim odpali się silnik
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 185 gości