Problem z głośnym siknikiem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

Problem z głośnym siknikiem

Post autor: burza999 » czw lis 12, 2009 10:03

Mam taki problem z moim golfem II td sb Byłem na ustawieniu konta wtrysku i po odbiorze zauważyłem ze auto głośno pracuje w czasie jazdy tak ponad 1,5 tys. obrotów słychać klekot silnika, pracuje ona tak twardo. A przed ustawieniem powyżej 1,5 tyś. obrotów było ciszej i chodził tak miękko bez klekotania Czy ktoś spotkał sie z czyms takim i w czym rzecz ?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw lis 12, 2009 10:19

Przyspieszyli ci kąt wtrysku ,pewnie miałeś zbyt pużny .Przy zbyt pużnym chodzi mięko.A jak z przyspieszaniem auta ?lepiej niż przed regulacją ?Bo chyba był jakiś powód dla którego ustawiałeś kąt wtrysku?


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

Post autor: burza999 » czw lis 12, 2009 11:05

byłem ustawic bo nie chciał palic na ciepłym silniku Teraz pali ale chodzi głośniej a przyspieszenie hm... jak by bez zmian

[ Dodano: 12 Lis 2009 10:54 ]
i on ma tak glosniej chodzic niz wczesniej czy da sie cos ustawic by było ok



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw lis 12, 2009 16:52

burza999 pisze:i on ma tak glosniej chodzic niz wczesniej
skoro ci teraz dobrze pali to tak ma być
burza999 pisze:czy da sie cos ustawic by było ok
Właśnie ci ustawili żeby było ok ,przyzwyczaj się do tego jak teraz chodzi .Z opużnionym zapłonem diesel zawsze będzie chodził bardziej mięko co nie znaczy że tak jest prawidłowo.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

Post autor: burza999 » czw lis 12, 2009 18:59

Ok dzięki za odpowiedz



suhhar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt lip 10, 2009 11:46
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar » czw lis 12, 2009 21:32

a ja sie nie zgodze mialem zle ustawiony kąt po wymianie paska rozrzadu u siebie i wlasnie chodził strasznie twardo i pod obciazeniem np jazde pod gora strasznie hałasował i nie chciał jechac ponad 90 km mimo gazu w podłodze. Teraz mam dobrze ustawiony i silniczek sobie mieciutko klekocze ale i tak nie chodzi tak samo jak zaraz po przywiezieniu z niemiec wtedy to chodził "prawie" jak na benzynie ;) ale moze to wina zmienionego oleju ? jak narazie jezdzi i nic sie nie dzije.



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » czw lis 12, 2009 21:43

suhhar pisze:a ja sie nie zgodze mialem zle ustawiony kąt po wymianie paska rozrzadu u siebie i wlasnie chodził strasznie twardo i pod obciazeniem np jazde pod gora strasznie hałasował i nie chciał jechac ponad 90 km mimo gazu w podłodze. Teraz mam dobrze ustawiony i silniczek sobie mieciutko klekocze ale i tak nie chodzi tak samo jak zaraz po przywiezieniu z niemiec wtedy to chodził "prawie" jak na benzynie ;) ale moze to wina zmienionego oleju ? jak narazie jezdzi i nic sie nie dzije.
po zmianie paska miałeś zapewne bardzo przyśpieszony kąt ..dlatego chodził głośno.. i nie miał mocy :)


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

Post autor: burza999 » pt lis 13, 2009 10:08

No właśnie moj tak głośno klekocze Nie wiem czego to wina W warsztacie stwierdził ze faktycznie miałem zle ust. kąt wtrysku i ze teraz jest wszystko dobrze ustawione jak sie najeży Tylko znowu zauważyłem ze cięzej pali na zimnym tak z oporem Może musze mu obroty na przespieszaczu zwiekszyć ? Na wyciągnietym przyspieszaczu i zimnym silniku jest ok 1 tyś obrotów



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt lis 13, 2009 10:13

Na wyciągniętym przyspieszaczu ma być 1150 około.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt lis 13, 2009 11:25

t0mal pisze:Na wyciągniętym przyspieszaczu ma być 1150 około.
W SB pompa nie zwiększa obrotów przy wyciągniętym przyspieszaczu :bajer:



Awatar użytkownika
heyus1986
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: sob lut 09, 2008 13:02
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Post autor: heyus1986 » pt lis 13, 2009 11:34

Ja ma golego 1.6d i tez nie wzrastaja mi obroty jak wyciagne przyspieszacz


Był GOLF II GTD --> viewtopic.php?f=87&t=150527" onclick="window.open(this.href);return false;

Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt lis 13, 2009 11:52

A ja mam pompę od paska na podwójnej sprężynie i mam regulację obrotów z tyłu pompy, przyspiesza obroty.



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » sob lis 21, 2009 20:13

w moim mk3 tez miałem za późny wtrysk nawet w dość wysokich temperaturach musiałem rano używać przyspieszacza a po nagrzaniu długo kręcić aby odpalił silnik chodził miękko lecz był mulisty po przyspieszeniu wtrysku (pompa pchnięta na silnik)na słuch bo nie mam żadnych profesjonalnych narzędzi korektę wykonywałem 2 razy silnik troszkę głośniej pracuje szczególnie zimny ale pali na dotyk bez względu na temperaturę przyspieszyłem o ok 2mm (wcześniej zaznaczyłem pierwotne położenie)


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

psp
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt sty 02, 2009 21:56
Lokalizacja: wawa

Post autor: psp » sob lis 21, 2009 23:51

abrams pisze:po zmianie paska miałeś zapewne bardzo przyśpieszony kąt
czy przy zmianie paska rozrządu zawsze się ustawia kąt wtrysku ??
bo mechanik zdjął stary pasek złożył nowy i tyle
a ja się właśnie zastanawiam czy nie powinien konta wtrysku ustawić ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości